“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi
There was an error in this gadget

22 February 2013

Lakonan yang semakin ganjil



nak serang Malaysia??? hahaha punya katun kau Anwar
Tak berapa nak menjadi bila askar Malaysia tak layan.

Amatlah tak mustahil, apa sahaja perkara pelik yang terjadi bila mendekati PRU semuanya diatur oleh agen antarabangsa yang memihak Anwar. Semua tahu Anwar dibiaya oleh badan Yahudi USA yang bercita2 untuk menguasai sepenuhnya Asia Tenggara terutama negara majoriti Islam.

Anwar ejen Yahudi. Sah dan nyata. Tiada keraguan. Sebab itu dia tak lagi peduli apa akan jadi kepada Melayu. 

Orang PAS yang duduk bawah ketiak Mat Sabu saja yang terhangguk2 bila dengar Anwar berucap. Yang lain dah mula rasa loya dan tercium bau hapak. Ada yang malu sendiri bila tersedar mereka selama ini ditipu. Terlibat khianati pemimpin mereka dengan memenangkan parasit. Hmmm kesian pun ada.

Kisah di Sabah... memang sengaja diatur. Boleh ke Anwar kata itu semua kerja UMNO? Kejadah apa UMNO buat itu semua? Bila digasak dengan soalan bertubi2, kelamkabut larikan diri (no komen hehe). 

"Reuters - pada 14 Febuari lalu melaporkan seorang Pegawai Tentera sebagai berkata bahawa kumpulan lelaki itu merupakan pengikut Sultan Sulu yang telah dijemput ke Sabah oleh seorang ahli politik daripada pihak Pembangkang bagi membincangkan mengenai isu tanah. Kumpulan yang dianggoti daripada 100 orang itu diketuai oleh Raja Muda Azimudie Kiram, adik kepada Sultan Sulu, Jamalul Kiram III, mendesak bertemu 'personaliti' tertentu apabila rundingan tersebut berlarutan."

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa kenyataan itu datang daripada Umno bukan Reuters. Itu Umno punya kenyataan bukan Reuters, siapa yang beritahu? Itu Umno punya, katanya kepada pemberita, Bila diminta komen, beliau enggan membuat komen.


Macam mana nak komen, semua yang keluar dari mulut dia semuanya "AUTA". Pasal tu lah juak PAS sayang sangat kat dia.

Apa yang berlaku memang kerja gila. Tak masuk akal langsung. Mereka tahu Malaysia tak bunuh mereka sebab USA ada di belakang mereka. USA aturkan berbagai jalan untuk menggugat kerajaan Najib. Perisik negara telah tahu semua itu, sebab itu kerajaan bertindak penuh hati2 supaya tidak masuk jerat yang dipasang.

Tentera Sultan Sulu sebenarnya auta, mereka adalah askar upahan agen subersif anjuran USA. Sulu adalah wilayah (*bukan negara atau negeri) mempunyai banyak sultan. Sultan tanpa rakyat. Berpuluh sultan bernama Kiram, ditunjangi Amerika dan kerajaan Fipino. Pembunuh rakyat mereka sendiri (Tausug). Mereka berselindung di sebalik USA. Bacalah sejarah mereka. Mereka masuk Sabah tentu atas arahan tuan mereka USA .. seperti biasa umpanya.. dengan janji akan diangkat sebagai sultan satu hari nanti.

Muncul pula berita terkini, pejuang Selatan Thai dan bekas Komunis Melayu akan dilibatkan pula.

SELEPAS BERJAYA MASUKKAN TENTERA SULU DI LAHAD DATU, ANWAR CUBA BAWA MASUK PEMBERONTAK THAILAND KE KELANTAN UNTUK KEKALKAN PENGUASAAN PAKATAN!!!  Posted by CUCU TOK WAN at 1:47 PM Friday, February 22, 2013


PAS Kelantan menerusi mulut Pesuruhjayanya, Nik Aziz dah keluarkan kenyataan sebelum ini bahawa PAS Kelantan akan menghalau orang-orang luar dari bertanding di negeri itu. Lebih tepat lagi, PAS sendiri akan membanyakkan calon mereka sendiri dan tidak akan menyerahkan kerusi selamat kepada PKR.

Pada 26 Februari nanti, Anwar akan turun ke tiga kawasan iaitu Pasir Puteh, Bachok dan Machang untuk menampal semula kebocoran.  (benar ke tak, nanti kita tengok)

Anwar dan PKR berada dalam keadaan yang sangat terdesak. Moral mereka telah jatuh teruk. Ke mana-mana sahaja Anwar pergi, sambutan untuknya sudah tidak seperti dahulu. Bahkan lebih ramai pula yang mengeji dan melahirkan tentangan secara terbuka terhadap Anwar Ibrahim dan para penceramah PKR.

Dek kerana itulah, Anwar datang ke Kelantan selepas berjaya mendaratkan 'Tentera-Tentera Sulu' ke bumi Sabah.

Adakah Anwar akan membawa pemberontak Selatan Thailand yang diketahui mempunyai 'hubungan baik' dengan Kerajaan Malaysia ke Kelantan pula terutama di Pasir Puteh, Machang dan Bachok yang sedang bergoncang hebat?

Sebabnya sangat mudah, apabila membabitkan Anwar Ibrahim apatah lagi dia sedang terdesak, maka elemen sabotaj, simpati dan drama akan menyusul. Duit masih banyak ditabur Soros, nak takut apa!

Anwar menjadi manusia yang sentiasa menyusahkan bangsanya. Selagi ada Anwar, selagi itulah orang Melayu sukar untuk tidur nyenyak. Apa lagi bermimpi indah.

source asal:
JANGAN TAKUT DAPAT TRAJANG TERBANG.. HAHA

8 comments:

  1. bertujuan bagi mengalih fokus kerajaan BN utk menghadapi PR sedang masa utk menjlnkan PR13 makin suntuk...

    ReplyDelete
  2. time-time beginilah aku nak tampar Hisyamuddin sebab mansuhkan ISA.

    ReplyDelete
  3. sama, aku juga meluat sakan, Najib pasti terkedu tengok betapa baculnya sepupu dia. ISA dimansuhkan, siapa yang untung? ginilah, harap bersedia semua.,, USA tetap mau itu negeri.

    ReplyDelete
  4. USA.. jangka panjang.. kawal spreatly? untuk capai ,,, bina laluan huruhara di sabah. setuju dengan afterdark lihat komen dia dalam blog dia, http://afterdarkwrites.blogspot.com/2013/02/kenyataan-terbuka-mengenai-insiden.html

    lagakan M'sia dengan jiran2nya, Sin dan Png perati di semnnjung. ho ho, bayangan hebat Msia jd nabgsa.

    ReplyDelete
  5. terjadi apa2 kat malaysia ni jangan kita biarkan sub kont,arkitek ingineer dan beberapa orang lagi tu....terlepas keluar dari negara ini,biar putih tulang jangan putih mata bantai dia dulu.........

    ReplyDelete
  6. negeri sabah kaya dengan minyak, sbb tu la USA berusaha nak dapatkan gak sabah

    ReplyDelete
  7. Berhati hati dengan negara -negara di sekeliling kita. Kita cuma ada Brunei dan Indonesia. Sempadan yang lain perlu kawalan ketat. Ingat...sejarah selalunya akan berulang. Lihatlah kembali apa yang pernah berlaku satu ketika dahulu.

    ReplyDelete
  8. saje buat alasan nak bagi masuk ICJ.
    Presiden Filipinan dan Misuari tu pun bukan boleh pakai tu.

    apa2 hal pun, dalang yg kat dalam ni jgn kasi lepas, kalau dapat tangkap, kasi lunyai dulu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts