“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

08 January 2012

2012 - Melayu bertukar jadi lembu

jom sertai himpunan 901

Tahun ini 2012 dikatakan akan kiamat oleh pengkaji kalendar maya. Tahun ini juga dikatakan tahun huru hara satu dunia. Hmm ... Malaysia juga tak mahu terkecuali. Isnin ini akan jadi sejarah iaitu perhimpunan para tok guru dan anak muridnya yang bangang-bangang tahap lembu. Peristiwa yang amat memalukan Melayu sepanjang sejarah. Huru hara buatan.


Sekurang-kurangnya akan nyata bahawa orang Melayu Islam pengikut bontot peliwat dan parti cap bulan telah dihuruharakan pemikirannya (senang cakap: dibodohkan) oleh si kaki liwat. Memang sah pun dia meliwat. Nak kata apa lagi? Hanya orang bodoh sahaja kata sebaliknya.

Nampak macam benar bila Anwar anjurkan satu demonstrasi (tah jenis apa aku pun tak tau) untuk paksa hakim bebaskannya dari tuduhan meliwat. Kiamat tak tau lagi bila tapi huru hara sedang diaturkan. Anwar nak sangat huru hara macam Arab, kalau boleh sembelih Najib macam Libya buat kat Gadafi. Tok lebai pun ikut jadi bangang. Adakah patut seorang peliwat yang mana nabi pun tak mengaku umat disanjung-sanjung?

Jelas dia sendiri yang buat perkara tak senonoh. Tak mengaku dan kata dia telah difitnah.. bla.. bla.. bla.... Masih ada rakyat yang biul bodoh tak reti menilai sama ada dia peliwat atau tidak. Pelik. Gayanya memang nasib tok-tok lebai ni kena kelentong buta-buta. Termasuk Hj Hadi Awang yang mengaku  Tok Guru, dia kata akan ikut sama jadi lembu.

Tak faham lagi ke? Sudahlah tak mampu bela diri lari masuk kandang tertuduh. Tak ada alibi pula. Karpal kapir pun faham dia memang buat benda kotor tu.


Silap gaya akan ada yang cedera kerana nampaknya kaum perdemo dah pandai buat provokasi terhadap polis. Kalau tak pun buat lakonanlah minta simpati. Memang dasar pembohong. Anwar berhajat sangat huruhara terjadi di Malaysia. Betul tak YB Tuan Haji Gay? Pembontot berlagak jadi orang alim. Tipu satu dunia.

Apa yang kita nampak, 901 adalah perhimpunan para manusia Melayu yang tertongong dalam dunia. Biul  tahap kronik. Ikut serta dalam perhimpunan manusia-manusia terbodoh bertaraf lembu dicucuk hidung ini menunjukkan akal dah tak lagi berfungsi sebagai alat pertimbangan. Gagal menilai fakta. Yang dia tau hanya nyanyian Tuan Hj Gay yang penuh tipudaya. Hmmm ni jenis mental blackout kot.

Maka berhimpunlah para tok lebai laki bini dengan pondan-pondan serta pengamal sex bebas LBGT... pelacur pun mungkin ikut serta. Akan terlolong terpekik macam orang gila. Memang sakit jiwa pun.

Akan ikut sama peguam-peguam sewel serta pemakan babi? ooooohhhhhhh

Malu... maluuuunya.

1 comment:

  1. Hairan juga kali ni ya tak ramai yang suka jadi lembu macam ameeeeega bershit dulu. Kata nak bawa 100 ribu lembu... entah apasal hanya dapat bawa 5 ribu lembu gile, tu pun dah puas pujuk... lembu dah tukar jadi orng.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts

Blog Archive