“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

13 November 2011

siapa RACIST? Melayu atau Cina?

PAP SMEAR


DAP benci Melayu?



Konsep Malaysian-Malaysia yang dimulakan oleh PAP dan diteruskan oleh DAP adalah atas semangat yang sama iaitu tidak mengiktiraf Melayu dan Islam sebagai teras negara ini.


‘‘Cuma semangat rasis dan kebencian itu hanya muncul sekarang setelah DAP yakin mereka boleh peralat dan tunggang pemimpin Melayu yang terdesak seperti Anwar Ibrahim yang sanggup gadai maruah bangsa dengan didokong sekelompok pro Anwar yang rakus kuasa di dalam Pas."

‘‘Ini membuatkan DAP semakin berani terjemah semangat rasisnya dengan kenyataan terbaru berhubung kakitangan awam itu,’’

Sementara itu GAPS dalam kenyataan medianya berkata, GAPS memandang serius hasrat DAP yang akan membuang kakitangan awam yang selama ini menjadi tulang belakang pentadbiran negara.

Adakah DAP berhasrat mahu bermain api dengan membuang kakitangan kerajaan! Kakitangan awam negara ini merupakan antara kakitangan eksekutif yang terbaik di rantau ini.

Sebagai penyokong PAS sejak 40 tahun lalu, saya ingin bertanya: Adakah PAS juga akan menyokong kerja gila DAP ini? Siapa lebih zalim antara UMNO dan PAS? Malangnya mereka adalah orang berserban dan mengaku lebih taat syariat agama, sanggup pula bersama rasis DAP menghancurkan orang Melayu (Islam). Tuan syiekh semua akan dipertanggungjawabkan bila rasis DAP meratah bangsa sendiri, hilang negara hilang agama. Maaf.  Tiada bahasa yang sesuai untuk diungkap.

Kerosakan kaum Melayu sudah terbayang.

sumber GAPS

1 comment:

  1. salam.

    jika tidak keberatan, boleh saya dapatkan email saudara?


    UMAT TERAKHIR

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...