“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

12 April 2012

Hina Sungguh Binatang Ni....

Aduss tak boleh tahan lagi. Inilah dia manusia-manusia yang paling aku tak sanggup tengok. Bangsa celaka begini sepatutnya tak layak duduk dalam Malaysia. Kerajaan sekarang (Melayu) tersangatlah baik hati. Kalau di negara lain entahlah apa nasib mereka. Korang semua boleh tahan ke?



Apa kena dengan PKR dan PAS yang sayang sangat dengan lahabau menatang babi hutan ni, aku pun tak tahu. Memang sakit hatilah! Melayu yang bagi undi kat DAP bolehlah kita anggap pengkhianat anak cucu sendiri. Bukan terhadap bangsa dan agama mereka sahaja. Nanti kalau lalu kat kubur Nuar Brahi, jangan lupa kencingkan atas kubur dia. Manusia perosak.  Anak didik Dajjal Amerika Laknat. Kerana dialah semua ini berlaku. Sudahlah dia buat jahat macam-macam tapi tak mengaku. Macam langau hurung tahi. Khutbah sana sini kata dia baik, warak dan bersih.. !!! Ahhh... angkat bakul. Tak pernah mengaku salah laku, tibai bini orang, tibai jantan. Dah tu ajak bangsa sendiri angkat kapir harbi sebagai kawan. Kapir Harbi ni darah diorang halal beb!

Melayu paling tak guna dalam sejarah bangsa Melayu ialah Nuar Brahi. Faktor utama Melayu berpecah. Islam tergadai. Mat Indera lagi baik dari dia.

Ingat Cina DAP celaka ni baik hati nak bagi kau orang senang ke? Dia lanyak lagi adalah! Bodoh PAS tak boleh di ajar. Melayu DAP memang la jenis tak boleh pakai. Jadi pecacai sampai mati. Kaki cuci bontot kapir. Memang aku sakit hati sangat. Melayu PKR dah sasau dekat nak gila dah. Masa dalam UMNO dulu sikit punya rasis dengan DAP. Sekarang boleh peluk cium lagi. Dasar manusia GILA!!

Aku anggap Melayu sekarang memang bodoh tongong bila sanggup angkat Nuar sex maniac sebagai ketua. Melayu PKR dan PAS bolehlah kita anggap Melayu terbangang jenis makan tahi. Main ikut buta tuli. Ada akal tak mau nak berfikir. Yang dia tau dendam, iri hati dan ikut buat fitnah macam Nuar. Ini memang buat aku cukup marah. Tak boleh tahan....

Ohh DAP bila nak mampos?


PERKARA YANG PALING AKU BENCI

Posted on
Selasa, 27 Mac 2012by
MymassaVoice in



LIM GUAN ENG : INILAH PERISTIWA YANG PALING AKU BENCI DALAM HIDUPKU
Pada 11 Mac 2008, Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng hari ini mengangkat sumpah jawatan sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang yang baru di hadapan Yang Dipertua Negeri Tun Abdul Rahman Abbas di kediaman rasminya di Seri Mutiara di sini. Pada istiadat itu, Lim menerima surat pelantikan, diikuti dengan istiadat mengangkat sumpah jawatan dan taat setia serta sumpah menyimpan rahsia sebagai Ketua Menteri.

"You orang semua tahu tak apa perkara yang paling saya benci dalam hidup saya"

"Perkara itu ialah semasa saya angkat sumpah jadi Ketua menteri PP!".

"Kenapa bos?"

"Pasal saya terpaksa Angkat Sumpah dan Tunduk sama orang Melayu, TYT tu orang Melayu,orang Islam, orang UMNO pula, saya paling benci peristiwa itu"

"Kalau kita memerintah kelak, saya akan pastikan TYT orang Cina DAP".

Demikianlah antara dialog Lim Guan Eng kepada geng-geng DAP, sebagaimana disampaikan oleh seorang bekas ahli DAP.

Anda, fikir-fikirkanlah pula...



KOMEN LIM KIT SIANG TERHADAP AGONG KITA

Posted on
Rabu, 11 April 2012by
MymassaVoice in

SUMBER DAP:
HARI ini seluruh rakyat jelata merafak sembah ke atas Pertabalan Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong, tanda tanah ini punya Raja, tanah ini punya Sejarah.

Namun, Lim Kit Siang dalam komennya berkata Raja-Raja melayu semuanya Lanun. Semuanya Perompak. Kata Lim Kit Siang lagi, buat apa hormat Agong, buat habis wang ringgit cukai rakyat sahaja beri pada Raja-Raja Melayu.

Anak dia pula berkata, kalau kita pegang Kerajaan Pusat, kita akan hapuskan Raja-Raja. Sambung Lim Kit Siang, buat apa ada Raja, Presiden sudah cukup.

sumber  http://mymassa.blogspot.com/2012/03/perkara-yang-paling-aku-benci.html

4 comments:

  1. kirer kene pangkah BN la eh???

    ReplyDelete
  2. bukan kene jer.. dah jatuh wajib beb..

    ReplyDelete
  3. Kalau pun tak suka kpd BN, tak semestinya kita kena sokong PR. Tak payah sokong dua-dua adalah lebih bijak.

    ReplyDelete
  4. Muko serupo komunis pun nak sokong ke? tapi rupo anwar serupo pengidap Hiv dan rupo PorkNik serupo natebrok. semua rupo celako3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...