“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

24 April 2012

Zahida naik rating hahaha!.... Xuraidah meroyan lagi


jangan cemburu ya?


Terima kasih PKR melalui insan pembawa fitnah terunggul Ibu Pelesit kerana menaikkan rating Zahida yang tidak berapa dikenali sebelum ini. Kalau PKR buat apapun kira "halal" bukannya 'fitnah', tak gitu?

Zuraida bekerja sebagai enjin "pitnah" PKR
mulut busuk yang menjijikkan

Makin hari semakin meroyan PKR mencari isu untuk memfitnah. Dahsyat betul manusia-manusia yang dilatih Yahudi ini. Tak reti nak 'malu'. Tebal muka macam pungkok kuali. Apa nak buat memang itulah kerjanya bagi memastikan terus dapat menjadi YB, jual fitnah.

Ganas sungguh kaum ini dalam melakukan "fasad'. Anwar yang mengaku alim dan warak oleh PAS pun hanya sengih dan Anwar girang bila anak buahnya buat fitnah. Bagi dia tak berdosa kerana direstui oleh Nik Aziz.

Wanita yang mendapat gelaran khas Mak Lampir ini mempunyai ciri-ciri khas sebagai pengumpul segala ulat fitnah akhir zaman. Banyak perkara menjijikkan jika kita tinjau cara kerja dia. Akhirnya semua orang tak ambil peduli lagi apa sahaja yang keluar dari mulut busuknya.

Apa yang pelik ialah, dia sangka semua yang dia lakukan adalah betul walaupun menyakiti banyak pihak. Tak pernah berhenti dengan gelagat manusia penuh dengki.

Lebih pelik lagi apa yang terbukti kesalahan boss dia yang rendah moral itu dianggap pula sebagai fitnah. Sudah-sudahlah... tak guna pakai tudung tunjuk alim kalau hati penuh najis.

SEMAKIN POPULAR

Akaun Twitter Zahida Rafik 'Panas' Dengan Sindiran

Zahida Rafik



PETALING JAYA: Aktres Zahida Rafik menjadi semakin popular selepas tersebar dakwaan dia menerima sejumlah wang daripada seorang menteri kanan sehingga mengundang pelbagai reaksi panas menerusi laman sembang Twitter milik pelakon itu.

Kebanyakan pengikut Twitternya iaitu di @zahida_rafik menghantar pesanan yang menyindir selain teguran pedas berhubung dakwaan kononnya dia menerima wang kira-kira RM1.5 juta daripada VIP berkenaan.

Salah seorang pengikut Twitter Zahida iaitu Fared Isa pada dua hari lalu menghantar mesej berbunyi: “Hi jutawan. Anda telah kantoi…Saya tidak pernah dengar nama anda sebelum ini hinggalah berita anda ini tersebar ke seluruh negara.”

Zahida pula membalas dengan berkata; “Sabar!!Teruskan usaha anda! Saya perlu tido sekarang, selamat malam! Esok jangan lupa tweet lagi tau…Sekurang-kurangnya saya seorang jutawan, anda pula?

Seorang lagi pengguna, Mohd Firdaus menghantar pesanan kepada Zahida lima hari lalu berbunyi: “Untung laaa @zahida_rafik hidup senang-senang sahaja hujung minggu dapat RM200,000. Nak duit beritahu sahaja dekat menteri. Saya harap berita ini satu kebenaran.”

Zahida pula membalasnya; “Maaf ye, saya bekerja keras untuk dapatkan duit. Jika kamu tak ada duit, saya boleh derma sedikit. Tidak apa, Allah akan tunjukkan kebenarannya.”

Bagaimanapun trend tersebut berubah apabila pengikut Twitter milik Zahida mula memberi komen yang positif terhadap pelakon itu apabila terdapat mereka yang menyokong dan memberi galakan kepadanya.

Seorang pengikut Twitter Zahida iaitu Tengku Iskandar menghantar mesej berbunyi; “Harap cepat selesai masalah ini sebelum makin melarat. Faham-faham sahaja la di Malaysia ini, semua hendak jadi hakim.”

Adlynn Jamlus pula menghantar mesej dengan meminta Zahida bersabar iaitu; “Bersabarlah dengan dugaan yang diberi... Insya-Allah ada hikmahnya.

Sehingga malam Isnin, akaun Twitter pelakon Anak Mami The Movie ini mempunyai 7,069 pengikut.

Rabu lalu, pemandu peribadi Zahida, Noor Azman Azemi membuat laporan polis mendakwa aktres berkenaan mendapat wang berjumlah RM1.5 juta daripada Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Shafie Apdal.

Bagaimanapun, Zahida dan menteri berkenaan telah menafikan tuduhan itu dan sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang cuba memfitnah mereka. mStar



Siapa Yang Jadi Hantu?
Pelakon Zahida Rafik telah mengalami kerugian RM200 000 apabila dikhianati pemandu sendiri. Zahida Rafik menyerahkan wang tunai berkenaan kepada lelaki berusia 37 tahun bergelar pemandu peribadi itu sekitar 11.00 pagi Rabu lalu dan sejak itu suspek gagal dihubungi serta dipercayai sudah melarikan diri.



“Saya percayakannya sebab dia sudah bekerja dengan saya hampir lima tahun & sebelum ini tidak pernah melakukan apa apa kesalahan,” kata Zahida Rafik kepada media hari ini.

Menurut Zahida Rafik lagi, ini pertama kali beliau percayakan pemandu’nya itu dengan jumlah wang yang besar — dan sebelum ini pun, jika memerlukan apa apa urusan memasukkan wang, Zahida Rafik akan turut serta.

Sumber: Zahida Rafik Rugi RM200 Ribu Dilarikan Pemandu Sendiri | melvister.com


Aktress popular, Zahida Rafik yang didakwa mempunyai hubungan dengan seorang menteri telah menafikan desas desus tersebut dan menyifatkan beliau sebenarnya difitnah.

Didalam satu kenyataan rasmi untuk sebaran media, beliau telah membuat penjelasan tentang isu yang dibangkitkan oleh Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin.

Zahida juga telah mengambil keputusan untuk mendakwa Ahli Parlimen PKR tersebut kerana dikatakan mendedahkan akaun peribadi miliknya.

"Saya juga akan mengambil tindakan mahkamah terhadap Zuraida diatas fitnah hubungan sulit bersama seorang Menteri.

"Ini demi menjaga nama baik saya serta keluarga saya.." katanya didalam kenyataan tersebut. - MPPkini


Kata Semut Hitam
Ini yang orang kata. Kerana Mulut, Badan Binasa. Sekarang, mana Si Mak Lampir tu nak lari? Jangan dia lari sambil kencing berdiri sudah la!!!

Patut la dia diam je sejak akhir - akhir ni. Dah kantoi rupanya!!! Pemimpin jenis apa kalau macam ni. Asyik buat fitnah je. Macam dah tak de kerja lain!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts