“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

05 May 2011

Sila Sahin Bintang Turki sanggup berbogel - Serangan terhadap masyarakat Islam Turki


Sila Sahin, seorang gadis dari keluarga Islam di Turki telah menggemparkan masyarakat Islam sedunia melalui gambar sexy dan juga beberapa komennya kepada pemberita. 

Sila dimuka depan Majallah Palyboy Jerman

Ia merupakan satu penghinaan kepada Islam seca halus dan memberi ruang kepada mereka untuk terus mempersenda agama suci ini.

Sila Sahin 25 tahun, telah berjaya dipilih untuk berlakun dalam sebuah soap opera di TV Jerman "Good Times, Bad Times" merupakan satu penghargaan dan amat menggembirakan malah disenangi oleh ramai peminat serta kaum keluarganya di Turki.

Popular: Sila Sahin on the red carpet with Joern Schloenvoigt
Popular: Sila Sahin on the red carpet
 with actor Joern Schloenvoigt
Namun suasana ini bertukar menjadi bencana apabila mengambil langkah berani menerjunkan diri di bidang Model untuk majallah Playboy. Gambar Sila dalam keadaan bogel telah ditatap oleh seluruh dunia telah menggemparkan dunia terutama umat Islam. Sekali gus memalukan keluarganya sehingga kedua ibu dan bapanya serta ahli keluarganya telah meminggirkannya kerana terasa amat marah dan terhina dengan tindakan Sila tersebut.

"german turkish model poses for playboy, and really upsets her muslim relatives. for some crazy reason I see this ending badly…"


Keadaan menjadi lebih meruncing apabila Sila membuat komen kepada wartawan bahawa tindakannya berbogel itu semata-mata ingin "bebas" dari belenggu budaya dan agama kaumnya yang terlalu mengongkong. Sila tetap dengan pendiriannya bahawa dia tidak merasa bersalah melakukan aksi bogel tersebut sebaliknya menuduh masyarakat Turki masih terasing dari kehidupan moden dan mengamalkan undang-undang kolot terhadap anak gadis mereka. Tindakannya itu adalah satu simbol kebebasan generasi baru Turki.
Posing provocatively on the cover of German Playboy magazine with one breast exposed, Sila Sahin seems to be sending a clear and deliberate message to her conservative Turkish family. 
‘I did it because I wanted to be free at last,’ she said. ‘These photographs are a liberation from the restrictions of my childhood.’
Her family have, unsurprisingly, reacted with horror, and her mother has cut off all contact with the actress.
‘My mother is still angry. It will be even more difficult with my grandparents, my aunts and my uncles,’ she said on the website devoted to her television soap.
Pihak Barat memandang serong terhadap cara hidup Islam dan sentiasa mencari jalan untuk menjahanam dan memporak perandakan masyarakat Islam. Terutama mereka yang masih berpegang kuat kepada hukum agama seperti keluarga Sila ini. Peluang terhidang apabila Sila bersedia menjadi model majalah Playboy. Kita boleh lihat peranan musuh yang sentiasa berusaha membawa masyarakat Islam moden ke arah yang bertentangan dengan dogma masyarakat tradisi yang kuat agamanya.

Serangan psikologi terhadap Islam dilakukan secara paling halus dengan mengaitkan gambar Sila sebagai
 "A Muslim model" Perkataan ini disebut berulang kali oleh media Barat.


Turkish-German Playboy Model Receives Threats for Posing Nude
Islamic internet sites were being monitored by German intelligence agency BND after threats were posted about Turkish-German model Sila Şahin, who recently posed semi-nude for the cover of the German edition of Playboy, “shaming Muslim womanhood” and “prostituting herself for money.”

 

2 comments:

  1. 'Muslim Model'....
    kepala bapak embah kau laa yahudi..
    Bahlulz tahap khinzir btol bangsa yahudi ni..

    ReplyDelete
  2. Ko bodo lah yg ameno pakai apco tu..bukan yahudi ke? Sejak zaman madey kutty lagi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...