“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

27 February 2012

TUALA LEMBAB ? ... kes ostat ..dot.. dot..


BINI TUA sebelah ni siapa? nak jadi no 3 kot? mana tak basah...




Sumber saksi

"" Saya pekerja hotel tersebut malah saya tahu cerita tersebut dari hari pertama sehingga hari ketiga (hari penangkapan tu)...tapi saya xnak bising2 kat sini...sehingga jika ada yang cuba memfitnah orang lain dengan mengatakan ini konspirasi. ""..
kami tahu juga dan lihat dengan mata kepala sendiri bagaimana hari ke dua suami wanita tersebut merayu isterinya supaya pulang ke rumah...apa2 pun kita tunggu lah...yang pasti 20 orang yg di dakwa tu TIADA.. yang ada hanya suami isteri tersebut..dan saya nampak dengan mata kepala saya sendiri Badrul Amin di tampar oleh suami perempuan itu...20 orang yg di dakwa adalah fitnah Badrul Amin""

 

 
hotel mewah (banyak duit PKR?)



hotel tempat Dr. Badrulamin ditangkap 
di Balok, Kuantan.



Petikan daripada kenyataan Jabatan Agama Pahang.

Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd Ghazali Abd Aziz berkata, tangkapan berkenaan dibuat berdasarkan aduan orang ramai. “Jaip mengikut prosedur yang ditetapkan dan tidak pernah berlaku perkara yang dirancang atau atau berkomplot,” katanya.

Menurutnya, tindakan itu dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguatkuasa Jaip supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama lelaki lain.

Ekoran penangkapan itu, Badrolamin dipanggil memberikan keterangan hari ini bersama wanita berkenaan bagi melengkapkan siasatan.

Mohd Ghazali berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Menurutnya, selepas siasatan selesai, kertas siasatan akan diserahkan kepada pihak pendakwaan untuk tindakan lanjut."Ia merupakan satu prosedur biasa dalam kes seperti itu," katanya.


Pisau Kedah :-

Hebat Ostaz khalwat bagi kaunseling kepada isteri orang dalam bilik hotel selama 3 hari,, di tangkap basah sedang pakai kain tuala lebab pulak tu... apa yang dia buat kat bini orang masa kaunseling berdua-dua dalam bilik hotel selama 3 hari tu tak tau la kaunseling macam mana.tapi nasib baik suami perempuan berkenaan hanya penampaq Ostaz Khalwat kalau Pisau Kedah jadi suami kepada perempuan yang di tangkap basah bersama Ostaz Khalwat berkenaan mesti Pisau Kedah belasah dulu Ostaz Khalwat tu tiga suku nyawa..

Tapi apa pun Ostaz khalwat akan dapat pengampunan dari Imam Mahadi PKR,kerana Ostaz Khalwat pandai bodek dengan memberi jawatan Imam Mahadi kepada bosnya sebelum ini.Tak kan Imam Mahadi PKR nak marahkan orang yang memberinya jawatan kepadanya pulak,lagi pun kalau Imam Mahadi PKR persoalkan Ostaz Khalwat di tangkap basah,Ostaz Khalwat boleh persoal balik Imam Mahadi PKR kaki china doll,,cuma yang bezanya,Imam Mahadi di tangkap dengan "video" bersama china doll,,Ostaz Khalwat di tangkap "JAIP" dalam keadaan tuala basah semasa memberi kaunseling pada bini orang dalam keadaan berdua-duaan selama tiga hari

Pasti sekarang ini pencacai Imam Mahadi tengah memerah otak mereka nak spin cerita ostaz khalwat,,,kesian puak pencacai Imam Mahadi PKR ye..Ostaz Khalwat sedap dok kaunseling bini orang selama 3 hari,puak pencaci PKR pulak yang nak kena spin.Puak pencacai PKR nak harapkan Ostaz Khalwat Spin sendiri sampaikan terkantoi diri sendiri,,mungkin Allah S.W.T nak tunjuk dan beri iktibar pada ostaz Khalwat yang sebelum ini banyak sanggat menghina Ulama-ulama..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts

Blog Archive