“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

23 June 2012

Songsang, Tak Berotak, Blur dan Bingung


Malas nak cerita banyak. Hanya orang gila dan dungu kebingungan (kurang waras) sahaja yang masih menyokong Anwar. Otak blur dan terblock... Pushstop.

Anwar ini bawa parti derhaka, derhaka kepada Melayu, derhaka kepada Agama. Derhaka kepada Sultan (ikut telunjuk Cina Jahanam DAP). Semuanya songsang. Agama PKR juga songsang bawa ajaran Yahudi. Jadi waraskah penyokong PKR? Mereka hanya setaraf dengan Mat Rempit jer.

Orang Melayu yang sokong Anwar samalah dengan manusia yang tak berotak. Maaflah, gua fikir itu sahaja ayat yang sesuai. 

Kita tahu dia guna duit Yahudi untuk beli apa yang menguntungkan dia. Persatuan Peguam (Bar Councel) banyak membantu dia buat propaganda dan pembohongan. Beli Suhakam dan Suaram. (Beli mahkamah juga...????). Semuanya tak mustahil bila ada kaitan dengan Yahudi Laknatullah tu.

Yahudi pasti tolong dia allout. CIA dan MOSSAD pasti akan bantu dia walaupun dunia dah nak kiamat. Anwar ini wajib di "tiadakan" jika negara ini inginkan keamanan. 

Yang Dajalnya si Nuar ini ialah merosakkan PAS dari asalnya pejuang Islam dah jadi pejuang KURSI. Haru biru PAS dalam tangan Nuar. PAS boleh tak perasan apa yang cuba dimainkan oleh Nuar pembohong ini sampaikan tak berani nak kutuk dia sokong negara Israel. Sampai saat ini pun PAS tak berani menentang kata2 dinasti Lim dan menteri lumpuh dia tu. PAS terhangguk-hangguk mencari idea menyenangkan hati dinasti Nuar dan dinasti Lim. Apa ke hal?

bravooooooooooo ................................. PAS akan terlungkup jika khianati orang Melayu (Melayu itu Islam - Perlembagaan).

Anwar memang bertaraf si Kitul..

Apa ada pada REFORMASI? Ia hanyalah retorik slogan gila Yahudi... macam Arab Spring juga.

Lihat apa Anwar dah buat dengan reformnya itu:

Ide Anwar Reform adalah mejahanamkan islam.
Ide Anwar Reform adalah menjahanamkan bangsa.
Ide Anwar Reform adalah mengundang amalan arab jahiliyah.
Ide Anwar Reform adalah menitik tumbuhkan rasa benci kepada paksi raja.


Kenapa perlu anda yang baru tumbuh dan baru mengenal politik perlu terikut dengan ide songsang Anwar reform ?

Hari ini UMNO semakin bangkit. UMNO telah bangkit. UMNO telah transform kerana transform UMNO yang sebeginilah yang bisa menakutkan para cicak mengkarung politik.

Aku mengajak seluruh anak muda, rakyat malaysia untuk berfikir dengan lebih rasional dalam menilai fakta dalam isu politik. Anwar reform itu menjahanamkan. Najib transform itu adalah menguntungkan. Manakala PAS pula...terus menerus deform !
petikan dari Gerakan Anti PKR

2 comments:

  1. Anwar adalah product United Malay National Organisation, manakala PKR adalah serpihan parti ini. Setelah 66 tahun menanamkan sekularisme pada watan Tanah Melayu, akhirnya datanglah bahana menimpa sebagai ulangan sejarah di mana mana-mana penguasa Islam yang menolak Quran, Sunnah & Hadith akan berakhir, tetapi digantikan gelombang yang lebih kotor, zalim dan ganas.

    Lihat melalui sudut logik & rasional tentang punca sesuatu musibah! Dek kerana United Malay National Organisation yang juga pewaris British @ zionist, maka anak watan Tanah Melayu hilang wadah jati diri kekuatan kita yang mana kami insan kecil ini terus berusaha untuk memerdekan tanah air ini. Kita tak merdeka lagi wahai Umat Islam Tanah Melayu. 1957 merupaka detik di mana kita dipaksa menerap 7 Pembinasa dalam urusan duniawi. Pakatan Rakyat berupa re-cycle United Malay National Organisation!

    Jadi tolaklah demokrasi... kita telah dibinasakan oleh United Malay National Organisation dah! Datangnya PR pun akibat Penguasa bumi di Tanah Melayu ini yang rakus mengejar & mengekalkan KUASA, untuk kemewahan & Kekayaan, seterusnya bebas melayan HAWA NAFSU mereka. Telanlah ini walaupun pahit.

    TOLAK DEMOKRASI yang merupakan salah satu Piagam Zionist!

    ReplyDelete
  2. Amenolah penyebab segala2nya. Semua jenayah dilakukan ameno.ameno lebih jahat drp setan iblis. Ameno penjahanam ba.gsa n negara. Pru 13 ni mari kita doakan ameno mampos.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...