“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

17 October 2011

Yakjuj wa Makjuj "GELOMBANG KETIGA" bangkit

Peristiwa akhir zaman tidak akan terkeluar dari membincangkan kehadiran Yakjuj dan Makjuj. Saya yakin sebahagian dari pembaca sudah muak dengan berbagai teori tentang makhluk jahat ini. Samaada percaya atau tidak, seperti dijanjikan ia tetap akan keluar, kecuali kepada mereka yang tidak mempercayai nas.


Yakjuj dan Makjuj sudah pasti bukannya makhluk asing dari perut bumi seperti sangkaan jenerasi terdahulu. Dari maklumat yang telah pun dihurai oleh pelbagai penyelidik telah menjelaskan keadaan tersebut. Penyelidik tersohor dalam persoalan akhir zaman ini Syeikh Imran Hussein juga menggariskan beberapa pendapat yang menarik. Pandangan beliau masih kukuh sehingga hari ini dan tiada sebarang pendapat baru yang mampu menafikan pandangannya.

Andainya benar, dan saya yakin ianya benar Yakjuj dan Makjuj telah lama keluar dari sebalik dua gunung. Memang mengelirukan ramai puhak yang mana tidak dapat mengenal pasti dengan jelas siapa (bangsa) sebenarnya Yakjuj dan Makjuj. Ada yang berkata kaum Monggol dan yang paling popular ialah Anglo Saxon atau lebih tepat "Barat/Eropah". Sukar untuk menafikan keduanya kerana keduanya melakukan hal yang hampir sama tetapi dalam bentuk yang berbeza selain dari berlainan zaman. Dari sudud geografi menunjukkan mereka ini semua berasal dari utara Asia dan Utara Eropah. Keduanya dari utara dunia di atas garis yang disebut dalam nas iaitu dua gunung di Asia Tengah.

Penyelidik terdahulu rata-rata bersetuju tembok atau pun dinding yang dibina oleh seorang raja yang solleh, Zulkarnain itu adalah terletak di antara dua gunung di Georgea sekarang. Dari di sanalah kaum nomad yang ganas bermukim.  Dari sana juga kaum Monggol datang ke negara Arab (Abbasiah) dan membunuh dengan kejam. dan membumi hanguskan seluruh empayarnya.  Mereka gagal menyeberang ke Mesir dan tewas di Pelestin. Peristiwa ini menjadikan kaum Monggol ini dianggap Yakjuj dan Makjuj. Walau bagaimanapun kiamat masih jauh menjadikan pendapat ini semalkin lemah..

Kita perlu mengambil cara mudah untuk mencari jawaban. . Kita harus terima kenyataan bahawa kaum Monggol itu adalah manusia perosak dan ia seiring dengan beberapa hadis Rasulullah saw. Mangsanya ialah bangsa Arab (kita lupakan dahulu bangsa lain). Dunia bertamaddun waktu itu ialah dunia Arab, telah hancur lebur ditangan mereka.

Kita boleh anggap itu adalah gelombang pertama kehadiran Yakjuj dan Makjuj. Berikutnya ialah gelombang kedua juga dari utara dunia, kali ini dari sebelah barat pula. Bangsa ini asalnya dari utara Turki dan beranak pinak (bercampur sesama mereka) bertebaran mencari lawasan baru di sebelah utara. Akhirnya mereka dikenal sebagai bangsa Eropah. Mereka meluru turun menguasai dunia juga termasuklah negara Arab (Empayar Islam Ottoman/Uthmaniah). Sekali lagi orang Islam berpecah belah. kali ini lebih dahsyat dari gelombang pertama (Monggol).

Pergerakan ini dirancang dan digerakkan oleh satu bangsa elit Eropah yang berjaya menguasai ekonomi dan teknologi baru iaitu Yahudi Khazar ataupun dipanggil  Ashkenazi Jewish







On the left is a genuine European Jew and on the left a genuine Yemeni Jew. Are they related? Of course not! Pictures do not lie! The European Jew is a descendant of a European people who used to be called 'Khazas' and after converting to Judaism in the 9th century adopted the name of 'Jews' and dropped the name of 'Khazars'. But pictures do not lie! The chances of the European Jew tracing his ancesstry to Palestine is nill, nada! Impossible!

Setelah itu mereka menduduki Pelestin dengan merampas hak kepunyaan bangsa Arab. Membunuh dan menghalau mereka ke kem-kem pelarian. Mereka menjadikan bumi Pelestin sebagai negara mereka yang diberi nama Israel. Bangsa ini asalnya ialah kaum Khazar yang telah menipu dunia sebagai Bangsa Yahudi. Yahudi baru ini telah berpura sebagai Bani Israel padahal mereka berasal kaum nomad Khazaria yang telah dihancurkan oleh Czar Russia sebelum berhijrah ke arah barat Eropah. Bukan bermakna bangsa Yahudi itu Yakjuj dan Makjuj tetapi bangsa Khazar yang berselimutkan nama Yahudi atau Yahudi palsu inilah sebenarnya Yakjuj dan Makjuj. Ditangan merekalah keringnya Tbarias iaitu tasik Galilee di Pelestin seperti yang disebut dalam beberapa nas.

Dalam hadis yang sama juga ada menyebut bahawa akan datang lagi gerombolan Yakjuj dan Makjuj selepas mereka dan berkata "dahulu tasik ini penuh air". Siapakah mereka ini? Adakah dari kumpulan yang sama dengan kumpulan kedua tersebut (Khazar)? Atau kumpulan yang lain pula?

Jawapannya tentulah kumpulan yang tidak terlibat dengan golongan yang mengeringkan tasik Galilee. Siapa mereka? Sudah semakin dekat kiamat. Ya siapakah Yakjuj dan Makjuj yang dimaksudkan?

Jangan terperanjat pendedahannya nanti.

Gelombang pertama: Monggol
Gelombang kedua: Eropah
Gelombang ketiga: ........ ????
akan datang... lebih ramai dari sebelumnya... lebih ganas... lebih menghancurkan...


siapa mereka?

Sebelum itu sila lihat di SINI dan ini pula adalah kupasan seorang penulis dari blog "Manusia dan Islam". Pandangan klasik terhadap misteri ini.


Misteri Ya’juj dan Ma’juj

Diantara tanda-tanda kiamat besar adalah keluarnya Ya’juj dan Ma’juj. Para ulama berbeza pendapat tentang nasab mereka. Ada yang mengatakan bahwa mereka adalah keturunan Adam.

Al Hafizh Ibnu Hajar lebih memilih pendapat yang mengatakan bahawa mereka adalah dua kabilah dari keturunan Yafits bin Nuh, yang keduanya adalah keturunan dari Adam dan Hawa. Hal ini diperkuat oleh hadits yang diriwayatkan oleh Bukhori dari Abu Said al Khudriy bahwa Nabi saw bersabda,”’Wahai Adam.’ Adam berkata,”Labbaik wa sa’daik dan kebaikan ada pada-Mu.’ Allah berfirman,”Keluarkanlah ba’sannnar.” Adam bertanya,”Apa itu ba’tsannar?” Allah berfirman,”Dari setiap 1000 orang ia ada 999 orang maka pada saat itu anak kecil akan beruban, seorang yang hamil akan meletakkan kandungannya dan kamu lihat manusia dalam keadaan mabuk, padahal Sebenarnya mereka tidak mabuk, akan tetapi azab Allah itu sangat kerasnya.” (QS. Al Hajj : 2).’ Para sahabat bertanya,”Wahai Rasulullah manakah diantara kami yang satu itu (1000 – 999) ?” beliau saw menjawab,”Bergembiralah kalian, sesungguhnya seorang dari kalian sama dengan 1000 orang dari Ya’juj dan Ma’juj.” Kemudian beliau saw bersabda,"Demi yang jiwaku berada ditangan-Nya, aku berharap kalian menempati seperempat penduduk surga.” Maka kami pun bertakbir. Lalu beliau saw bersabda,”Aku berharap kalian menempati sepertiga penduduk syurga.” Maka kami pun bertakbir. Lalu beliau bersabda,”Tidaklah kalian diantara manusia kecuali bagai sehelai bulu hitam dibadan seekor bebiri putih atau bagai sehelai bulu putih dibadan seekor bebiri hitam.”

Didalam fatwa al Lajnah Ad Daiimah Lil Buhuts wa al Ifta disebutkan bahwa ya’juj dan ma’juj ini berada di benua Asia, sebelah utara Cina.

Amin Muhammad Jamaludin didalam kitabnya “Umur Umat Islam” mengatakan bahwa mereka adalah keturunan Yaftits bin Nuh. Kerana Nuh mempunyai tiga orang anak, yaitu Ham, yang menjadi nenek moyang orang Habsyi (Afrika). Anak kedua bernama Sam, yang menjadi nenek moyang bangsa Arab, Persia dan Romawi. Sedangkan anak ketiga bernama Yafits yang menjadi nenek moyang bangsa Turki.
Karenanya Ya’juj dan Ma’juj adalah berketurunan dari Turki (yaitu bangsa-bangsa Cina, Rusia, Mongolia. Bermuka lebar, bermata sipit (kecil), berambut perang (hitam keputih-putihan atau keruh seperti awan), seakan-akan wajah mereka adalah seperti meja yang bundar. Ciri-ciri mereka yang seperti itu telah diterangkan oleh Rasulullah saw dalam hadits marfu’ yang diriwayatkan oleh Imam Ahmad dalam musnadnya dari Abu Harmalah.
.
Dimana mereka sekarang ?


Allah swt berfirman :

حَتَّى إِذَا بَلَغَ بَيْنَ السَّدَّيْنِ وَجَدَ مِن دُونِهِمَا قَوْمًا لَّا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ قَوْلًا ﴿٩٣
قَالُوا يَا ذَا الْقَرْنَيْنِ إِنَّ يَأْجُوجَ وَمَأْجُوجَ مُفْسِدُونَ فِي الْأَرْضِ فَهَلْ نَجْعَلُ لَكَ خَرْجًا عَلَى أَن تَجْعَلَ بَيْنَنَا وَبَيْنَهُمْ سَدًّا ﴿٩٤﴾ 
قَالَ مَا مَكَّنِّي فِيهِ رَبِّي خَيْرٌ فَأَعِينُونِي بِقُوَّةٍ أَجْعَلْ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ رَدْمًا ﴿٩٥


Ertinya : “Hingga apabila dia telah sampai di antara dua buah gunung, dia mendapati di hadapan kedua bukit itu suatu kaum yang hampir tidak mengerti pembicaraan. Mereka berkata: "Hai Dzulqarnain, Sesungguhnya Ya'juj dan Ma'juj itu orang-orang yang membuat kerusakan di muka bumi, Maka dapatkah kami memberikan sesuatu pembayaran kepadamu, supaya kamu membuat dinding antara kami dan mereka?" Dzulkarnain berkata: "Apa yang telah dikuasakan oleh Tuhanku kepadaku terhadapnya adalah lebih baik, Maka tolonglah aku dengan kekuatan (manusia dan alat-alat), agar aku membuatkan dinding antara kamu dan mereka.” (QS. Al Kahfi : 93 – 95)

Jadi Ya’juj dan Ma’juj terkurung dibelakang dinding yang dibangun oleh Dzulqornain kerana mereka banyak melakukan kerusakan dan kejahatan di muka bumi ini.

Dinding penghalang itu tebal, teguh dan tinggi menjulang yang terbuat dari besi dan tembaga yang dicampur, sehingga mereka tidak dapat melubanginya karena terlalu tebalnya dan tidak pula dapat memanjatnya karena amat tinggi dan licinnya. Dinding tersebut dibina antara dua pembatas yang besar iaitu dua gunung yang besar.

Lalu dimanakah letak dinding ini? Ibnu Abbas, tinta umat dan ahli tafsir Al Qur’an mengatakan bahwa ia (dinding itu) terletak di persimpangan negeri Turki dengan Rusia, berdekatan dengan pegunungan kaukasus.” Pegunungan Kaukasus tingginya berkisar antara 1000 sampai dengan 3000 meter)

Walaupun demikian, lebih baik bagi kita untuk mengatakan bahwa tidak ada seorang pun yang akan dapat atau mampu mencapai tempat mereka, sebagaimana halnya siapa pun tidak akan dapat mencapai tempat dajjal yang sampai sekarang masih terkurung apalagi mengeluarkannya. Karena keluarnya mereka semua adalah sebuah ‘masalah takdir” yang mempunyai waktu yang sudah maklum dan ditentukan didalam Lauh Mahfuzh.

Firman Allah swt :

قَالَ هَذَا رَحْمَةٌ مِّن رَّبِّي فَإِذَا جَاء وَعْدُ رَبِّي جَعَلَهُ دَكَّاء وَكَانَ وَعْدُ رَبِّي حَقًّا

Ertinya : “Dzulqarnain berkata: "Ini (dinding) adalah rahmat dari Tuhanku, Maka apabila sudah datang janji Tuhanku, dia akan menjadikannya hancur luluh; dan janji Tuhanku itu adalah benar". (QS. Al Kahfi : 98)

Wallahu A’lam


dan satu lagi pandangan yang boleh dibamdingkan dalam kajian:


JUMLAH YA'JUJ DAN MA'JUJ : 9 KALI JUMLAH MANUSIA !


Gambar lokasi tembok Zulkarnain

Ya'juj dan Ma'juj sentiasa menggali tembok yang memisahkan mereka dengan dunia,bila mana mereka sudah nampak cahaya di luar sana. Kemudian mereka pulang dengan berkata “Esok kita akan dapat membolosinya”.

Tapi Allah telah menjadikan tembok itu kembali ke bentuk asalnya menyebabkan mereka terpaksa menggalinya sedari mula.Proses ini berterusan hari demi hari selama mana Allah menghendaki mereka ini terkepung. Bila Allah menghendaki mereka ini keluar, di hujung hari mereka menggali itu mereka berkata “InsyaAllah, esok kita akan dapat membolosinya”.

Pada esoknya, mereka akan mendapati tembok itu berkeadaan sebagaimana mereka telah tinggalkan sebelum itu, dan setelah memecahkan bakinya itulah mereka akan keluar (Ahmad, Tirmidhi, Ibn Majah). Kaum Yakjuj dan Makjuj ini adalah anak Adam juga, iaitu dari keturunan Yafits bin Nuh a.s. Mereka ini dikatakan berjumlah begitu ramai, iaitu '9 kali' lebih ramai berbanding bilangan manusia di atas muka bumi.

Umur mereka juga sangat panjang, membolehkan mereka beranak-pinak begitu ramai sebelum mereka mati. Mereka juga dikatakan begitu kuat dan hebat, hinggakan seluruh manusia di bumi tidak terdaya mengalahkan mereka. Bayangkanlah bunyi pedang si bangsa pemusnah ini masih boleh didengari dari Mesir hingga ke Babylon. Namun, mereka akhirnya akan mati bergelimpangan akibat serangan “ulat”. Walaupun mereka ini hebat dan kuat (hampir pasti juga mereka ini berteknologi canggih), mereka tetap tidak dapat memecahkan tembok Zulkarnain.

Abdullah bin Umar r.a. berkata bahawa Rasulullah SAW bersabda

“Allah telah membahagikan manusia kepada 10 bahagian. Sembilan (9) bahagian ialah Yakjuj dan Makjuj sementara bakinya (iaitu bahagian kesepuluh) ialah manusia biasa (yang di atas muka bumi)”.

Ini bermakna jika seluruh umat manusia di atas muka bumi berjumlah 6 bilion orang, jumlah mereka ialah sekitar 54 bilion orang. Dengan bilangan sebegitu ramai, logikkah bagi mereka mendiami bawah bumi yang “sempit”?

Saya berpendapat bahawa sebenarnya manusia di atas muka bumi tidak tahu keadaan sebenar di bawah bumi. Teori magma (bahawa di bawah bumi suhunya amat panas) mungkin ada kebenarannya tetapi teori planet bumi berlubang tidak boleh ditolak begitu saja apabila kita mengambilkira faktor kaum Yakjuj Makjuj dan juga berita mengenai “dabbatul ‘ard”.

Sekadar menambah pengetahuan, mungkin anda tahu bahawa California di Amerika itu berlubang di bawahnya, dan seluruh bumi California itu mendap sekitar 3 inci setiap tahun. California mungkin akan runtuh dan tenggelam ke dalam laut pada satu hari nanti. Malah, beberapa tahun sebelum ini pun, ada berita dan bukti mengatakan saintis NASA yang sedang menjalankan projek rahsia kerajaan Amerika (terowong bawah tanah dari USA ke China) di Washington telah menjumpai suatu kaum yang digelar 'Moors'.

Mereka tinggal 20 kaki dan lebih di bawah tanah, bentuk badan mereka besar dan tegap. Mereka lebih menyerupai 'primat' kerana badan mereka yang berbulu. Tangan dan kaki hampir menyerupai sejenis makhluk 'evolusi manusia'. Mereka ini agak agresif tetapi amat menyukai buah-buahan terutamanya buah anggur. Bekas Presiden Amerika, George W. Bush dikatakan telah meminta supaya hal ini dirahsiakan kerana kerajaan Amerika masih mahu mengkaji berkenaan jumlah kaum 'Moors' ini.

P/S : Artikel ini dipetik daripada sebuah blog. Fakta mengenai kewujudan kaum Moors ini mungkin hanya suatu 'konspirasi Yahudi-USA' semata-mata untuk menafikan bahawa Yahudi Zionis yang memerintah Israel sekarang ini adalah puak Khazar yakni Yajuj dan Majuj. Berikut adalah video pendedahan berkenaan identiti Zionis yang memerintah Israel sekarang ini oleh bekas PM Israel dan pembelot terkenal Zionis, Bejamin Freedman. tonton di sini

Wassalam.

Sesuatu yang ramai terlepas pandang ialah kenyataan bahawa:

Yakjuj dan Makjuj dapat melobangi tembok tersebut selepas mereka berkata "INSYA ALLAH" Apa maksudnya? Bukankah perkataan itu hanya diucapkan oleh orang Islam? Apakah mereka telah menganut Islam ketika itu? 

MISTERI......

Anda dialukan memberi pandangan sebelum saya memaparkan jawaban dari misteri ini.

http://ziomania.com/ashkenazi/ashkenazi.htm

6 comments:

  1. gelombang ketiga akan diketuai oleh bangsa yang mengawal ekonomi dan merupakan penduduk teramai didunia sesuai dengan hadis nabi Muhammad SAW tersebut..

    ReplyDelete
  2. Kaum Muslim Hunza yang menghuni di lembah antara Hindu Kush dan Karakorum, kaki gunung Himalaya, Asia Tengah. Suatu tempat yang paling tinggi kualiti udara segar di dunia! Mengamalkan cara hidup Islami semaksimanya, dengan cara pemakanan yang sihat, penuh pytonutrien alamiah, menjadikan mereka diantara bangsa yang paling panjang umurnya di dunia. Para saintis mengkagumi fenomena ini! sumber: http://herbabest.com/radix/kordial-evergreen-centella/

    adakah kaum ini yang tuan blog maksudkan?

    ReplyDelete
  3. komunis... itulah yakjuj makjuj... mengenai ucapan "insyALLAH" itu saya xdapat rungkai... harap admin jelaskan...

    ReplyDelete
  4. Nanpaknya saudara2 yang menurunkan komen dia atas sangat mengkagumkan saya, sebetulnya saya agak terperanjat kerana ramai di luar sana yang boleh berfikir dengan waras. Saudara semua tentu sahaja tekun mengikuti diskusi mengenai perkara ini. InsyaAllah selepas kemelut politik gila ini, Islam terselamat dari permainan DAP, saya akan kupaskan apa yang dimaksudkan... kata mereka "insyaAllah". Tetapi dari pandangan yang sdr2 diberikan saya rasa sdr2 semua telah dapat membayangkannya.

    ReplyDelete
  5. agaknye perkataan INSYAALLAH tu membawa maksub bangsa yakjuj makjuj ni antaranye ialah org yg islam .. tetapi menghancurkan agama sendiri untuk kepuasannya... ade kemungkinan..

    ReplyDelete
  6. UNDANGAN GUBENUR MILITER
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM WILAYAH ASIA TENGGARA


    Untuk Wali Wali Allah dimana saja kalian berada
    Sekarang keluarlah, Hunuslah Pedang dan Asahlah Tajam-Tajam

    Api Jihad Fisabilillah Akhir Zaman telah kami kobarkan
    Panji-Panji Perang Nabimu sudah kami kibarkan
    Arasy KeagunganMu sudah bergetar Hebat Ya Allah,

    Wahai Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang
    hamba memohon kepadaMu keluarkan para Muqarrabin bersama kami

    Allahumma a’izzal islam wal muslim wa adzillas syirka wal musyrikin wa dammir a’da aka a’da addin wa iradaka suui ‘alaihim yaa Robbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH muliakanlah islam dan Kaum Muslimin, hinakan dan rendahkanlah kesyirikan dan pelaku kemusyrikan dan hancurkanlah musuh-mu dan musuh agama-mu dengan keburukan wahai RABB
    semesta alam.

    Allahumma ‘adzdzibil kafarotalladzina yashudduna ‘ansabilika, wa yukadzdzibuna min rusulika wa yuqotiluna min awliyaika.

    Wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. orang-oramg kafir yang telah menghalang-halangi kami dari jalan-Mu, yang telah mendustakan-Mu dan telah membunuh Para Wali-Mu, Para Kekasih-Mu

    Allahumma farriq jam’ahum wa syattit syamlahum wa zilzal aqdamahum wa bilkhusus min yahuud wa syarikatihim innaka ‘ala kulli syaiin qodir.

    Wahai ALLAH pecah belahlah, hancur leburkanlah kelompok mereka, porak porandakanlah mereka dan goncangkanlah kedudukan mereka, goncangkanlah hati hati mereka terlebih khusus dari orang-orang yahudi dan sekutu-sekutu mereka. sesungguhnya ENGKAU Maha Berkuasa.

    Allahumma shuril islam wal ikhwana wal mujahidina fii kulli makan yaa rabbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH tolonglah Islam dan saudara kami dan Para Mujahid dimana saja mereka berada wahai RABB Semesta Alam.
    Aamiin Yaa Robbal ‘Alamin

    Wahai Wali-wali Allah Kemarilah, Datanglah dan Berkujunglah dan bergabunglah bersama kami kami Ahlul Baitmu

    UNDANGAN GUBENUR MILITER KHILAFAH ISLAM
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM WILAYAH ASIA TENGGARA
    NEGARA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    Al Qur`an adalah manhaj (petunjuk jalan) bagi para Da`i yang menempuh jalan dien ini sampai hari kiamat, Kami akan bawa anda untuk mengikuti jejak langkah penghulu para rasul Muhammad SAW dan pemimpin semua umat manusia.

    Hai kaumku ikutilah aku, aku akan menunjukan kepadamu jalan yang benar (QS. Al-Mu'min :38)

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : angsahitam@inbox.com
    masukan dalam email kode yang dikehendaki
    misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)

    Sahibuzaman
    angsahitam@inbox.com

    Disebarluaskan
    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...