“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

17 February 2013

gomo bilang PR menang PRU13 - biar betul (???)




Kerajaan Najib akan kalah? Nuar Libral+LGBT akan jadi PM? Negara jadi sarang GAYs dan Prostitute? Masanya akan tiba Melayu akan punah Islam akan jahanam kerana gayshitt..  jeng jeng jeng...!


Pilihanraya ke 13 semakin hampir yang mana dijangkakan pembubaran Parlimen akan dilakukan pada bulan ini iaitu Febuari. cakap cakap ini bukan sahaja dikalangan orang politik malah rakyat yang sebelum ini tidak mengikuti perkembangan politik juga ingin mengetahui bila tarikh pilihanraya.

Apa sekalipun jawapannya bila tarikh pembubaran Parlimen adalah keputusan Dato Sri Najib Razak Perdana Menteri Malaysia dan bila tarikh Pilihanraya terletak dibahu Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia.

Apa yang Gomo nak kongsikan dengan anda semua?

Terus terang Gomo katakan memang Gomo terlibat dengan lebih mendalam untuk Pilihanraya ke 13 kali ini. Satu tugas yang cukup luar biasa yang memerlukan banyak tenaga sama ada fizikal dan juga mental. Level Gomo untuk pilihanraya kali ini adalah peringkat Nasional yang mana matlamat adalah untuk memenangkan BN dengan majority 2/3.

Gomo sudah acap kali menghadiri mesyuarat tentang pilihanraya yang mana membabitkan peringkat negeri dan juga parlimen dalam Malaysia sejak tahun lepas lagi dan ada beberapa fakta yang Gomo nak kongsikan bersama pembaca agar mengetahui sedikit sebanyak apa yang bakal berlaku pada pilihanraya ke 13 nanti.

BACA SETERUSNYA DI .... klPOS

Padanlah kaum antiBN marah benar kat gomo.. orang kuat BN rupanya.  Hmm benar ke tidak kata gomo. kenalah tanya gomo sendiri. Jangan nanti terbalik kot dahlah gomo!

Gua tak kisah pun apa nak jadi nanti. Apa yg gua harap DAP celaka dan Nuar Yahudi tu lingkup.. bagi gua itu dah cukup baik. Haji Hadi dan Nik Aziz nak flip flop ke hapa ke, aku peduli apa. Pengikut PAS yang kena tipu hidup2 dengan Nuar gila tu. Nak sangat jadi PM, tak sedar diri dek untung. Tipu satu Malaysia. Ulama (panda agama bulan penuh di langit hijo) pun kena kelentong. Macam budak beringus dibuat Nuar. 

Yahudi berdiri tegap di belakang Nuar sebab Nuar sokong pertahan keselamatan negara Yahudi..  Tibai duit soros dengan jual bangsa sendiri. Tu pun Melayu PKR tak sedar3 jugak. Melayu ostat pon beronggeng sama. Ikut rentak la konon. lupa nak pikir pikir dulu.

Sampai bila nak jadi tunggul kayu tak guna otak? 

Nuar kata jual kalimah Allah,, mereka akur. Nuar kata sokong murtad pun... mereka kata YA. Sedar2 sekelumit puak penyokong yang celik akal bangun menentang.. haaa terkedu kedua2 tokoh hebat (taraf lebai je) parti agama suku tu. Kona baringlah apa lagi, malu bukan kepalang.

Nuar kata pakat sama2 dengan harbi (dulu musuh no. satu)... segera kata.. oraitt bos..  isyy kesian betul lihat manusia yang tak celik2 akal ni..

ORANG CERDIK KATA: SELAGI MEREKA BERSAMA HARBI DAP DAN ANWAR SOSIALIBERAL JANGAN SESEKALI PANGKAH PAS.... walau NANM kata masuk neraka (buatan dia>?)

Maksudnya: Jangan sesekali angkat munafik dan harbi sebagai ketua... kecuali dah nak GILA. Kalau buat juga jahanamlah negara, jahanamlah agama, jahanamlah bangsa.


2 comments:

  1. hebat betul, mesti penulis pernah sampai ke lauh mahfuz, melihat apa yang bakal berlaku di masa depan. jika PR menang mudah, itu lebih mudah untuk menjatuhkan mereka, jika BN menang besar, maka itulah yang dijanjikan Allah dan Rasul Nya, benarlah Allah dan Rasul Nya, kerajaan-kerajaan thagut di seluruh dunia pasti jatuh menyembah bumi tidak lama lagi, "Bila datang yang Haq, musnahlah yang bathil, yang bathil pasti akan hancur binasa" !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts