“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

02 January 2012

Phuket - cari BOMOH atau belajar DEMO thai?

Masih berusaha. Tak kira apa caranya. Tak dapat dinafikan Anwar Ibrahim sering menjalankan aktiviti rahsia. Apa yang dia buat di Phuket ketika masa bebasnya makin dipenghujug? Apa pula yang dia aturkan?


Tidak mustahil juga dia sedang dapatkan taklimat bagaimana riot seperti di Thailand dapat diadaptasi di Malaysia menjelang 901. Demontrasi Thailand berjaya tumbangkan kerajaan. Tentu Anwar teringin belajar dan mengambil ilmu dari para pejuang politik Thailand. 

Pilihan untuk meniru Arab Spring tidak mendapat sokongan. Kegagalan BERSIH 2.0 menceritakannya. Pilihan terbaharu para pelajar digunakan memulakan api sengketa dengan kerajaan dari kes PWTC hingga demo di UPSI. Hasilnya kurang memberansangkan kerana tidak ramai mahasiswa yang turut serta. Sesungguhnya Anwar terkecewa. Arahan bossnya untuk huruharakan Malaysia mesti dilakukan. Wang telah banyak masuk poket, tugas belum selesai.

Adakah Anwar akan disingkirkan oleh Yahudi? Atau... Anwar akan di "zzzzzzz" kan?

Anwar tertekan dan kesuntukan masa. Sesiapa sahaja disekelilingnya akan dipergunakan. Paling ketara yang diperbodohkan Anwar ialah mahasiswa Melayu. Di mana mahasiswa Cina, India dan lain-lain kaum? 

Sedang para pendemo SMM ROBOT Anwar Ibrahim berdemo dan berguling atas jalanraya Anwar Ibrahim pula bersuka ria di Phuket. Tika AMK sibuk mengatur langkah untuk melakukan rusuhan Anwar Ibrahim terus berpoya poya.

Kunjungan Anwar Ibrahim ke Phuket Thailand pasti membawa satu makna dalam berhadapan dengan kes Liwatnya. Sudah pasti pemergianya ke sana ada bersangkut paut dengan 9hb nanti yang mana hakim akan menentukan keputusan dalam kes liwat nya.

Gomo yakin dan amat pasti bahawa pemergian Anwar Ibrahim ke Phuket Thailand adalah tidak lain selain dari berjumpa dengan BOMOH yang mana kita tahu Anwar Ibrahim sememangnya amat mengemari Bomoh dari Siam malah dari India juga merupakan pilihan beliau.

Mungkin Anwar Ibrahim sedang berkira kira untuk membuat sesuatu ke atas Hakim menjelang 9hb Jan ini dan pekara ini perlu diberi perhatian oleh semua pihak terutama nya badan kehakiman.

BOMOH jalan terakhir barangkali dalam menyelamatkan riwayat Anwar Ibrahim ini. Apa sekalipun kita sama sama nantikan keputusan kes Liwat nya pada 9hb Jan ini.


Psssttt... Pi Phuket Thailand jumpa Siam Doll jugak ke? Gomo mesti ada maklumat terkini.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive