“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

09 January 2012

Pecat Dr Hasan: mewajahkan PAS musuh Islam

Wajah PAS semakin hodoh (diperlembu), sayangkan Anwar lebih dari agama sendiri. Liberalisma, Pluralisma menular laju dalam PAS. Kehancuran sedang menanti mereka.

ceria dengan betina, Dr Rani Osman pencetus konflik

Dalam dunia akhir zaman ini, setiap pejuang agama akan dianggap penjahat. Itulah yang berlaku kepada exco Selangor Dr Hasan Ali. Kenyataan ikhlasnya dua hari lalu menjadi turning point untuk membuat Hj Hadi melakukan kesilapan terbesar PAS kerana mengikut telunjuk manusia yang jelas jahat, Anwar Ibrahim.

Pro Kontra pemecatan Dr Hasan akan menentukan kem PAS terbelah dua, namun seperti biasa mereka yang berkepentingan akan terus bersetuju untuk menjadi lembu. Allah sudah tentukan di mana jalan yang perlu dilalui oleh Dr Hasan. Allah tak izinkan Dr Hasan bersama lagi dengan hipokrit dan pengkhianat agama. Selangor pasti tumbang di tangan parti baru Dr Hasan nanti. Bangun dan bina gelombang baru penjuang agama di akhir zaman ini. Mala petaka untuk PAS.

Tahniah Dr Hasan, anda kini senasib dengan YB Zulkifli Nordin yang juga tersingkir kerana komintmennya terhadap agama menentang murtad dan peggadaian nama Allah. Namun percayalah, Allah Maha Adil dan pastinya pengorbanan ini berbaloi. 

Saya pasti Khalid Samad akan tersenyum girang, Khalid dan PKR merasa puas bila dapat melakukan sesuatu yang amat dihajati selama ini. Dunia dikuasai oleh manusia yang menentang Islam, itulah kenyataannya. Islam sekular telah menguasai PAS dengan dahsyat. Lebih awal dari yang disangkakan.

Lebih Mementingkan Peliwat Tegar Berbanding Pejuang Agama, suatu perkara yang terpaksa ditelan oleh PAS. Pejuang anti murtad dan juga yang sayang kepada agama ini akan meninggalkan PAS dan mengikut kemana Dr Hasan pergi. Tahniah PAS. Dr Hasan lebih bebas bersuara yang akan menentukan nasib PAS pada pru13 nanti. Perlu diingat kejayaan PAS Selangor 2008 banyak bergantung kepada wibawa dan karisma Dr Hasan Ali. Kerajaan PKR Selangor bakal goyah.


PAS membuat keputusan memecat pemimpin kontroversinya Datuk Dr Hasan Mohd Ali sebagai anggota parti itu berkuatkuasa serta merta.

Keputusan itu dicapai sebulat suara pada mesyuarat jawatankuasa pusat parti itu lebih tiga jam di Kuala Lumpur hari ini, Naib Presiden Pas Sallehuddin Ayub mengesahkan kepada Antarapos.com.

Sallahuddin berkata pemecatan itu dibuat kerana tindak-tanduk Hasan merugikan parti termasuk kenyataan terbarunya yang membidas perhimpunan pembangkang sempena keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bersabit kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim esok.

"Keputusan sebulat suara daripada AJK pusat kerana tindakan-tindakan (dia) yang menyalahi dan merugikan kepentingan parti," kata Sallehuddin.

Beliau berkata Hasan boleh merayu terhadap pemecatan itu kepada Majlis Syura parti.

Dalam pada itu Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, pemecatan itu dibuat berdasarkan Fasal 82(9) perlembagaan PAS.

"Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Datuk Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam perlembagaan PAS," kata Abdul Hadi.

Satu demi satu pembodek-pembodek yang diasuh oleh Anwar Ibrahim muncul sebagai kuda trojan di dalam parti PAS, mengucar kacirkan PAS dan mengutamakan Anwar. Ulama PAS memilih untuk berdiam diri.

Terbaru, Dr Rani, Pesuruhjaya baru PAS Selangor yang juga merupakan ADUN Meru, tampil dengan nada angkuh, "Pertahankan Anwar daripada dipenjara adalah satu jihad!" Semakin berat pemimpin PAS memperguna agama untuk kepentingan politik khususya membela Anwar Gay Ibrahim. Atas nas manakah dia pegang?

Seorang penzina, peliwat, pendusta, pembohong besar, penganut plurarisme, perasuah dan agen Yahudi diangkat dan dijulang sebegitu rupa. Hebat betul PAS. Bertukar menjadi majlis ulama lembu.

OOOOoouuuuuhhhh.

KENYATAAN DR HASAN ALI

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t. Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta.

Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa.

Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil.

Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini.

YB Dato Dr Hasan Mohamed Ali
ADUN Gombak Setia
8 Januari 2012

Rahmat Allah untuk anda memperbaiki kerosakan ummah. Dalang pemecatan Dr Hasan ialah PKR dan DAP. PAS terpaksa akur macam lembu dicucuk hidung.



NEXT?


PAS sedang dirogol bergilir-gilir oleh penjahat terhebat abad ini bersama rakan karib, si kafir harbi. Pakatan ini sudah menuju ke arah sebuah persyarikatan lucifer dajjal laknatullah, hebat Tuan (hj?) Gay.  Keputusan yang dicapai melalui mesyuarat Jawatankuasa Pusat Parti PAS hanya atas sebab tidak menyokong Anwar Ibrahim.

DAP hanya senyum sambil tepuk tangan... padan muka orang Islam... juga melayu sesat liberal sekular bawaan PKR.

 http://lamanizzs.blogspot.com/2012/01/pkr-pas-rancak-menari-dap-sekadar.html

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive