“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

29 December 2011

Masa berubah, perangai pun berubah - ludah jatuh atas mata

kesian, tengah sakit.. kan elok perbetul apa 
yang patut sebelum pergi

Pesanan khas untuk ustat Jijan

Nah ini dia perjuangan Islam negara berkebajikan.... selamatkan Islam dari noda UMNO kono. Perjuangan tahi minyak! Masa belum perintah boleh lah sembang, sekarang dah ada kuasa, sendiri timbang lah! Taulah macam mana cerita.

Itulah manusia hipokrit kata orang putih, ngata orang sesedap mulut tak timbang tara, rasuah lah, zalim lah, perkauman lah, ... tah macam2 lagi malas nak sebut. Bila jadi menteri besar, aiiihh semua ok, tak salah semua boleh, sampai tanah wakaf pun nak belasah. Ada akal kah? Atau akal dah kena sontot DAP? PKR pun tumpang sekaki... haha

Mengaji Mesir pun bukan makna pandai semua, tambah pula tengok duit cina DAP tu longgok depan mata.. naik kelabu biji mata, terliur juga haha... kena pujuk sikit, dah kira jadi.. Nak tanya sikit, mana pi segala semangat nak daulatkan hukum Allah? Nak jaga amanah konon, surau kecil tupun tak pandai jaga. Buat masjid jangan harap lah.

Ya lah masa dulu jual air lior bukan kena keluar belanja. Itu tak betul, ini tak betul. Baru jaga negeri Kedah dah lintang pukang. Macam mana nak jadi PM? Dulu kata UMNO tak islamik, hehehe tak apalah depa tak mengaji mesir macang hang.

Ni nak habaq kat hang, aku pernah mengaji dengan hang masa baru balik dari mesir dulu, kira2 hang ni ustat aku jugak lah. Kira hang bukan orang lain... tapi... dalam soal ni aku tak boleh tolak ansor.

Dulu PAS perjuangkan Islam, aku sokong penuh. Sepenuh jiwa. Biar bankrap pun tak apa. Tapi lepas PAS berkucupan mesra dengan parti yang aku benci, parti cina babi..harbi tu. aku tak boleh terima lagi. Kalu hang nak tau Cina DAP tu komunis laknat yang bunuh orang Melayu dulu. Kalau tak percaya pi lah siasat. Satu lagi PAS telah "diguna pakai" oleh parti haprak parti mangkok hayon PKR tu... Bukan hang tak tau, dia tu (tokey dialah - kira tokey hang jugak) buat maksiat dalam gelap, pakai jubah waktu siang... mesti hang tau punya... jangan mohong la.

Hangpa bukan nak tolong bangsa ni. nak perbaiki agama ni. Hangpa nak lelong lagi ada la. Tak pa bila hangpa balik ke pangkal jalan nanti dan tendang DAP, aku timbang balik la... sama ada nak balik ke dak.

Aku bukan sokong UMNO, Jangan silap paham. Kalau UMNO tu jahat. PKR dua kali jahat tau.

Ingatlah.... Selagi PAS berdakapan penoh stim dengan DAP, minta maaplah ustat. Bye bye

p/s harap Melayu makin cerdik, sebelum jadi cengkerik. 

- Bekas Penyokong Tegar PAS.




Ni aku songlap dari blog kawan (dukeof umno)... hehe 

PERHATIAN KEPADA SELURUH UMAT ISLAM..!!! PENTING..!!!



Perhatian kepada semua umat Islam di seluruh Malaysia, khususnya yang berada di negeri Kedah. Berikut adalah sebuah program jihad untuk kepentingan Islam dan tiada kena mengena dengan politik.

Dijemput kepada semua umat Islam untuk hadir dan mengimarahkan seruan jihad ini. InsyaAllah, hak dan kepentingan umat Islam di Kedah akan terpelihara sekiranya kita memohon kepadaNya beramai-ramai. InsyaAllah dan tolong war-warkan...

Program

MUNAJAT PERDANA SELAMATKAN MADRASAH SALIHIAH akan diadakan seperti berikut:




Tarikh : 31hb Disember 2011

Waktu : 12tgh - 5ptg

Tempat : Madrasah Salihiah, Kanchut, Jalan Tambang Badak, Alor Setar, Kedah


Pengisian Program.

1. Solat Zohor dan Solat Hajat Berjemaah

2. Tazkirah khas "kemuliaan berjihad" - Ustaz Fathul Bahri Mat Jahaya

3. Alunan Marhaban dan Selawat Nabi oleh Anak Yatim

4. Kenduri Rakyat

5. Kempen mengumpul tandatangan tanda sokongan terhadap Madrasah Salihiah

6 Ceramah Khas oleh YB Zulkefli Nordin/YB Hasan Ali.

Seluruh Muslimin/Muslimat dijemput hadir beramai-ramai.

Siapa dok Alor Setar tu jangan lupa pergi, nanti mati esok kena tanya nak jawab macam mana. Ustat Jijan bukan boleh tolong, lagi pun ni memang kerja dia pun...PAS jahanamkan segalanya yang ada berkaitan sejarah Islam Kedah. Minta Sultan masuk campur, biar padan muka Jijan sekor ni. 

.

2 comments:

  1. kalo cmtu,nape chua soi lek gi hina islam terang-terangan,puak2 perkosa n umno sendiri x gi hentam cina babi tue.....xkn still nk jage cine tue.....itu lg lak musuh dlm selimut....beselaakan,politics,dier ckp sini salah,sanan ckp sini slah......kalo umno sndiri tu btol2 nk jage melayu,nape masih rmai org melayu still berpendapatan sederhana even,tahap miskin,yg kaya hanya yg org kuat umno,nape umno or perkosa x perjuangkan gaji minimum yg lagi tinggi dr skang x kisah la bkerja mana company pun,gov ka,glc ka,private ka,company cine ka,company hindu ka,????

    ReplyDelete
  2. puak2 tu pun celaka jugak. Tak seteruk DAP. Lepas mi depa pula kena. DAP la nie nak kuasai Malaysia, kena jaga2. MCA tak boleh pi mana pun... tak bahaya sangat. DAP adalah alat jesuit nak rosakkan Islam... tengok DUMC sapa punya? Akal biar panjang, dangan ikut kata puak2 yang nak kuasa lupa nak jaga agama. Cina Hindu kalau tak kacau Islam kita boleh terima lagi. Soi Lek berani pasal LKS dan KS mula dulu. Soi Lek mana dapat jadi menteri? Takkan tak faham lagi? Tak pa lah kalau ko nak ikut komunis tu... nanti rasa sendiri macammana komunis perintah. UMNO pun bukan betul sangat tapi kena ingat la ni depa saja yang jaga agama, nak harap pas pkr... hmmm rela melayu jadi kristian.. tulah masalahnya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts

Blog Archive