“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

12 June 2015

Demi selamatkan rahsia 1MDB Najib hancurkan perjuangan Tun M


Penasihat baru selain APCO


Yahaya Ismail said:

Zionisme. Kononnya ada pegawai APCO, sebuah syarikat gergasi yang dikuasai Zionis bertaraf antarabangsa, pernah dilantik Najib sebagai consultant perhubungan awam. Bila didedah oleh berbagai pihak Najib dikatakan membatalkan APCO. Tapi dua orang bekas pegawai APCO dikatakan dilantik oleh Najib sebagai consultantnya/ Matsalleh itu juga pro Zionis. 

Selain dari itu kononnya ada seorang matsalleh lagi dilantik Najib sebagai consultant juga. Orang British ini dikatakan mempunyai hubungan rapat dengan Tony Blair, mantan PM, Britain, yang menjadi anjing Bush dan pro Zionis.

Tanya Najib mengapakah dia melantik consultant asing yang ada hubungan dengan Zionis? Bukankah Zionisme itu musuh Islam? Bukankah negara Malaysia ini negara Islam? 

Consultan matsalleh yang pro Zionis ini memang mahu hancurkan Tun M kerana Tun M begitu lantang mengecam kerajaan Bush dan Zionis. Yayasan Global Tun M pernah mengadakan persidangan antarabangsa menghukum Bush dan Tony Blair sebagai penjenayah perang. 

Sekarang puak Zionis ini menggunakan Najib yang anti Tun M untuk membantu Najib hancurkan perjuangan Tun M yang anti US dan Zionis itu.

Nah, tanya Najib apakah dia sanggup bersekomgkomg dengan Zionis untuk menentang gerakan rakyat yang menyokong Tun M? Bukankah Najib sudah menjadi talibarut Zionis? 

Segala serangan terhadap Tun M melalui media perdana dan TV3 dikatakan adalah atas arahan puak Zionis dan juga cina Lim Kok Weng yang dilantik Najib sebagai consultantnya juga. 

Alat zionis hancurkan Malaysia.. atas bantuan Najib


Nampak sekali Najib tidak yakin dengan consultant Melayu untuk memapahnya. Dia sanggup bayar berjuta ringgit kepada golongan Zionis dan Cina kerana agenda Najib dengan geng Zionis dan Cina itu sama saja - hancurkan Tun M yang membawa aspirasi rakyat Malaysia yang mahu Najib meletak jawatan secara terhormat. 

Apakah Najib:"nothing to hide" pada rakyat Malaysia atau dia punya banyak "to hide" dari pengetahuan rakyat khasnya ahli-ahli UMNO sendiri.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...