“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

20 January 2012

konspirasi: Peguam Negara Failkan Rayuan Kes Liwat Anwar (lagi?)


last minit sebelum cuti panjang.. PN/AG buat heboh...



hahhh akhirnya... episod ii, drama telah bermula...  Mesti pecah panggung nih... hahaha .. Ada yang demam... namun... Masih ada peluang untuk rehat di SB resort yang penuh bidadara..

Hellooo Karpal pusing2, sediakan auta baru ya? Mungkin kali ini mahkamah tak tertipu lagi.. atau nak main tangguh2  macam dulu?

Nak kata UMNO berkonspirasi lagi dah tak relevan malah dah muak orang dengar... dah tak laku...  Baik ngaku jer ler, tutup kes.

PAs kena basuh muka, gosok mata, nanti silau...  tak nampak apa yang berlaku.


Filed Under ( berita pisau ) by pisau on 20.1.12


hehehe senyumlah... senyumlah... wahai tua manis..  
yang belakang tu nampak gatai sungguh, siapa yer?.. 

Peguam Negara baru saja memfailkan rayuan ke Mahkamah Rayuan mengenai kes Anwar meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan. Rayuan tersebut difailkan sebentar tadi.

Pusingan kedua bakal bermula, Hak Saiful sebagai rakyat Malaysia tidak harus diabaikan.

Pisau kata " kali ni Anwar nak kata Umno konspirasi dengan mahkamah pulak ka?"

Read more: 


hahaha . melenting puak nih..... 


raja kongkiak meraung:
Sudah pasti penyokong Nuar akan bertempik lagi dengan slogan ”mahkamah tidak adil sebab membenarkan saiful membuat rayuan”..Mahkamah sedang dikontrol oleh orang lain…Macam tuh laaaa bunyinya nanti. al maklom lah, bagi pendapat mereka “hak merayu mungkin Nuar sorang saja.” Lagi pun majlis peguam pun pernah meminta agar AG tidak membuat rayuan..Kita tunggu dan lihat..siapa yang kenaaaaaaaaaaaaaaaaa…

tok selampit nyampuk:
aku rasa rakyat Malaysia kena buat perhimpunan (macam yang telah dibuat oleh geng-geng al-jxxxxx) dalam kes membela hak saiful ini. Jika tidak, aku rasa Malaysia tak perlu ada jawatan hakim negara dan peguam-peguam. hapuskan terus sistem perundangan malaysia, kalau hak saiful dinafikan. Ya Allah bantulah kami rakyat yang kerdil ini.

warisatuliman2011 beri pandangan
A.w.w. handai taulan. Akan panas lagi punggung Anwar dan panel peguambelanya tak senang duduk kerana dolak-daliknya sukar utk dipertahankan terus. Namun, proses perundangan akan memastikan sama ada Anwar akan terlepas lagi atau tidak. Apapun, jika dia tidak bersalah, tidak ada sesuatupun yg perlu dikhuatirinya melainkan dia tahu dia bersalah. Salam.

petikan komen dari AIDC...  BRAVO !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts

Blog Archive