“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

15 June 2012

Panas berdesing... pedas... kena tabuh kaw kaw

BRAVO... betapa berani dan hebat dia bangkitkan isu ter hot dipasaran.. PR pertikaikan integriti.. hah !!  


Sindiran pedas.. integriti apa? Membela peliwat 
yang dia sendiri pernah dedahkan dalam dewan




Integriti Konon...

Ambiga, BERSIH dan LGBT serta pedang lawan pedang (memang kaw)

Anwar, Video dan kes bunuh mek monggol

Karpal Singh, Liwat

Lim Keep it Siang, Kewangan

Nizar, hina Sultan

Anak Anwar pun kena tibai sekali... kes video

Suaram, kapal selam dan mek monggolia

nah kau kena sebiji .. Ambiga tu agama apa???... 

wusshhhh..  kena tibai cukup-cukup kali ini. Diam terkedu tak berani jawab.


LANTANG DAN BERANI.... BELASAH JE YB SAMPAI TERKEBIL-KEBIL PUAK PUAKA TU.. MANA YB PAS..??  NAK BERKOKOK PUN TAK BERANI.. CAKAP DILUAR MACAM AYAM JANTAN... MASUK DEWAN MENIKUS.. JADI PAK ANGGUK JER.

Terdiam..terkucil semua MP Pakatan... mana suara Anwar..hah.. Memang kena hidung sendiri.. Bab video adalah paling best....
 
Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru, Datuk Zulkifli Noordin mengecam dan membongkar permainan politik kotor pembangkang. Beliau mendedahkan hal itu ketika bersidang di Dewan Parlimen Kuala Lumpur 12 jun 2012


Hah tu dia... Memang tabik spring kat YB Zul Kulim yang berucap dalam dewan parlimen.

Dalam perkembangan lain DS Zahrain memcabar Anwar untuk menjawab dakwaan Datuk Zul tersebut "Isu kapal selam dan Altantuya" hanya rekaan Anwar.

Anwar dicabar sangkal Zulkifli
Oleh SOFIAN BAHAROM
pengarang@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 14 Jun - Datuk Seri Anwar Ibrahim dicabar menyangkal dakwaan bekas peguam belanya, Datuk Zulkifli Noordin berhubung arahan untuk mencipta bukti bagi mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam kes pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibu.

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, Anwar tidak seharusnya bersikap berpura-pura tidak mengetahui dakwaan terbabit.

"Beliau harus nafikan jika dakwaan itu adalah tidak benar," katanya pada sidang akhbar di lobi Parlimen di sini hari ini.

Beliau mengulas mengenai pendedahan Zulkifli baru-baru ini tentang Anwar yang mengarahkannya untuk mereka bukti berhubung pembabitan Najib dalam isu kapal selam Scorpene dan pembunuhan Altantuya.

Mengulas lanjut, Zahrain juga membidas pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Suaram kerana cuba mengaitkan Najib dengan isu kapal selam Scorpene sedangkan tiada bukti dikemukakan oleh mereka.

"Ini termasuklah Majlis Peguam yang bukan mahu mencari kebenaran tetapi ingin menjatuhkan kerajaan," katanya. UOL

1 comment:

  1. yezza!! bestla kalu ambo boleh meledak dlm parlimen mcm yb zul nordin ni...Masyaallah...beraninya dia!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...