“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

12 January 2012

terharu dalam sejarah... Negara Bebas Seks

Nasib Malaysia akan ditentukan selepas PRU13 nanti sama ada negara ini akan menjadi negara bebas seks sepenuhnya atau tidak. Ia bakal menjadi satu sejarah dimana negara Malaysia menjadi peneraju utama membenarkan seks bebas termasuk seks dubur (sodomy) di dunia. Lim Guan Eng berkata hanya Pakatan Rakyat sahaja mampu selamatkan Malaysia. Selamatkan dari apa?

Malaysia akan diselamatkan dari hidup cara lama dan beralih menjadi sebuah negara bebas sepenuhnya sebagaimana dituntut oleh SUHAKAM dan SUARAM. Undang-undang jenayah seks akan terhapus dengan sendirinya dan rakyat bebas hidup sebagaimana yang dikehendaki, Jika PR memerintah.

Hanya PR sahaja mampu lakukan. PR diterajui oleh PKR, disokong sepenuhnya oleh PAS dan DAP akan usahakan agar Malaysia tidak lagi dikongkong dan diganggu oleh undang-undang kuno terutamanya dari undang-undang dan peraturan Islam. Kerajaan sekarang terlalu zalim sehingga sanggup menghalang kebebasan rakyatnya hidup bebas. Pesetubuhan suka sama suka (zina) dan persetubuhan jubur (sodomy) adalah hak asasi manusia sepatutnya digalakkan bukan dihalang.

Hukum Syarie adalah hukuman lapuk yang mesti ditentang. Hukum Islam terutama hudud tidak sepatutnya dibenar diketengahkan jauh sekali untuk dikuatkuasakan dan rakyat harus berubah kepada tamaddun baru yang lebih bebas. Perlembagaan negara mesti dipinda. Semua tentangan termasuk raja-raja Melayu hendaklah dilawan, "lawan tetap lawan" (motto baru pakatan). Jika perlu hapuskan sekali konstitusi kesultanan di Malaysia kerana ia sudah tidak perlu lagi. Kewujudannya bakal mengganggu pentadbiran negara.

Ini adalah perjuangan hak asasi manusia yang juga turut diperjuang oleh PAS. Ia merupakan perkembangan terbaik untuk negara. Malaysia akan menjadi negara Islam pertama membebaskan negara dari undang-undang jenayah seks termasuk salah laku seks dubur.

Kita sepatutnya gembira bila PR mendapat kuasa kelak. Kita akan dipimpin oleh seorang warga negara terbaik pernah lahir di Malaysia (satu anugerah setaraf alMahdi). Pemimpin dinamik dan progresif yang bakal menggoncang dunia.

Dia juga seorang pengamal kehidupan bebas dan liberal.  Meninggalkan sepenuhnya  peraturan Islam yang mana pada pandangannya sudah tidak sesuai pada era moden ini. Baginya Islam hanya kosmetik untuk tujuan politik. PAS ikut setuju dengan pendekatan ini.

Selamatkan Anwar, bakal Perdana Menteri baru yang akan mengubah Malaysia. Perkuatkan jentera bagi menjayakan penubuhan negara seks bebas sepenuhnya.  Tiada lagi kekangan dan halangan untuk rakyat melakukan amalan seks yang mereka sukai. PAS akan tetap berada di belakang anda memberi sokongan sepenuhnya. Rakyat juga gembira dan pasti memberi sokongan tidak berbelah bagi kepada anda. Hanya anda sahaja yang mampu melenyapkan Islam dari terus berada dalam konstitusi negara. Hancurkan Islam dan hiduplah sebagaimana dunia lain yang bebas.

Dunia baru dan cara hidup baru. Anwar legacy.

ADIOS.

Gay Backers Hail Anwar Acquittal
Filed Under ( berita pisau ) by pisau on 12.1.12

Manila, Philippines – The Progressive Organization of Gays in the Philippines (ProGay) welcomed yesterday the acquittal of Malaysian oppositionist Anwar Ibrahim on sodomy charge
s

.
Reacting to the judgment of the Kuala Lumpur High Court that Anwar was not guilty of sodomizing his aide Mohammad Saiful Bukhari Azlan, ProGay said it is now time to scrap sodomy laws that were part of British colonial legacy.

“We join the democratic people’s movements in celebrating Anwar’s triumph over the frame-up,“ said Oscar Atadero, ProGay’s human rights officer.

ProGay also sees the legal victory as a positive step for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) rights in Malaysia.

ProGay noted that even as the Philippines has no sodomy law, politicians and court justices are attacked with allegations of homosexuality for political gain. (Marvyn N. Benaning) – tempo.com

Read more: http://www.pisau.net/2012/01/gay-backers-hail-anwar-acquittal.html#ixzz1jDRbuAGp

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive