“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

19 February 2012

kesian rakyat PAHANG kena tipu hidup-hidup

Darah Rakyat Palestin tidak ada nilai bagi manusia anugerah malapetaka ini. Nyawa syahid rakyat Palestin telah dilelong dengan harga murah dan kini sedang dijual di Pahang pula oleh manusia yang giat melacurkan orang Melayu dan menghuruharakan Ulama negara. Sebahagiannya masih lagi sudi terus dikencingkannya berulang kali. Tak busuk ke bau kencing manusia hipokrit ni padahal kehancingan kencingnya telah menyebar ke seluruh Tanah Melayu.


Hipokrit


Adakah orang Pahang BODOH sesangat sehingga boleh ditipu dengan mudah? Di Selangor, ceramah Anwar sudah tidak "laku" setelah banyak kali dikesan menipu. Setelah gagal di Selangor dan KL, dia meroyan pula di Pahang khasnya FELDA yang telah pun dikeroyok dek PAS sebelum ini. Ramai dah mula sedar, rupanya selama ini memang dia kaki kelentong, tetapi kerana pandai dengan ilmu "loyar buruk" ramai yang percaya. Penulis sendiri dulu pun hancing dikencingnya. Malang betul dan malu rasanya bila dah sedar.

Percayalah. Allah tak benarkan lagi dia berbohong terus. Maka terjadilah beberapa peristiwa yang melondehkan payudurinya yang nyata sungguh busuuuk!.  Muncullah kes tersalah ucap, tersalah kata dam terlepas cakap. Kini isu Palestin dan Israel bakal mendemamkannya selain isu menyokong maksiat. Secara tidak langsung dia telah memperlihatkan bahawa "kealiman" dan "kewarakan" nya semata-mata lakonan untuk menagih pengaruh penyokong PAS.

Memandangkan dia kaki kelentong, penyokong2nya juga ikut terbawa-bawa budaya kelentong. Malang menimpa, para penyokong tefarnya akhirnya terhidap penyakit "BIUL' yang tidak dapat lagi diubati. Semakin parah merosakkan diri dan orang lain. 

Orang Melayu kena disedarkan dari mimpi. Raja pemusnah perpaduan orang Melayu ini wajib dihapuskan. Hukumnya WAJIB bukan lagi harus atau sunat. Islam tergugat teruk hasil kerja munafiknya yang terus menerus membohongi rakyat. 

Apa yang dia tahu ialah BOHONG, BOHONG, BOHONG, BOHONG, BOHONG, BOHONG !!!
Hancing bau KENCING !!! Melayu Cina India semuanya dia KENCING !! Hari ini sokong Israel kerana nak duit Yahudi... esok kata pertahankan Palestin kerana nakkan undi rakyat Islam, lusa kata enakmen Islam tak boleh dibenarkan kerana nak dapatkan sokongan bukan Islam khususnya DAP.... habis mana satu betul????

Anwar Ibrahim sekali lagi kantoi berbohong tentang isu sokongan beliau kepada negara Israel. Pembohongan beliau dilakukan di depan rakyat Pahang.

Baca dulu laporan di bawah :

Seakan tersepit dengan desakan pelbagai pihak berhubung kenyataan kontroversinya mengenai keselamatan Israel, Datuk Seri Anwar Ibrahim malam tadi mendakwa jawapannya kepada soalan Wall Street Journal (WSJ) mengenai isu itu adalah berbeza dengan apa yang disiarkan media tersebut.


"Saya ditanya (WSJ), Anwar kamu kenapa benci sangat, musuh sangat Israel, tiap-tiap kali keluar kenyataan kutuk keganasan Israel. Itu soalan daripada WSJ kepada saya.


"Saya kata, saya kecam sebab Israel ganas, zalim dan tidak mengiktiraf hak rakyat Palestin. Dan dicatat di situ (laporan WSJ) Anwar sedia terima Israel," katanya pada program ceramah di Markas Pas Cawangan Kampung Mengkasar di sini malam tadi - UM.Kenyataan Anwar Ibrahim kali ini ternyata bertentangan dengan kenyataan beliau sebelum ini. Dahulu beliau menyalahkan parti UMNO kerana menabur fitnah dan menyiarkan sekerat sahaja kenyataan beliau di dalam WSJ.


Tetapi kini, Anwar Ibrahim menyerang WSJ pula kerana didakwa memanipulasikan kenyataan beliau. Ternyata beliau telah mengencing rakyat yang mendengar ceramah beliau itu!


Jika benarlah seperti yang beliau nyatakan, Anwar Ibrahim dicabar menyaman Wall Street Journal kerana telah memutarbelitkan kenyataan beliau. Apakah Anwar berani?


Jika beliau tidak berani, maka jelas bahawa Anwar Ibrahim memang menyokong negara Israel tetapi tidak menyokong negara Palestin, hanya `aspirasi` Palestin sahaja! sumber asal MIM

Sesuailah parti yang ditubuhkannya itu dipanggil Parti Kencing Rakyat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive