“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

15 April 2012

Biar Betul Beb! Jangan fitnah!

Alahai kecohlah PKR ni!


PKR semakin mengarut. 

Sokong Israel
Hina DMMYP Agong dan persenda Sultan
Seks dengan Isteri pembantu
Khalwat dengan isteri orang
Sokong pinda Akta Liwat
Maafkan Chin Peng
Tidak peduli Agama Islam
Dokong Pluralisma agama
Galakkan hidup bebas termasuk Seks
Serasi Yahudi

Cadangan Gila:
  • Hapuskan TOL
  • Hapuskan PTPTN
  • Gaji Minina tak munasabah
  • Perkosa Petronas

Apa lagi yang nak kita harapkan dari PKR yang rata-rata memusuhi bangsanya sendiri (Melayu) dengan menghapuskan "ketuanan" Melayu yang sekian lama bertapak melalui kewujudan Raja-Raja Melayu?

mereka sanggup hina Sultan


PKR sedang rosakkan kehidupan Melayu dengan membawa Melayu mengangkat Yahudi sebagai 'tuan". Bersetuju dengan perancangan Yahudi USA menghancurkan semua negara Islam. Bersetuju dengan gerakan membunuh pemimpin Islam melalui Arab Spring. Baru-baru ini sudah ada gambaran menghina PM, DSNR dengan memaparkan gambar "kematian" DSNR ala agama hindu.

konon demo PTPTN, apasal bawa gambar ini?
Budaya siapa ni Pak Cik?

Apa lagi yang mereka akan buat? Perbodohkan Melayu dengan memberi kelegaan maksima kepada DAP. Kita dapat lihat sama ada mereka membenarkan DAP mengatasi Melayu atau tidak, lihatlah tindakan mereka yang meremehkan Islam dan Melayu.

Apa yang mereka perjuangkan sebenarnya? Memperjuangkan ketelusan dan Anti Rasuah? Menjijikkan. Lihat sahaja Azmin dan Shamsidar, dari mana mereka mempunyai punca kewangan jutaan ringgit? Mereka kaya semasa DSAI menjadi TPM/Menteri Kewangan UMNO. Mertuanya juga kaya raya dan jadi CEO kepada sebuah syarikat besar. Angkara siapa? Salah guna perolehan pasir Selangor perbuatan siapa? Nasihat dari Penasihat Ekonomi Selangor, DSAI barangkali. Susah nak dinafikan lagi.

Apabila tuntutan mereka tak berjaya, walaupun hanya satu dari bertimbun-timbun tuntutan gila mereka, mereka anjur DEMO. Tak ada kerja lainkah, asyik berdemo sahaja? Rakyat negara ini tiada kerja lain kah?

Biar betul beb!

Anwar ke Trengganu untuk apa? Terdesak? Ralyat Trengganu bodoh-bodoh belaka nak ikut demo bodoh Bersih 3.0 yang semakin hambar? PKR hanya harapkan PAS dan penyokongnya sahaja nak dijadikan "kuda" atau lebih sesuai dikatakan sebagai "baghal" untuk berdemo. 

Kata unspinners... Nuar nak bawa Shamsidar ke Trengganu? Ehh biar betul beb! Kalau dia bawa pun apasal kau kisah? Laki dia tak marah pun!


Terengganu akan sambut "Anwar dan Shamsidar" esok

Posted by The Unspinners at 4/14/2012


Apa agi bahagan badan Anwar yang tidak terdedah lagi. Maka semulajadi bagi Anwar untuk tidak tahu malu.

Esok Anwar akan ke Seberang Takir, Kuala Terengganu dan Dungun besuk untuk kononnya melancarkan jentera PRU dan Bersih 3.0.

Bersih di Terengganu?

Ya Anwar dah terlalu desak hingga orang Terengganu pun diharap untuk penuhkan Stadium Shah Alam. Setakat mahasiswa, tak boleh harapkan lebih 300. Kalau semua Unversiti adakan periksa hari Isnin, lagi ramai mahasiswa tidak akan muncul.

PAS Terengganu baru saja beritahu parti Anwar dan Ketua Perhubungan barunya dari Pahang, Azan Islmail supaya ukur baru ke badan sendiri. Dia masih nak lancarkan jentera kempen.


PRU13: Pas Terengganu minta PKR 'ukur baju' badan sendiri'

Sinar Harian
10 Mac 2012


KUALA TERENGGANU - Hasrat PKR untuk bertanding di 11 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan tiga Parlimen dikecam pimpinan Pas termasuk Timbalan Ketua Penerangan Pas Terengganu, Azman Shapawi yang meminta parti itu "mengukur baju di badan sendiri."

Menurutnya, parti itu perlu sedar dengan suasana dan perkembangan politik semasa yang dikuatiri boleh menjejaskan usaha pembangkang menawan Terengganu.

“Kita minta dia (PKR) ukur baju di badan sendiri. Dengan suasana yang ada hari ini, mereka tidak patut bercakap sebebasnya, lebih-lebih lagi perlu mengambil kira pandangan Pas yang menjadi tunggak parti pembangkang di negeri ini,” katanya kepada Sinar Harian, di sini.

Azman Shapawi dalam nada sinis berkata, jika parti itu mengikut apa yang diidamkan, sudah tentu mereka mahu ‘makan banyak walaupun benda yang diidamkan itu tidak boleh dimakan’.

Baca seterusnya di Snar Harian sini.

Lantaklah Anwar ... pasal rakyat negeri Terengganu tak sabar-sabar nak sambut Anwar (dan Shamsidar) dengan sambutan yg "cukup meriah" dan takkan dilupakan nuar. SH.. amsidar?

Betul ke dia akan bersama Anwar besok?

........ biar betul beb! Jangan fitnah manusia bertaraf Imam Mahadi ini.. nanti kena tulah..
kan dia manusia pilihan, anugerah - kata bini dia.

1 comment:

  1. BUROK RUPA SAMSIDAR, ANWAR & ASSMIN SERUPO NATE..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...