“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

29 April 2012

Tahniah Anwar dan Tok Guru



Malaysia akan menjadi negara terbaik jika diperintahkan oleh Anwar Ibrahim dengan Tok Guru. DAP hanya menjadi penumpang yang tiada sebarang kuasa. Hudud akan dikuatkuasakan serta merta. Harga minyak akan turun sertamerta. PTPTM akan mansuh sesiapa yang masuk Universiti tidak akan dikenakan serang bayaran. Caj eletrik dan air akan diturunkan serta merta. Cukai pintu akan dihapuskan serta merta. Tol Lebuhraya akan dihapuskan serta merta. Kakitangan awam akan dikurangkan separuh dari yang ada. Felda akan dihapuskan tanah diserah kepada peneroka.

Pendek kata segala-galanya murah jika Anwar jadi PM. Mana dia nak ambil duit, tak perlu tanya kerana pegawai IMF terdiri dari rakan-rakannya. Hutang sebanyak mungkin tak akan dihalang. Yahudi yang kaya raya juga rakannya. Mereka akan menolongnya. Dengan syarat mudah, serahkan ekonomi Malaysia kepada Yahudi dan proksinya. 

kemalangan bukan perbuatan ganas

Kata Anwar:

Adalah dimaklumkan ada kemalangan membabitkan peserta perhimpunan aman petang tadi. Saya menggesa agar siasatan yang bebas dan menyeluruh diadakan bagi menyiasat punca serta pihak yang bertanggungjawab. Saya juga menyeru mereka yang menyertai perhimpunan aman ini agar segera bersurai kerana pimpinan BERSIH sudahpun mengeluarkan arahan untuk bersurai.
 
perhimpunan aman

Setinggi-timggi tahniah diucapkan kepada Anwar Ibrahim dan Tok Guru Murshid Nik Aziz

Ini contoh terbaik untuk buktikan kebijaksanaan Anwar dan Tok Guru



hipokrit

2 comments:

  1. Kalau Anuar gay jadi PM habis lah lelaki handsome kat Malaysia ni, jaga jaga lah. Kalau Dajjal jadi PM Malaysia, manusia kat Malaysia akan bertukar jadi babi

    ReplyDelete
  2. JAGA ANWAR ADA HIV TAU? SAPA YG SOKONG ANWAR TU LESBIAN, GAYBOY, BISEKSUAL & TRANGENDER JE.. HA.. BODOH OTAK LETAK DEKAT PUNGKOK.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...