“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

10 April 2012

Selangor Maju di bawah PKR


Malaysia menuju Negara Maju dengan derasnya mulai 2013 andai ....
mengikut cara Selangor dan mendapat nasihat terbaik pakar ekonomi seringgit. 


Mereka tidak lantik kroni. Tiada rasuah. Tidak salah guna kuasa.

Politik bersih amalan baik dari PKR dan rakan-rakannya. Rakyat Malaysia harus melihat kejayaan Selangor sebagai negeri yang ditadbir penuh Islamik dan hapuskan judi serta arak.
 
Pondan tidak dibenar berkeliaran, pelacuran dibanteras sepenuhnya. Tiada lagi premis maksiat di Selangor seperti Rumah Urut, Kelab Malam, Pub, Bar, Pusat Karaoke dan .... semuanya telah ditamatkan.

Tiada banjir di Selangor. Rakyat dibantu untuk maju. Tanah rakyat tidak dirampas sebagaimana UMNO dulu. 

Tiada kilang "Nadir Bumi" di Selangor.
 
Universiti di bawah kerajaan Selangor tidak dikenakan bayaran (free) ie Unisel. 

pemimpin contoh

Kejayaan selama 4 tahun pentadbiran Selangor patut membuatkan Kerajaan pusat Barisan Nasional berasa malu. Urus tadbir negeri yang cekap menjadikan Selangor negeri Maju dibawah pentadbiran Pakatan PAS, DAP, PKR yang diketuai MB nya iaitu Khalid Ibrahim.

Malah turut berkembang adalah kebersihan dan pengurusan sampah terbaik yang kini diurus setia oleh Keroni keroni Pakatan Selangor sehingga menjadikan Selangor Negeri tiada Sampah sepanjang pentadbiran kerajaan Pakatan Selangor setelah menewaskan pentadbiran Kerajaan BN sebelum ini.


































Tahniah Kerajaan PAS,PKR,DAP Selangor atas kejayaan mendominasi sampah di Selangor. Sememangnya BN patut amat malu kerana sewaktu BN Mentadbir dahulu tidak berlaku pekara sedemikian.

Sumber: KGC ONline dan Papa Gomo

House PK: Macam aku selalau cakap, benda sekecik sampah pun kerajaan Selangir takleh handle, macamana mereka nak handle benda yang lagi besar?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...