“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

02 March 2012

Apa dosa kamu wahai PAS?

Dulu TPM, Kelmarin PM - DAP Mmg Kurang Ajar, Noh Omar Pula Yang Dipersalahkan!!!


Apabila DAP bersuara, maka percayalah kamu sesungguhnya ia adalah dusta, tiada yang lain melainkan dusta belaka.

Kekecohan yang berlaku sempena lawatan PM kelmarin ke Kajang adalah disebabkan oleh sikap mereka yang gemar membuat provokasi. Apabila tindakan diambil untuk mengelakkan kejadian yang tidak diingini, maka mereka akan mendakwa negara ini tidak demokrasi, dan kebebasan mereka disekat.

Walhal, kita masih ingat, bagaimana kumpulan yang sama cuba membuat provokasi sewaktu majlis rumah terbuka 1 Malaysia sempena Krismas di Kajang tempoh hari. Mereka muncul dengan sepanduk dan kain rentang, dan cuba membuat huru-hara sebelum dileraikan oleh pihak berkuasa.

Dan kejadian ini tentunya menjadi teladan, kerana tidak mustahil keadaan yang sama juga berlaku sewaktu PM hadir ke Kajang.

Telahan itu tepat, sekumpulan manusia berbaju HIJAU kahak, dari kalangan kumpulan yang serupa dari terdahulu hadir. Tujuannya, untuk provokasi. Dan mereka juga bijak, kerana hadir dengan mata dan telinga Malaysiakinibabi, dan sebarang kejadian pastinya akan dirakam.

Itulah yang terjadi, niat mereka telah digagalkan di peringkat awal. Namun terus membuat kecoh, berharap akan ada tindakan luar batasan dari petugas, seperti menumbuk. Dan kamera atau video cam mereka sentiasa bersedia untuk disalurkan kepada Msiakinibabi.

Dato Seri Noh Omar yang terang-terang cuba menenangkan keadaan pun cuba dikaitkan dengan isu ini. Seperti biasa, ianya untuk memalit lumpur ke imej pemimpin BN. Mujur DS Noh sekadar bertanya, bukan bertindak.

Akan tetapi, mereka tetap juga menuduh pembantu DS Noh Omar kononnya menolak salah satu ahli dalam kumpulan DAP itu. Modus operandi standard dari DAP, yg sentiasa cuba mencipta cerita untuk menyalahkan BN.

Inilah cara DAP, cara samseng, tanpa segan silu hadir ke majlis orang lain untuk membuat kacau. Sesiapa pun dibenarkan hadir, namun belajarlah menghormati tuan rumah.




Itulah DAP, parti biadap dan ultra chauvinist yang menjadi pujaan seluruh cengkerik PAS.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts