“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

23 October 2012

huruhara berdarah 2013?




Semakin hampir 13 Mei akan berulang lagi. Kata pakar kajian Konspirasi Zionis. Bila ia akan berlaku?

BERSIH 5.0


Kita renung pandangan seorang yang mahir dalam permasalahan ini iaitu sdr AFTERDARK....

AFTERDARK said:
Kawan saya dalam Watchers Group yang taksub numerologi memprofilkan sebegini:

Inilah faktanya, dalam setiap perhimpunan BERSIH yang dirancang oleh gabungan pembangkang pasti ada sekurang-kurangnya dua nombor Illuminati. Yang peliknya apabila dicampur nombor ini menurun (BERSIH 3.0 iaitu duduk bantah di Dataran Merdeka tak saya ambil kira sebab tidak dianjur sepenuhnya oleh Anwar & Co dan lebih kepada spin off kepada BERSIH 2.0):-

BERSIH 1.0 = 10 / 11 / 07 > campur jadi 28 = campur lagi jadi 10
BERSIH 2.0 = 09 / 07 / 11 > campur jadi 27 = campur lagi jadi 09
BERSIH 4.0 = 03 / 11 / 12 > campur jadi 26 = campur lagi jadi 08

Kalau perkara ini bukan kebetulan maka dijangkakan pada 09 March 2013 akan berlaku BERSIH 5.0 yang paling disaster antara semua perhimpunan BERSIH. Ini kerana mandat BN akan tamat pada bulan April 2013 dan oleh itu perkiraan paling cantek menggunakan numerologi ILLUMINATI adalah adalah seperti di bawah.

BERSIH 5.0 = 09 / 03 / 13 > campur jadi 25 = campur lagi jadi  07

9, 3, 7, 13 adalah semuanya canteek bagi penyembah Syaitan.

Moral of the story: Pastikan kalau nak pilihanraya tu sebaiknya sebelum 2013!


Berwaspadalah.... JANGAN KELUAR RUMAH, DUDUKLAH DIAM-DIAM DALAM RUMAH ANDA dan sentiasalah BERDOA PADA ALLAH. BACALAH SURAH AL KAHFI 1-10 supaya kita dan keluarga terlindung dari musibah permainan DAJJAL. 

Sekirannya kita nampak poster-poster risalah Bersih, cegahlah dengan tangan koyakkan dan musnahkan SEBELUM tarikh yang telah disihirkan 9-7-11, 7-9-11 -  Mesej penting dari AFTERDARK




Bersih 4.0 akan menjelma.... pada tanggal 11-3, November 3, Maka bersiap sedialah kita.... apa-apa pun boleh berlaku. Para Illuminati tidak akan senang selagi melihat negara islam di nusantara ini masih lagi aman dan semakin makmur.... 

Mengapa mereka memerangi kita? sebab utama adalah Islam.... sedangkan Iblis sudah berjanji dengan Allah akan menyesatkan anak cucu Nabi Adam sehingga kiamat....


dalangnya Anwar dan Soros


Adakah kita masih lagi terselamat sepertimana gagalnya Bersih 1.0, 2.0, 3.0? Kita sendiri akan mementukan....Sentiasa ingat pesanan Allah, orang yahudi dan nasrani tidak akan senang selagi umat islam tidak mengikut ajaran mereka....sekirannya Bersih 4.0 gagal, semoga GAGAL, maka, mereka akan sentiasa mencari alasan lain tuk terus tumbangkan negara Islam yang masih makmur di nunsantara ini....Kita seharusnya bersiap sedia dari segi mental, fizikal, segalanya mungkin berlaku...sebagaimana orang Iraq, Libya dahulunya hidup aman dan mewah, segalanya boleh hancur dengan sekelip mata...

9-11 Illuminati dan para freemason amat menekankan dengan sihir nombor seperti mana Allah juga mempunyai nombor-nombor yang misteri dalam Al Quran. Nombor-nombor mereka tidak banyak hanya 3, 7, 9,11,13, 33, 39. Manakala misteri nombor-nombor dalam Al Quran tidak terkira banyakknya. Nombor-nombor Iluminati adalah nombor-nombor yang dipilih dan dipuja dengan mentera supaya mendapat pertolongan syaitan, iblis, jin kafir dan Dajjal supaya mendapat pertolongan mereka. Maka, sekirannya masa itu telah tiba, akan datanglah laknatullah ini bagi menjayakan segala perancangan Iblis menyesatkan dan memusnahkan manusia tidak mengira Islam atau bukan Islam asalkan cucu cicit Adam dan Hawa.



Perancangan jahat Illuminati juga berkisar dalam nombor-nombor tersebut. Ia memudahkan kita sebagai umat nabi muhamad agar sentiasa berwaspada dan berjaga-jaga dengan permainan Dajjal.

9-11 - Tragedi runtuhan World Trade Center telah memberikan impak yang amat besar pada umat islam sedunia. Sudah tentu masa itu telah disihirkan.

Tragedi World Trade Centre (WTC) 11 September 2001 mungkin tidak akan pernah dilupakan dalam sejarah dunia.Konon kabarnya kejadian ini sudah diramal ratusan tahun sebelumnya oleh peramal Nostradamus. Namun ternyata ada misteri lain di sebalik peristiwa ini, misteri angka 11. Mungkin bermula dari kedudukan menara kembar yang menyerupai dua buah angka satu (11) atau mungkin peristiwa ini terjadi di tanggal ke-11.Berikut alalah misterinya.......

Misteri yang menghubungkan tokoh/tempat dengan angka 11 :

1. New York City memiliki 11 huruf.
2. Afghanistan memiliki 11 huruf.
3. Ramsin Yuseb ( pengganas yang menyerang WTC ) memiliki 11 huruf.
4. George W Bush memiliki 11 huruf.
5. WTC membentuk angka 11.

1. New York adalah negara bagian ke 11.
2. Pesawat pertama yang melanggar WTC memiliki nombor penerbangan ke 11.
3. Pesawat itu mengangkut 92 orang penumpang, 9+2 = 11.
4. Pesawat kedua yang melanggar WTC mengangkut 65 orang penumpang,6+5= 11.
5. Tragedi itu terjadi pada 11 September, 9/11, 9+1+1 = 11
6. Tanggalnya sama dengan Nombor Kecemasan Amerika yaitu 911, 9+1+1 = 11.

Jika fakta yang umum diatas masih dianggap kebetulan belaka, maka mari kita cuba teliti lebih dalam lagi.

1. Kejadian ini merupakan kemalangan pesawat yang ke 254, 2+5+4 = 11.
2. September 11 adalah hari ke 254 dalam tahun itu, 2+5+4 = 11.
3. Pengeboman Madrid terjadi pada tanggal 3/11/2004, 3+1+1+2+4 = 11.

Bagaimana? masih penasaran? Sebagai analisis terakhir, mari kita lakukan bersama-sama dengan data yang ada. Pertama, sila buka Microsoft Word di laptop/PC anda. Kemudian ikuti petunjuk dibawah.

1. Taip Q33 NY, ini adalah nombor pesawat pertama yang melanggar WTC.
2. Tebalkan (bold) Q33 NY.
3. Ganti ukuran font menjadi lebih besar ( 48 atau 72 ).
4. Ganti jenis font menjadi WINGDINGS 1
5. Jika anda sudah mencuba pasti anda akan terkejut melihat apa yang terjadi.

jika malas nak buat biar saya bantu anda. Jawapannya ialah: 

KEBETULAN?????


Memang susah di percayai. Akan Tetapi nyatanya 11 Adalah Angka Yang Misteri



7-11 pula adalah rangkaian syarikat yahudi yang keramat. Nombor-nombor itu telah mendapat pertolongan dari Dajjal. Sebagaian dari keuntungan 7 Eleven telah banyak menyumbang pada pembinaan negara Israel dan penghancuran Palestine.


Perhimpunan Bersih 7-9-11 atau 9-7-11 adalah nombor misteri yang mempunyai sihir yang tersendiri. Pada waktu itu dijangkakan ramai yang akan terkorban, pertumpahan darah akan berlaku. Pertembuangan antara BERSIH (Pakatan) dan PATRIOT (UMNO). Kedua-duanya akan melakukan perarakan dan demonstrasi. Bersih akan berarak ramai-ramai memperjuangkan bersih SPRM (kononnya) manakala PATRIOT adalah pemuda-pemuda yang menghalang penyokong-penyokong Bersih, juga bodoh, kerana kita tidak perlu melawan api dengan api maka kesemuannya akan terbakar bersama syaitan.

Masanya semakin hampir, 13 Mei akan berulang, yang pasti ramai orang-orang melayu akan terbunuh akibat persengketaan sesama sendiri. Lebih malang akibat Bersih, ramai yang akan mati bersama dengan pejuangan kafirun Ambiga. Astaqfirullah.

Sekirannya anda ada berniat untuk pergi berdemonstrasi. Hentikan dan halanglahlah mereka semua. Orang-orang Islam adalah bersaudara. Damaikanlah antara dua puak yang saling bertelagah. Puak-puak Patriot, sekirannya anda semua sayangkan negara biarkan sahaja demonstrasi itu berjalan. Bukan bermakna kami menyokong, tapi demi keselamatan dan menyelamatkan insan-insan umat Nabi Muhamad. Bersabar adalah lebih baik dari melawan. Kami juga menjangkakan puak-puak PATRIOT ini juga salah satu mainan Illuminati bagi menaikkan api kemarahan pada BERSIH.

Akhirnya ketahuilah, umat Islam yang akan bertumpah darah!!! Jangan sesekali terpedaya dengan permainan DAJJAL. Tak cukupkah apa yang berlaku di Mesir? Tak cukupkah apa yang berlaku di Libya? Ambillah iktibar wahai orang Islam sekalian. Bersabar adalah lebih baik dari menentang!!!

Sekarang kita akan tengok nombor-nombor Dajjal yang lain 3, 7, 9,11,13, 33, 39 yang semestinya disebarkan dalam bentuk-bentuk perfileman US yang 99.9% dikuasi oleh yahudi dan syarikat multinasional pemilik asal yahudi laknatullah. Kebanyakan misteri-misteri nombor ini banyak difilemkan dengan cerita-cerita berbentuk seram yang memuja Iblis dan Syaitan atau penyiksaan manusia secara amat kejam.

Tragedi 13 Mei pembunuhan besar-besaran antara melayu dan cina berlaku di Malaysia. Nombor 13 itu sendiri adalah nombor yang telah disihirkan



FAKTA .. bukan lagi teori


Masih ramai yang buta huruf... opss buta akal... takkan tak dapat tangkap maksudnya? Akal tak sampai agaknya.

Memanglah ianya tidak dapat membuktikan siri BERSIH ini di sponsor secara terus oleh Illuminati, tapi secara matematiknya membuktikan bahawa semua tarikh perhimpunan BERSIH bukannya random tetapi dipilih mengikut 'pattern' yang spesifik.

Apa kebarangkalian ketiga-tiga tarikh tersebut boleh membentuk pattern menurun sebegitu? satu dalam 10 juta?


10, 9, 8, ...... 7

Now, apabila kita memilih hari tertentu berdasarkan "pattern spesifik" maka pasti ada sebabnya. Contohnya kita merayakan hari merdeka pada setiap 31 Ogos maka kita tahu sebabnya ialah kerana pada hari tersebut kita memperingati hari merdeka 1957.

So sekiranya BERSIH diadakan pada tarikh yang tetap setiap tahun (contoh 09/07/2011) maka bolehlah difaham tujuan pattern itu. Begitu juga hari raya tidak jatuh pada tanggal masihi yang sama setiap tahun tapi kita tahu bahawa pattern specifiknya adalah dikira mengikut tahun dalam Islam.

Tarikh perhimpunan terbesar BERSIH ternyata dipilih mengikut pattern di atas bertujuan merahsiakan tujuan tarikh tersebut dipilih (decoding). Pattern specifik memang ada tapi dikodkan supaya tidak ketara.

So persoalannya? Kenapa perlu dirahsiakan?

Itu pun tak nampak lagi ka?
BACA SELENGKAPNYA klik DI SINI

11 comments:

  1. Salam,

    Satu lagi pattern yg akan kembali berulang jika perkara sadis or yg tak seronok kembali terjadi...ayatnya..

    "B*#I!!! Anak Ga*#a%G!! punye anwar brahim,nyesal aku sokong kau.."

    ReplyDelete
  2. Tapediri bukan bermaksud perlu bertapa.

    AYUH BERSIAP SEDIA WAHAI UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI..AYUH BELAJAR ILMU TAPEDIRI>

    TA- Taqwa PE- Pertahanan DI- Diri R- Rawatan I- islam.

    Maksud penuh Tapediri;- Taqwa Pertahanan Diri Dan Rawatan Islam.

    **jika ada sebarang persoalan tersurat atau tersirat atau ingin mengetahui lebih dekat boleh pm saya Adinda Kecik Enam Lima atau call 0198366930....insyaALLAH saya akan bantu......

    ReplyDelete
  3. As salam , mne dpt sumber2 ni ? tk masok akal la . knepe angka2 dijadikn bukti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tahu?
      Belajarlah bahasa angka..
      Kemudian boleylah berbual-bual dgn kaum angka...
      Pas tu dpt laa..rahsia-rahsia angka yg bocor..
      He..he..

      Delete
  4. bersedia saja le

    ReplyDelete
  5. -fairuz-

    idea bodoh, bangang dan mengarut.aku pun anti dap/pkr gak tak de la taksub cam ko admin oii.umno bn mampu menang selesa, semua ni retorik ja nk takut-takutkan pengundi pr.sebab parti2 pr tak bersatu padu sebab tu la susah nk menang sbb org tak caya dia bleh bekerjasama utk kenaikan bersama.sebab org2 cam ko la melayu mundur, pemikiran kolot senang nk ditipu ntah2 kau ni sbnrnya konco2 iluminati/freemason tu tak?...patutnya kau sebarkan desakkan supaya melayu/islam bersatu dibawah satu parti , supaya pas dan umno bersatu demi islam dan bangsa melayu.bila kita dah kuat/bersatu padu baru la org tak bleh tindas kita.tu yang chua soi lek /mca hina islam kau tak kata spa plak? hudud ni ada dlm islam sama ada nk laksana 2 tak tu masalah len tapi mana bleh hina.aku cadangkan kau ubah nama /theme blog kau ni jadi blog politik.. aku sokong perpaduan islam/melayu bukan siasah2 tertentu saja.berubahlah hentikanlah artikel2 kau yang merepek , mengarut ni, jangan nk pecah belahkan melayu islam lagi.

    ReplyDelete
  6. 2 -fairuz- 02 nov 2012 23:24

    beb,gua nak bg lu 1 klu...

    tgu saat adik perempuan lu or bini lu kene belah perut..depan mata lu......

    itu jam baru lu rasa dan faham.

    ReplyDelete
  7. Bong long.. betul tu apa yg ditulis. Golonan spt itu tidak melihat dan membaca dari byk sumber. Namun kita jgn berputus asa dgn berterusan menyebarkan info yg dianggap karut ini . Sy sudah membaca artikel sebegini semenjak 22 thn lalu. Skrg makin byk prkara yg melalaikan generasi . Sukar utk buka mata dan telinga bg yg telah tertutup mindanya.

    ReplyDelete
  8. to fairuz - halal darah ko ni

    ReplyDelete
  9. to innerzahu - ko puak syiah ye?
    klu nuar dianggap illuminati, kene ingat 1 jugak mahathir merupakan satu2nya pm yg penah bejumpe dgn PUAS JOHN PAUL II !!! yg tu nak kira macam mana?? Kesimpulannya x kira baik PR ke BN ke same aje dari PUAK FREEMASON/ILLUMINATI pengikut setia DAJJAL.. yg kita ni beriya2 je kan sokong dorg.. senang citer 1 aje, kembalikan daulah islamiah PEMERINTAHAN KHULAFA segala2 AKAN SETTLE.. Selagi ia DEMOKRASI selagi itu ia DALAM SISTEM DAJJAL x kira la kau sokong dipihak yg nmpk benar @ buat2 benar @ pihak yg bersalah !!! Wasalam

    ReplyDelete
  10. bersih 4 org dah buat la,,,yg tonggeng punggung kat depan rumah lawyer perempuan tuuu,,pandai pulak tak kira bersih 3,,,habis tu kalau org tok tipu kita nak biar je kita kn bodoh mcm tu,,,agen umno jugak dia ni,,,teori umno bodoh untuk bodohkan melayu selamanya,,blah la,,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...