“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi
There was an error in this gadget

08 May 2012

Huru Hara Besar Selepas PRU Sudah Diduga - bersedialah semua

Kita tidak lagi dapat menghalang gerakan Melayu yang menyongsang arus mengambil Yahudi sebagai ketua. Mereka akan mengikut semua arahan Yahudi termasuk mengganas dan menghancurkan keamanan negara ini.



2013 dijangka akan berlaku huru hara ini. Ia telah dijangka 10 tahun lalu kerana maklumat dari luar negara telah tersebar Malaysia akan menjadi negara terakhir di kalangan negara Islam yang akan dirampas oleh USA dengan apa cara sekalipun. Singapura menjadi dalang dalam diam. Cina Malaysia amat bernafsu sekarang untuk merampas tampuk pemerintahan. Kerajaan sekarang juga sudah merasakan bahang ini semakin kuat. 

Dimana Melayu selepas ini? Kemana hendak lari? Kalau di Singapura mereka lari ke Johor. Kini Malaysia akan dirampas, kemana Melayu akan lari? Ke Selatan Thai?

Anwar, Nik Aziz dan Haji Hadi adalah manusia yang bertanggung jawap terhadap kerja jahat menggadaikan negara ini. Mereka lebih suka serahkan negara kepada DAP dari berbaik semula dengan Melayu UMNO. Jahat sangatkah UMNO? Bukan kerana jahat tetapi termakan hasutan Anwar yang diajar oleh Yahudi. Masih mahu menafikannya?

Kalau kita lihat apa yang ada dalam PR sebenarnya tiada apa-apa pun. Masih masing-masing berangan dengan impian sendiri. Mereka bergabung atas faktor dendam tidak lebih dari itu. Mereka tidak pernah sekata. Tidak mustahil mereka akan berbunuhan sesama sendiri dalam perebutan jawatan PM bila berkuasa kelak. Huruhara akan berterusan. Ketika itu Yahudi akan lantik proksi baru di kalangan pemimpin UMNO pula untuk menentang dan perangi kerajaan PR. Orangnya sudah sedia ada, cuma tidak diaktifkan sepenuhnya. Begitulah cara Yahudi. 

Adalah lebih baik jangan biarkan PR terus hidup. PAS akan sendirinya layu dan hilang daya. Harapnya Melayu akan dapat bersatu dibawah satu pakatan baru, buang semua UMNO, PAS atau PKR juga JATI, PERKASA, KITA dan sebagainya.. Biar bangsa lain diketuai DAP menjadi pembangkang jika mereka mahu. Jangan biarkan rancangan membawa Singapura menyertai Malaysia seperti yang dikehendaki oleh DAP. Ia amat merbahaya. Perangi sepenuh jiwa jika ia berlaku. Selamatkan anak cucu kita dari Cina Chauvinist ini.

Daripada kelompok Pembangkang, sekarang dikenali Pakatan Rakyat, tak pernah wujud pun "SATU" prinsip jelas mewakili kesemua parti. Disitu saja dah sedia maklum, fahaman dan idelogi mereka berbeza-beza. Satu pun tidak menunjukkan akan memertabatkan agama dan bangsa Melayu.

Masing-masing menunjukkan sikap tamak dan hanya pentingkan diri sendiri. Mereka tidak sepakat langsung. Ciri-ciri bertentangan pendapat semakin jelas. Apa kesamaannya ialah menjual negara ini kepada kaum Cina DAP secara langsung atau tidak. Kita dapat lihat sekarang, kumpulan ini termasuk PAS sudah melatih penyokong-penyokong mereka mencintai Barat dan mengikut Budaya Barat. Negara-negara Islam yang mengamalkan Budaya Barat ini, tidak pernah aman pun sehingga kini. Inikah yang kita cari?

Apa yang akan dibawa Yahudi ke negara ini? Mereka paksakan budaya Barat yang nyata kebobrokannya dan sedang menuju kerosakan moral total. Di negara yang di "tawan" Amerika Yahudi ini saling berbunuhan sesama Islam (Iraq, Libya, Afghanistan dan Pakistan) umpama nyawa rakyat sudah tidak bernilai di negara sendiri. 

