“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

07 March 2012

pulak dah - lain yang jolok lain yang jatuh..

GEMPARRR..!!! SURAT, RAKAMAN TELEFON & MEETING ANWAR - ISRAEL BAKAL DIDEDAHKAN..???


Baru-baru ni Bernama ada siarkan surat-surat Tun M kepada PM-PM Israel. Kecoh kejap. Tapi...yang terbaru aku dengar ialah...heh!

Sumber terkini memberitahu ada pihak yang sedang berusaha mendapatkan surat-surat, rakaman telefon dan meeting antara Anwar dan geng-geng Yahudinya, termasuk proksi PM Israel.

Menurut sumber lagi, surat-surat tersebut wujud dan menulis mengenai sokongan Anwar secara rahsia kepada kerajaan Rejim Yahudi Zionis Israel. Begitu juga dengan rakaman-rakaman telefon dan meeting antara mereka.

Dikatakan juga ia hanya menunggu masa yang sesuai untuk meletoooppp..!!! Heh! Bila tu? Masa PRU13? Heh!

Apa pun, kalau betul la seperti yang dikata...aku tak sabar nak tengok Anwar lari masuk ke dalam kedutaan Israel kat Singapore...heh! Masa tu, tak mustahil orang akan lempang dan ludah muka Anwar kalau dia tunjuk muka kat Malaysia ni..heh!

Posted by DukeOfUMNO at 5:37 PM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts