“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

24 December 2012

OOOOOOOrait



OOOOOOOrait, pasal undi, apa pun ooorrait. Macam mana nak upkan hudud??

UMNO sahaja ikut amalan kapir kata ulamak PAS, betul ke >\????

PAS parti ISLAM >\??? PKR pula parti apa >\???

Bunyi macam nunafik jer!!! Jom tengok ~~





BERSALAM ANTARA LELAKI DAN PEREMPUAN SECARA BERSENTUH KULIT ADALAH HARAM DALAM ISLAM...

Apa pun, saya percaya Nizar Jamaluddin (PAS) dan Anwar Ibrahim (PKR) terpaksa bersalam dengan penyokong wanita mereka kerana tak sampai hati menolak tangan yang dihulurkan untuk bersalam, takut menjatuhkan air muka wanita tersebut di khalayak ramai. Situasi yang sama yang terpaksa dihadapi pemimpin UMNO tapi sering dikutuk PAS...

Hanya Presiden Iran saja yang berani tolak huluran tangan wanita untuk bersalam walaupun dikhalayak ramai. Pemimpin UMNO dan PAS, kerana mereka Melayu dan ada perasaan malu alah Melayu, tak mampu berbuat seperti apa yang dibuat Presiden Iran yang berbangsa Parsi, bangsa yang terkenal tegas tanpa malu alah yang melampau..

http://bcblue.files.wordpress.com/2010/07/ahmadinejad_not_shaking_hand_with_woman.jpg?w=780
-----------------------------------------------------
Parti (Islam?) Se Malaysia (PAS) pun kata macam tu. Betul lah tu kata PAS, memang lelaki dan perempuan bukan muhrim haram bersalam bersentuh kulit satu sama lain mengikut Islam..

Habis tu apa pasal pemimpin PAS dalam gambar ini boleh pula bersalam dengan perempuan bukan muhrim secara bersentuh kulit??

Ini satu lagi gambar dia bersalam sentuh kulit dengan perempuan bukan muhrim: (https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjGyRn2c4fb4uKgDZxR4SVsqFvnONy2Vg52a8usy_9Vfk5-clS9I_QAW-I5T6Vz8cFMJoGMB97Wdxp_4ww9nQaB3Wr_bg3LNCLpXuVsO6NcW37VBFQjtk_fODrInouhFmjJF-4jg_rJEnML/s320/nizar.jpg)..

Dan ini pula gambar Anwar Ibrahim bersalam bersentuh kulit dengan perempuan bukan muhrim: (https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZZh3qPnhZaloWXkuxn-Pf_QOIvAqEhuOLaoLr-mki-gxuWDdYocN-cAiyGs4svwTCKYAc9jycti4T6Uu6L02oCpUEkItoIQCyUdra2sBCtx1gGfEOFCkK24zAMkanIahXL7J0OJVixqg/s1600/ANWAR_SALAM.png)..

Dan ini pula, seperti biasa, PAS mengutuk pemimpin UMNO kerana melakukan perbuatan yang sama, yakni bersalam bersentuh kulit antara lelaki dan perempuan bukan muhrim, dari laman web PAS Putrajaya:

( http://www.pasputrajaya.com/2012/12/bolehkah-perempuan-salam-dgn-lelaki.html)

Sebenarnya bersalam lelaki dan perempuan bukan muhrim secara bersentuh kulit ni haram, baik dilakukan pemimpin UMNO, PAS atau PKR atau sesiapa saja lelaki dan perempuan Muslim..

Tapi kenapa PAS hanya hentam pemimpin UMNO yang buat benda ini tapi senyap bila pemimpin PAS dan PR sendiri yang buat?

Kenapa PAS ada double standard?

Kenapa PAS ada dua versi Islam, ia itu Islam untuk PAS/PR dan Islam untuk UMNO? Hari ini dalam semua kehiduoan beragama di Malaysia, PAS apply dua standard: satu untuk dirinya dan sekutu PR nya dan satu lagi untuk UMNO. Sesuatu yang salah dalam Islam hanya menjadi salah jika orang UMNO yang lakukan tapi tak menjadi salah kalau orang PAS, PKR dan DAP yang lakukan..

PAS ini terlalu mengamalkan double standard dan dua versi Islam satu untuknya dan sekutunya dan satu lagi untuk UMNO, maka orang tak boleh terima Hudud yang dibawa PAS kerana orang anggap itu Hudud PAS dan bukan Hudud Islam..


KESIAN PAS. SEJAK KAWIN CAMPOR NGAN NUAR DAN DAP, SUDAH JADI LINTANG PUKANG. MELENTING PULA BILA DITUDUH MUNAFIK. 

BILA LUDAH KE LANGIT...... AKHIRNYA HINGGAP DI MANA??? Alahai, maluuuunya.

Liberalisma .....  ???? 


1 comment:

  1. Telunjuk lurus....
    kelingking,manis,hantu (jari)semua berkait...
    Amik ko.
    Kono kat muko den.
    Padan muko.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...