Bagi negara Barat dibawah pemimpin bukan Islam, tengoklah sendiri betapa teruknya moral anak-anak muda, perkawinan sesama jenis di perjuangkan, pergaulan bebas suah menjadi budaya. Zina menjadi-jadi. Homoseks adalah satu kewajaran. Anwar pelopor budaya ini. Masih mahu menafikannya?

Sebab itu LGBT mesti ditentang mati-matian. Ulama yang bersetuju dengannya harus dihukum rejam dengan batu sampai mati. Dosa ini lebih berat dari zina.

Jika gagal Malaysia akan ikut cara kehidupan seperti haiwan sepertimana Barat ajarkan. Media dan Hollywood semakin rancak menawarkan budaya ini untuk diikuti. Hidup dalam nafsu sepenuhnya.

Tidak berkawin tetapi tinggal bersama sudah menjadi budaya di Barat, anak sudah 3,4 barulah hendak kahwin. itu pun pada yang terasa hendak kahwin, kalau tidak, mereka teruskan hidupsecara berzina sampai kesudah. Masalah yang bakal berlaku... menukar ugama boleh dibuat sesuka hati, filem lucah dan pelakun lucah menjadi perkara biasa. Budaya inikah yang kita nak bawa ke Malaysia?? Bagaimana pemikiran ulama PAS sedia bersekongkol dengan dosa dahsyat ini?

Janganlah jadikan rakyat menjadi ganas, membiarkan rakyat hidup tidak bermoral. Kita perlulah menjadi rakyat yang berpendirian sederhana, tidak terikut ikut pada budaya asing. Pada rakyat Malaysia yang sayangkan negara, fikirlah masa depan anak dan cucu kita nanti.

Mahathir masih sumbangkan pandangan bernas

Mahukah Kita Berubah kepada Yang Lebih Buruk? Kalau mahu silakanlah.

Sentuhan Yahudi

Pembangkang dilihat seolah2 berkeyakinan untuk menawan Putrajaya. Ini dilihat menerusi ceramah2 politik mereka yang seperti biasa menjanjikan pelbagai penipuan terhadap rakyat.Namun hakikatnya, Pembangkang jelas tidak mempunyai keyakinan untuk menang dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) menyebabkan mereka melemparkan pelbagai tuduhan untuk menunjukkan kepada rakyat bahawa kerajaan sedia ada zalim dan perlu digulingkan.

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, pembangkang sudah banyak kali berdepan dengan kekalahan malah sejak negara ini merdeka, mereka tidak pernah menang di peringkat pusat.

"Sebab itu mereka mahu bersedia, kalau kalah kali ini (PRU13), mereka akan cetuskan huru-hara, buat demonstrasi dan desakan yang kononnya kerajaan menipu untuk menang.

"Ini memang pendekatan pembangkang yang bertujuan menjatuhkan kerajaan melalui demontrasi, bahkan Nik Aziz (Mursyidul Am Pas, Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat) sendiri turut mengatakan bahawa demontrasi ini halal," katanya pada sidang media selepas menghadiri program Wacana Tokoh Negarawan bersama penjawat awam, hari ini.

Dalam ucapannya, Mahathir berkata, pembangkang melihat bahawa mereka tidak mungkin memenangi pilihan raya atau membentuk kerajaan menerusi sistem demokrasi.

"Saya percaya pembangkang kurang yakin untuk menang dalam pilihan raya. Mereka sudah cuba 55 tahun tetapi rakyat tetap pilih kerajaan yang prihatin terhadap kebajikan, tidak pilih parti lawan.

"Ada juga negeri yang pilih mereka tetapi tidak di peringkat pusat. Mereka tidak pernah menang, sebab itu mereka sekarang ini cuba menggambarkan kerajaan ini zalim dan harus digulingkan (oleh rakyat)," katanya.

Menurutnya, usaha dan dakwaan memburuk-burukkan imej polis merupakan satu lagi helah pembangkang untuk menggulingkan kerajaan.

"Ada usaha yang sedang dibuat untuk memburuk-burukkan polis, dan menunjukkan ia sebagai satu lagi bukti kezaliman kerajaan, agar rakyat memberontak bagi menjatuhkan kerajaan.

"Betulkah kerajaan ini zalim sedangkan banyak nikmat yang sudah dikecapi rakyat selama ini. Namun mereka tetap menyatakan kerajaan zalim untuk menghalalkan tindakan yang mereka lakukan," katanya.

sumber: PRU13 - MAHATHIR DAKWA PAKATAN ADA POTENSI MENANG

Trajisnya: Orang Melayu sendiri khianati bangsanya sebagaimana Si Kitul dalam Riwayat Melaka. Nampaknya sejarah akan berulang.

Kali ini bukan sahaja orang Melayu bahkan orang Islam yang didakwa alim ulama (ulama politik) juga ikut serta jahanamkan apa yang sedia ada ini kerana terhasut dengan Yahudi melalui pengkhianat unggul penuh munafik.

Orang Melayu yang berakal tidak akan membiarkan ianya terjadi, jika berlaku juga kita wajar bersedia jangan leka sepicing pun. Kita hendkalh sentiasa berfikir bagaimana cara hadapinya jika sukar menyatukan semua ummah dalam masa terdekat.

14 comments:

  1. saya setuju dengan statement PAS,UMNO,PKR dimansuhkan dan diganti dengan ideologi melayu yg baru demi perpaduan melayu..

    ReplyDelete
  2. "Malaysia akan menjadi negara terakhir di kalangan negara Islam yang akan dirampas oleh USA dengan apa cara sekalipun."

    kenyataan yg patut diambil kira dengan serius, dan ianya bukan hanya sekadar teori konspirasi lagi.

    alhamdulillah, Tuhan masih izinkan Tun M utk memberi nasihat dan peringatan kepada kita yg sentiasa pelupa.
    Tun M boleh memilih utk berehat2 dan bersenang2 dgn keluarganya ttp atas rasa tanggungjawab & sayangkan negara, beliau masih mahu meneruskan perjuangannya mempertahankan kedaulatan negara.

    ReplyDelete
  3. Nak menggabungkan parti2 Melayu bukan boleh terjadi dalam sekelip mata. 'Tanpa prasangka', orang2 PKR dan PAS kenalah beralah kepada parti Melayu induk 'UMNO', anggaplah sebagai abang.
    Masa terlalu singkat, kalau nak susun balik biarlah kuasai dahulu politik, bukan kita nak pecah-belahkan lagi yang sedia
    terpecah ni....
    Oleh itu untuk PRU13 ni cuba kepala2 parti Melayu kompromi dan buat strategi terbaik untuk meraih sokongan orang2 Melayu untuk memenangkan UMNO-BN dulu dan buat MOU rancangan pasca-PRU13, Lillahitaala!!!!!
    Kalau masih berprasangka juga, tak payah buat apa2, balik tarik selimut, tutuk telingga, membutalah sampai orang ketuk pintu,kerana nak roboh rumah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha kelakar hang ni aku setuju disatukan orang22 melayu untuk menyelamatkan Negara.Eh hang ni macam orang tak cukup tiduq asyik terbayang selimut je.

      Delete
    2. oi kitul, diam lah hang kitul penang ka?

      Delete
  4. kita kenalah ikut quran dalam ayat "marilah kita berpegang kepada satu kalimah yakni engkau dan aku tidak menyembah selain dari ALLAH dan tidak menyekutuinya dengan satu apa pun".

    ReplyDelete
  5. Bodoh punya Melayu tak tau dek untung. Tak payah nak berlagak ko semua duduk dalam laut je dek kerana kebodohan sendiri.

    Jika kamu bersyukur aku akan tambahkan tetapi jika kamu kufur azab Allah amat pedih.

    Yang Menang akan jadi Arang & Yg Kalah akan jadi abu. Dimana Akhir zaman nanti Ularmak adalah orang yg paling sial didalam masyarakat merekalah yang menjual Agama, Bangsa & Negara dek kerana kebodohan dan kekufuran penyokongnya.

    Betulla satu pepatah menyebut musuh utama bagi masyarakat datang dari bangsanya sendiri & diambil kesempatan oleh musuhnya. Ditokok tambah Singa yg berpura2 kerana Harimau yg terpedaya dengan Syurga itu Neraka & Neraka itu Syurga. Imran N Hossien pernah berpesan tunggulah masa dan ketikanya kerana kekufuran kamu sendiri. Wassalam.

    ReplyDelete
  6. laksmana melayu silam09 May, 2012 08:11

    bersatulah kita semua dengan dipimpin oleh raja dan sultan melayu. Pertahankan raja2 dan sultan kita. Jadilah seperti hang tuah yang sentiasa berdamping dng rajanya. Pertahankanlah islam dan iman kita dari dilupuskan oleh musuh2 Allah. Bersatulah kita semua wahai bangsa melayu islam. Hapuskan perbezaan pendapat diantara kita. Kembalilah kita kepada alquran dan sunnah rasulullah yang sebenar. Bersatulah sebelum nasi jadi bubur. Hdup dalam merana islam terjual. Maruah dipijak2

    ReplyDelete
  7. Pada 28/08/2009 demonstrasi kepala lembu jadi isu panas menggemparkan negara. Banyak laporan polis telah dibuat. Kita tidak hairan jika pihak kuil Hindu dapat sokongan kaumnya. Apa yang menghairankan sikap pemimpin Islam PR yang keluarkan pelbagai fatwa konon demo kepala lembu menghina anutan agama lain. Pada 04/09/2009 Harakah tuduh UMNO dalang kepala lembu. Kenapa setiap bantahan penduduk pemimpin PR salahkan UMNO?. Kenapa pemimpin dan blog pro PR membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk Islam?. Melayu bawa kepala lembu jadi isu sensitif sedangkan pengunjung kuil tidak peduli pun sensitiviti penduduk Seksyen 19?. Aktiviti kuil mengganggu ketenteraman awam dikawasan majoriti Islam. Kenapa ada sikap double standard dalam isu kuil itu?. Pada April 2008 bendera PAS dan PKR digantung pada papan tanda PKNS, pemuda kuil kata dua parti sokong kuil tak payah pindah?. Kenapa bendera parti Islam berkibar disitu?. Pada 26/07/2008 pengunjung kuil buat perarakan bergendang bawa patung besar waktu tengah malam jam 1 pagi, suasana malam itu kecoh. Tetapi tidak ada tindakan susulan selepas aduan dibuat kepada wakil rakyat walaupun ada ugutan bunuh pada malam itu. Malah gangguan semakin kronik hingga Dis 2008 penduduk minta bantuan NGO. Kedatangan NGO diserang Khalid Samad (semak minaq jinggo 08/01/2009 Ahli Parlimen pertahan kuil). Berderet artikel Khalid Samad menuduh NGO sebagai gerombolan UMNO buat provokasi kepada kuil Hindu. Kenapa Khalid Samad membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk?. Kenapa wakil rakyat tidak peduli situasi sukar, tekanan emosi dan risiko yang dihadapi penduduk ketika itu?. Adakah YB Khalid menunggu keadaan jadi kritikal baru hendak membantu?. Kenapa YB Khalid tidak persoalkan kenapa pihak kuil enggan keluar walaupun sudah beberapa kali diarahkan pindah?. Kenapa kuil kecil itu dimasukkan elektrik, air dan dibesarkan tanpa pelan dan permit PBT walaupun mereka tahu disitu tapak rumah PKNS?. Pada tahun 2006 dan 2007 penduduk buat aduan kepada Sultan Selangor, BPR dan Biro pengaduan Awam JPM. Pada 29/12/2007 BN lulus kuil pindah ke Seksyen 22. Selepas PR berkuasa Mac 2008 pemindahan kuil dibatalkan dengan alasan tapak itu jauh kedalam. Semasa BN pihak kuil disokong pemimpin mereka, tetapi semasa PR disokong pemimpin Islam. Gangguan kuil semakin menjadi-jadi hingga berlaku pelbagai ugutan. Aduan penduduk tiada tindakan, bila minta bantuan luar Khalid Samad buat pelbagai tuduhan. Pada Januari 2009 NGO hantar memorandum desak kuil pindah. PR bersetuju pindahkan kuil ke Seksyen 23. Penduduk Islam bantah tidak mahu kuil besar dibina dikawasan mereka. Mereka persoalkan kenapa surat pesetujuan pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke Seksyen 23 pada 07/05/2009 ditanda tangani oleh YB Rodziah, YB Khalid Samad dan wakil kuil sahaja?. Kenapa tiada wakil penduduk Sek 23 dipanggil dalam mesyuarat itu?. Pagar tapak kuil satu ekar di conteng penduduk kerana marah, tetapi MB Selangor tegas hendak teruskan bina kuil disitu. Kenapa pemimpin PR tidak menjaga sensitiviti masyarakat Islam?. Bantahan penduduk Sek 23 tidak dipedulikan. Selepas demo kepala lembu kuil tidak jadi dibina di bersebelahan padang permainan Seksyen 23, kuil Seksyen 19 dipindahkan bersebelahan kilang Nitto Denko. Seramai 6 penduduk dan 6 NGO terpaksa turun naik mahkamah kerana demo kepala lembu. Pemimpin PR menuding jari kepada pihak lain demi untuk menutup kesilapan mereka sendiri. Sebuah filem dokumentari ditayangkan di Menara PKNS pada 16/10/2010 memaparkan kesah kumpulan penduduk Melayu menentang pemindahan kuil dari Seksyen 19. (http://freedomfilmfest.komas.org/fff/kisah-tauke-mancis-minyak-tumpah). Wakil Rakyat Shah Alam salahkan UMNO dalam isu kuil Seksyen 19 dan bantahan penduduk Seksyen 23. Isu kuil itu menyerlahkan sikap pemimpin politik Islam berprasangka buruk sesama Islam tetapi amat toleransi dengan puak kafir. Masalah diSek 19 berpanjangan akibat pemindahan kuil ke Seksyen 22 dibatalkan dan hanya selesai pada 02/02/2012 selepas campur tangan NGO Islam dan jadi isu Negara 2009.

    ReplyDelete
  8. Loh la....kalu raso nok cuba.....Cina pasti akan ulangi apa yang mereka buat untuk menguasai Tanah Melayu.Mereka akan cuba....cuba....dan akhirnya melayu akan jadi "kuli batak"di negara sendiri.Silapnya kerana masing2 ego.wasalam.

    ReplyDelete
  9. Parti apa sekali pun. Kalau tak ikut hukum-hukum Al-quran, Kalamullah. ISLAM yang berpaling kepada AL-QURAN. ALLAH akan menjadikan mereka berperang sesama sendiri.

    ReplyDelete
  10. ORANG ISLAM AKHIR ZAMAN....DAH JAUH TERPESONG. HANYA MEMENTINGKAN DUNIA DARI AKHIRAT. IKUT SANGAT PEMERINTAHAN CARA PENJAJAH YAHUDI LAKNATULLAH. IKUTLAH CARA ISLAM YANG BERPANDUKAN ALQURAN....SUDAH PASTI SELAMAT DAN SENANTIASA DIBAWAH LINDUNGAN ALLAH YANG MAHA ESA. SELURUH ALAM SEMESTA INI ADALAH MILIK ALLAH. BUKAN MILIK ORANG YAHUDI...ISRAEL..BN UMNO ATAU PUN PAS DAP. BILA BILA ALLAH BOLIH HANCURKAN ALAM SEMESTA INI DENGAN KEHENDAKNYA. KITA SEMUA AKAN KEMBALI MENGHANRUNGI ZAMAN PEMERINTAHAN NABI. KUNFAYAKUN....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts