“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

27 January 2012

Edisi Khas Perang Salib: sabotaj Roadshow


PERANG SALIB?

Kerajaan pilihan rakyat Selangor yang sering melaungkan slogan "kebebasan rakyat" mula bertukar menjadi kerajaan zalim pula. Terbaru mereka mengambil langkah menghalang "third force" yang tidak memihak mereka memulakan langkah.

Slogan hanya habis dengan slogan sahaja.... haha. Hakikatnya apa sahaja yang tidak memihak mereka akan dimusnahkan, bagaikan kerja Dajal.

Tindakan mengarahkan Majlis Perbandaran melakukan sabotaj mengenepikan hak bekas exco nya untuk mengadakan majlis penerangan dan menyampaikan kebenaran. Itukah hasil perjuangan "kerajaan alternatif" yang bersuara garang perjuangkan Malaysia yang lebih bebas? Ternyata mereka membuka pekung sendiri, tak perlulah Dr Hasan bersusah payah menceritakannya. Bebaskah kita dibawah PR?

Kebebasan telah hilang di negeri Selangor. Kenapa SUHAKAM (pecacai mereka juga) hanya berdiam diri? Hanya setuju perjuangkan peliwat dan penzina sahaja?

Jika tidak atas arahan kerajaan negeri dibawah Azmin dan bonekanya Khalid (exco agama yang baru), Majlis Perbandaran tidak akan bertindak. Banyak lagi banner kepunyaan PKR dibiarkan tergantung tidak terusik, Layakkah Pakatan meneruskan pemerintahan di Selangor?

Halangan kebebasan Dr Hasan bukan sahaja perlu atas sebab "parasit" dalam PAS tajaan Anwar, tetapi juga atas kapasiti Dr Hasan yang mampu membuat kempen menghalang kes murtad di Malaysia. Pemurtadan umat adalah tajaan DAP, semua tahu mengenainya. PAS juga kini sedang menyusun kata untuk menghalalkan kerja ini. Semua ini hasil kerja parasit dan juga PKR atas asuhan clon tunggal PM dari PR, Anwar Ibrahim. PKR Selangor semakin terdesak dan takut kepada bayangan sendiri.

Datuk Ibrahim Ali juga pernah disaran oleh Faekah supaya tidak memijak bumi Selangor. hahaha...Apa dah jadi dengan Parti Reformasi Yahudi ini? Baru perintah satu penggal sudah mabuk tak tentu arah. Penahkan BN haramkan Anwar buat roadshow?????? Terang lagi jelas, siapa yang lebih baik.

Hikmah dari pemecatan Dr Hasan dari PAS untuk sedarkan kita betapa bahayanya manusia yang bernama Anwar Bin Ibrahim, penjilat Soros dan penyebar Islam Liberal di Malaysia.

Mengangkat manusia ini sebagai pemimpin samalah dengan menggadaikan Agama Bangsa dan Negara... sukakah anda bersubahat?

Kerajaan Selangor Sabotaj Kemaraan Dr Hasan – Banner Roadshow Diturunkan 


Kenyataan Media

Sekretariat Mobilisasi Umat (SMU) mengecam tindakan ahli majlis Majlis Perbandaran Kajang (MPkj) yang telah menurunkan 10 banner Roadshow Datuk Dr Hasan Ali pagi ini.

Roadshow itu dijangka akan diadakan pada 31 Jan 2012, Selasa, 9 mlm di Balai Pahlawan, Padang Sekysen 2 Bandar Baru Bangi kini sedang disabotaj oleh regim Exco MB Khalid Ibrahim.

Hak kebebasan rakyat untuk bersuara telah disekat oleh MB. Sekatan ini dibuat berpilih-pilih. Kalau iklan banner pakatan, walaupun tiada lesen tidak akan mereka turunkan tetapi kalau banner milik gerakan rakyat seperti Roadshows anjuran bersama SMU, mereka telah turunkan.

Dimanakah keadilan untuk Rakyat Selangor yang ingin bebas dari fahaman politik extreme kepartian? SMU melihat lonjakan kebangkitan Islam, Melayu dan Raja-raja (IMR) yang dibawa oleh Datuk Dr Hasan Ali kini semakin mengancam masadepan politik seks bebas yang diperjuangkan pakatan selangor sekarang.

Kami menuntut agar kesemua banner rakyat yang bernilai rm1500 itu dipulangkan kepada kami sebagai penganjur bersama Roadshow tersebut.

IMR penyelamat rakyat.

Norman Toha
Pengerusi
Sekretariat Mobilisasi Umat

Kuasa Ketiga

Sementara itu Dr Hasan membayangkan wujudnya Kuasa Ketiga (Third Force) yang bakal bangun dan mendominasi masyarakat menentang ketidak adilan Politik Tanah Air. Ia semakin mendapat sambutan sekaligus mematangkan tahap pemikiran orang Melayu khasnya yang sering dimangsakan oleh parti-parti politik. Untuk melepaskan diri dari cengkaman politik taksub dan dungu serta keanakan, memang wajar pihak ketiga bangkit membawa wadah yang lebih bersih dan bebas.

Pemikiran pejuang politik yang semakin mengecut akibat kekangan "ketakutan" hilang sokongan bakal membawa kita menuju pendustaan yang tak kunjung habis. Mereka tidak lagi relevan memperjuangkan kepentingan agama, bangsa dan negara dalam keadaan bebas dan adil. Perjuangan yang mementingkan diri dan kaum harus dipinggirkan. Masyarakat harus lebih cerdik menilai keseluruhan maklumat sebelum membuat pilihan. Elakkan dari menjadi pak angguk dan memberi sokongan membabi buta walaupun dipenghujungnya nanti kita semua akan menjadi mangsa. Apa yang penting ialah : sejauh mana ia menguntungkan Islam. Keutamaan yang tidak boleh dijual beli dan tiada toleransi walau apa pun alasannya.

Kebangkitan kumpulan baru ini memberi nafas baru kepada pejuang bangsa dan agama yang tidak memihak. Terutama yang memerlukan flatfom bukan politik. Ia merupakan satu kelebihan yang wajar disyukuri. Seperti biasa mana-mana pihak yang berjuang secara ikhlas akan menghadapi tentangan dari mereka yang berkepentingan terutama yang mempunyai kuasa. Mereka harus bersedia menghadapinya dengan tegas.

Sejauh mana kumpulan "Third Force" ini akan berjaya mengambil alih pengaruh parti-parti politik bakal diketahui sedikit masa lagi apabila selesainya pilihanraya umum ke 13 nanti. PAS dan PKR sudah pasti tidak relevan lagi jika kumpulan ini berupaya menjadi badan pendesak yang efektif kepada kerajaan Barisan Nasional kelak. Kita mahu pengurusan negara dilaksana dalam suasana harmoni tanpa riuh rendah demonstrasi sebagaimana yang berlaku sekarang. Kita tidak lagi suka cara politik kotor yang jauh menyimpang dari halacara Islam.

Perkara yang perlu dielakkan ialah sogokan kewangan dari badan-badan Yahudi seperti NED yang sentiasa mencari peluang menguasai mana-mana pertubuhan yang berpengaruh. Dr Hasan dijangka sudah mengetahui permainan mereka dan sentiasa berwaspada.

Selain dari menjaga agama, kumpulan ini juga akan menjadi pengawal institusi raja-raja dari dipermainkan oleh ultrakiasu sama ada dari kerajaan atau pembangkang. Inilah wadah terbaik kepada kaum Melayu dan penganut Islam malaysia. Mereka juga bakal menjadi benteng terkuat menghalang merebaknya wabak "islam Liberal" yang digagaskan oleh institusi Yahudi Amerika. Perjuangan kumpulan ini bakal membawa kita menjadi mujahid akhir zaman dan bersama-sama menjaga keaslian agama dari tercemar.

Dr Hassan Ali : Kuasa Ketiga
Published by AIDC on January 27, 2012

AIDCNews – 27/01/12 – YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali mengulas berkenaan arus baru politik yang dinamakan kuasa ketiga (the third force) yang memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja-raja (IMR).

“Bila nak cerita tentang IMR..kadang-kadang macam terkunci lidah tu..katakan nak bermesyuarat..nak cerita tentang Islam..rasa macam tak habis nak sebut..

“Nak sebut tentang Melayu, kena toleh kiri, toleh kanan..nak sebut raja-raja pun, kadang-kadang rasa keliru nak menyebutnya..Ini saya namakan hambatan-hambatan sama ada dapat dilihat atau tidak dapat dilihat.

“Bagi saya hambatan-hambatan ini mempunyai kesan yang sangat negatif bukan sahaja untuk generasi ini, bahkan untuk generasi akan datang”, katanya dalam Program Soal Jawab TV3, 25 Jan.

Hassan sebeagai bekas Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor yang memegang porfolio Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Islam, Adat Istiadat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam tentunya merujuk ‘hambatan-hambatan itu’ kepada polisi pentadbiran negerinya.

Bermakna jika dibaca secara tersirat, maksud kata-kata Dr Hasan itu, selama hampir 4 tahun menguasai kerajaan negeri, polisi kerajaan Selangor menghakis Islam, Melayu dan Raja-raja Melayu dan jika dibiarkan berterusan akan memberi kesan negatif kepada generasi akan datang.

“Syaratnya.. mesti moralnya bagus..dia tak main dengan anak dara orang, tak main dengan isteri orang, tak liwat, tak rasuah, tidak menyalah guna kuasa..itu asasnya..”, katanya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive