“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

20 December 2011

Percikan Api Revolusi adunan Proksi Zionis Amerika

UGUTAN pro MAHASISWA: RUSUHAN ALA INDONESIA.


Mereka akan lakukan revolusi ala Indonesia? Satu cadangan yang menarik. Ohh anak-anak Melayu, citarasa mu amat hebat. Beraninya kamu menempah kematian hanya kerana ingin bebas dari AUKU? Mana anak-anak India dan anak-anak Cina? Hmm mereka sedang menonton wayang terbodoh dalam dunia yang dilakunkan oleh kamu, wahai anak-anak Melayu. 

Dengan bangganya kamu melaungkan, kamilah "HERO" !  Kebodohan nyata ini kamu sangka sesuatu yang hebat sebagai pembela bangsa. Tahukah kamu bahawa kebodohan kamu itu mengalahkan kebodohan Pak Pandir dan Lebai Malang? Kamu hanya menagih cemuhan bangsa sendiri yang malu melihat kebiadapan dan kedunguan kamu itu.

Rancangan mereka amat mereka mudah dibaca.

Mereka merancang membuat bantahan terhadap AUKU pada hari yang sama dengan tarikh keputusan perbicaraan Anwar, 9hb Januari 2012.  Kenapa mereka merancang melakukan REVOLUSI Kebangkitan Mahasiswa atas nama Permansuhan AUKU pada tarikh itu? 

Keanehan Pertama: tarikh dipilih
Keanehan Kedua: Perkataan REVOLUSI

Bersabit dengan AUKU kerajaan telah memberi layanan istimewa kepada mereka untuk melahirkan pendapat atau bantahan. Pelbagai saluran disediakan untuk mereka beri pandangan. Namun mereka memilih untuk berRevolusi di jalan raya. Mengapa? Kerana ia tidak memberikan keronokan dan kepuasan jika tidak dikasari oleh polis anti rusuhan. Mereka sengaja membuat tuntutan yang tidak mungkin dapat dipersetujui. Timbul lagi persoalan. Mengapa?

Sebenarnya tidak ada keanehan sedikit pun. Itulah bentuk permulaan huru hara di Mesir dan Libya dulu sehingga tumbangnya pemerintah. Presiden Libya dibunuh. Sementara Presiden Mesir dihadap kemahkamah. Mesir semakin hari bertambah huru hara. Mana dia kebebasan dan keamanan yang diperjuangkan selepas jatuhnya Husni Mubarak? Apa yang penduduk Mesir dapat?

Ini dia, inilah yang dihajati mahasiswa dungu itu.



Rusuhan demi rusuhan selepas tumbangnya Husni Mubarak

Itulah caranya untuk memberi peluang kepada penganut agama PAS dan agama PKR (tiada pula penganut agama DAP - nampak sangat bodohnya orang Melayu PAS dan PKR) bersama-sama mengganas untuk membebaskan Anwar dari tahanan semasa keadaan huru hara itu nanti. Jika dapat, sekaligus bertindak menumbangkan kerajaan sedia ada dan melantik Anwar sebagai Presiden Malaysia pertama.

Jika berkuasa, mahukah Anwar memaafkan Najib? Tidak mustahil Najib pula akan dihadapkan ke mahkamah khas yang dibentuk atas nama REVOLUSI. Sengaja diatur atas rasa dendam kesumat dan mabuk darah sebagaimana dilakukan oleh Iraq terhadap Saddam Hussein. Najib akan dituduh sebagai penjenayah perang dan tuduhan merancang pembunuhan Altantuya. Akhirnya dihukum gantung. Sama seperti nasib mana-mana pemerintah yang dijatuhkan oleh revolusi. Jika diperhatikan, itulah suasana yang amat digemari Amerika (alat Zionis). Mereka memang memerlukan skrip ini bagi mencetuskan bantahan penyokong UMNO pula. Malaysia akan terus bersengketa dan tidak aman. Ia nampak mengerikan.

proksi zionis yang terlicik

Puak Mahasiswa pro Anwar Ibrahim ini (secara kebetulan?) akan menganjurkan REVOLUSI, tatkala menjelang keputusan Perbicaraan Kes Liwat II Ketua Pembangkang itu. Revolusi ala Arab Spring yang bakal  merosakkan negara.

Memang menghairankan... Opss  tidak, tidak menghairankan langsung bagi yang berakal. Ia sememangnya diatur sedemikian oleh jenderal PR yang gagah perkasa.. Banyak lagi kumpulan lain yang setia kan ikur serta dalam pesta beramai-ramai dijalanraya nanti. Sama-sama menganjurkan tunjuk perasaan atas berbagai tema dan warna. Berbagai slogan dan tuntutan. Akhirnya bergabung menuntut Najib meletak jawatan. Pada tarikh itu, AMK dengan agendanya, IKD pula dengan slogan reformasinya... belum lagi yang akan diusahakan oleh Mat Sabu dan mungkin juga oleh angkatan Zaid Ibrahim atau peneraju alternatif PR, Tengku Razaliegh. Ambiga lagi. Suhakam lagi. Suaran lagi. Bersih 3.0 lagi. NGO-NGO pondan dan gila seks lagi... Banyak sungguh belalai Anwar yang akan muncul pada hari tersebut.

Sekarang dah makin jelas apa yang Anwar ingin lakukan, petunjuk pertama telah dipertontonkan baru-baru ini. Anak-anak comel berwajah lesi berjaya mentertawakan dan memperleceh DS Najib aka Perdana Menteri. "Najib perlu letak jawatan..." Potretnya diturunkan dari persada.

Wang tidak jadi masalah. Poket Anwar masih penuh dianugerah Soros. Apa nak takut, tabur saja. Berebut budak-budak hingusan ini terangguk-angguk membontoti Anwar. Kerah mereka buat semua kerja gila. Kalau boleh biar ramai yang terkulai dan mati di jalan raya. Mudah baginya membuktikan kerajaan Najib ini amat zalim dan perlu ditumbangkan. Soros telah sediakan jet pejuang untuk bantuan.

Mahasiswa Dungu

Ternyata singkatnya akal fikiran. Mahasiswa Melayu ini (sebahagian kecil yang senang dibeli) menunjukkan bahawa mereka adalah pelajar yang terbenak dan dungu. Tidak terfikirkah mereka bahawa apa yang mereka lakukan di PWTC dan cadangan menghuruharakan negara merupakan perkara yang telah direncanakan oleh Yahudi Amerika melalui proxy mereka Anwar Ibrahim? Apa gunanya belajar di Universiti jika perkara semudah itupun tak dapat fikirkan?. 

Inikah pemuda harapan bangsa yang berjaya Anwar didik?

Betapa bodoh Mahasiswa yang sanggup membiarkan diri mereka di pergunakan oleh orang lain demi mencapai tujuan menghuru harakan negara. Melayu terbodoh (seramai 300 orang ini) adalah simbol penjajahan minda yang belaku. Sudahlah bodoh dalam akademik akibat terhegeh-hegeh mengikut bontot PKR yang jelas memusuhi agama, mereka jadi semakin bodoh dalam memperlakukan aksi yang menyimpang jauh dari susila orang Melayu. 

Mereka kini dengan mudah menjadi hamba Cina bangsat DAP dan Anwar Ibrahim dan tentu sekali Yahudi yang membiayai semua operasi "spring" ini. Ini bukan spekulasi. Ini adalah amaran. Amaran keras dari rakyat prihatin terhadap keamanan dan kesejahteraan hidup yang telah kita bina sejak sekian lama.

Untuk merosakkannya tidak memerlukan masa yang lama. Ia boleh berlaku dalam sekelip mata. Untuk rosotkan dan mundurkan taraf sosial, contohi kebodohan siswa Indonesia.


Ugutan ini atas nama REVOLUSI pernah dilakukan Puak Pemberontakan Mahasiswa Indonesia yang mengakibatkan berlakunya kematian orang awam malah Kota Jakarta telah diisytiharkan darurat pada ketika itu.


Inilah sumpah sebenar Anwar jika disabitkan beliau bersalah terhadap kes liwat beliau. Adakah Pro Mahasiswa ini memperjuangkan permansuhan AUKU yang pernah dipertahankan Anwar semasa memegang jawatan Menteri Pendidikan satu ketika dahulu? Kini belang sebenar siapa belau kian terserlah. Atas prinsipapa dia mengajak para pelajar menentang AUKU yang dia sendiri kuatkuasakan dahulu?

Sejauh mana kejam dan zalim AUKU ini? Sehinggakan Pro Mahasiswa berani tampil membuat kenyataan ugutan kepada PM akan membuat REVOLUSI Pemberontakan sedemikian. Ini semua agenda Anwar yang kempunan untuk menjadi PM atau Presiden Malaysia. Dia rela menumbangkan Kerajaan Pusat melalui apa sahaja peluang termasuk kaedah komunis sekalipun. 

Pelbagai cara diperlakukan untuk menutup kesalahan moral beliau.

sejarah Indonesia yang semakin mundur dicontohi Anwar

Kejamkah Kerajaan Pusat setelah mengambil langkah memansuhkan ISA sepertimana yang diperjuangkan mereka? Sehinggakan penggunaan dakwat kekal pun diluluskan demi memenuhi tuntutan pembangkang. Apa  lagi yang kejam dan zalim dilakukan oleh Kerajaan Pusat? Samakah dengan apa yang dilakukan zionis?

Pastinya selepas Anwar ditabal menjadi PM mereka bakal mendapat layan sedemikian kerana ketua Anwar ialah Yahudi. Mesti ingat semua. Duit yang Anwar belanjakan untuk pembangkang sekarang termasuk pelajar samseng tersebut adalah duit Soros, duit Yahudi. 

Ini semuanya agenda jahat Yahudi. Adakah kumpulan Kecil Mahasiswa yang diupah Anwar ini tidak memikirkan nasib yang bakal menimpa generasi masyarakat Malaysia setelah membawa budaya rusuhan melampau ini ke Negara kita?


Jaringan Pro Mahasiswa - bijakkah mereka ini semua? Layakkah mereka mengabil alih pemerintahan negara kelak? Apa yang mereka belajar di Universiti? Semakin hari semakin meragukan.

1 comment:

  1. Biarkan mereka terbunuh....mati katak kerana seorang Gay peliwat perompak penzina.....???!!?!!!

    Beri amaran pada ibu bapa mereka bahawa anak-anak mereka akan dibunuh????!!?!!!

    Bunuh mereka.Merekalah pengkhianat????!?!!!

    Diberi didikan, pendidikan dan asuhan bukan untuk mereka merusuh dijalan raya!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts

Blog Archive