“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

15 February 2012

MAIN WAYANG.. ahli PAS ditipu?



Kita lihat sebelum ini gerakan propaganda PR telah bermati-matian berusaha untuk menghina BN selaku kerajaan yang memerintah. Melalui rangkaian serangan bertali arus mereka cuba mengaitkan kerajaan Malaysia dengan rejim haram zionis. Dengan harapan rakyat Malaysia akan membenci BN. Rakyat Malaysia terus dihasut dan dibohongi dengan pelbagai tipu mulihat mereka. Dengan sinisnya mereka terus menerus tanpa henti mengecam dan mengilustrasikan hubungan kerajaan dengan negara Yahudi.

Ini bukan "fitnah" pada pendapat mereka. (???)

Lihatlah kerja tangan mereka:

    

    

     

  

   

  

Dengan izin Allah, Anwar tersasul membuka pekung yang sudah lama tersorok di dadanya.

Kini segalanya telah terbalik, sekaligus membersihkan sangkaan rakyat yang tertipu dengan propaganda palsu mereka. Berbagai peristiwa terkini mula menuding kembali kecaman tersebut ke arah mereka bila mana Anwar terbukti menjadi sahabat Israel secara terang-terangan. Ludah jijik ini akan mula menimpa hidung sendiri. Siapa sebenarnya musuh negara serta bersekongkol dengan Yahudi?




Masihkah buta mata jika pun buta mata hati. Siapakah sebenarnya yang menjadi duri dalam daging perjuangan Islam melawan Israel? Belum ambil kira peranannya mempersetujui tindakan Amerika menyerang Iraq dan beberapa negara Arab. sebelum terlambat, siasatlah siapa sebenarnya manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini. Islamkah dia setelah nyata tindakannya dan pemimpin bawahannya merestui kezaliman negara haram Israel dan menghina Islam?

Adakah Palestin sudah ditinggalkan oleh pemimpin PAS demi menjaga reputasi Anwar? Andai memang benar PAS tidak bersetuju dengan Anwar, kata dua "akan meninggalkan PR" jika Anwar tidak tarik balik kenyataannya wajar dilakukan, bukan hanya sekadar meminta Anwar buat itu dan ini... yang tidak gambarkan kesungguhan PAS membela rakyat Palestin yang tertindas.

Kita akan lihat sama ada benar atau tidak, PAS bermain wayang bersama Anwar. Jika benar ia sebuah sandiwara politik, kita amat kasihan dengan pengikut PAS yang membuta tuli mempercayai pemimpin mereka. Mereka ditipu mentah-mentah.

Sejauh mana Mursyidul Am PAS akan mengotakan apa yang keluar dari mulutnya, kita akan tahu sedikit masa lagi. Semoga PAS sedar bahawa Anwar sebenarnya memang telah lama menjadi talibarut Yahudi dan tidak lagi tertipu dengan lagak pelakun Yahudi Melayu ini.

Rangkaian keganasan Yahudi yang amat menyayat hati. Lihatlah sendiri.
Siapa yang perlu diselamatkan? Israel atau Palestin? Siapa Anwar sebenarnya? Relakah Anwar menjadi sebahagian dari tentera Yahudi menusnahkan Palestin?

























Perlukah keselamatan Israel dipertahankan? Ganaskah orang Palestin? Adakah selama ini Palestin yang menzalimi dan menyerang Israel? Anwar Ibrahim wajar memberikan penjelasan.



ZIONIS?


johorpolitica menulis dengan jelas:
ANWAR DAN NIK AZIZ MAIN DRAMA ISRAEL

Pas dan PKR nak main wayang la ni, dengan Anwar jadi Tuan Pengarah manakala Nik Aziz sebagai hero Tamil.

Sebenarnya Anwar yang suruh Nik Aziz keluarkan statement tu, semata-mata bertujuan nak selamatkan air muka Pas dikalangan pengundi Melayu dan memastikan pengundi kekal dengan pembangkang.

JP yakin rakyat sedar ini semua "political posturing" oleh pembangkang.

JP boleh gerenti pemimpin Anugerah Tuhan ni tidak akan buat satu pun yang Nik Aziz suruh, sama ada tarik balik kenyataan dia kat WSJ atau saman akhbar Yahudi tu.

WSJ adalah alat penting Anwar untuk memburuk-burukkan Malaysia di mata dunia, dia tak akan merosakkan hubungan baik itu apalagi menyaman WSJ yang boleh dianggap kawan baiknya.

Anwar dan WSJ adalah sleeping partner.


ANWAR MAIN ANAK PATUNG BERNAMA NIK AZIZ


KUALA LUMPUR, 13 Feb: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menggesa Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataannya mengenai Israel seperti dilaporkan di Wall Street Journal (WSJ) atau menyaman majalah itu.

Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan membuat gesaan itu dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama PAS.

“Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman Wall Street Journal bagi membersihkan nama beliau,” ujarnya dalam kenyataan media yang dikeluarkan malam ini.

-- HARAKAHDAILY



AMBO SUKO BETUL DENGAN SKRIP DRAMA DATUK SERI NI
SUBER

- apakah nasib Malaysia selepas ini?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive