“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

03 May 2012

Lantiklah Ambiga jadi PM.... hari-hari boleh demo..

Si Kitul dan Raja Mandeliar. nampaknya sentiasa ada di sini.



Kata orang putih, setiap saat ada kelahiran seorang manusia "bodoh". Di Malaysia nampaknya lebih ramai dari seorang mungkin berpuluh-puluh.

Mereka (kuasa asing) akan masuk, sekarang pun mereka telah masuk bagi duit kepada NGO untuk jatuhkan kerajaan.

Mula-mula bagi duit, kalau tak jatuh juga mereka bagi senjata. Huruharakan negara. Nanti mereka akan kata mereka kena "masuk" kerana rakyat negara itu tak pandai perintah negara. Bila mereka dah masuk, mereka akan hapuskan setengah dari rakyat negara tersebut dan halang ... itu dan ini..

Bila dah ditolong, mereka mintalah sedikit pembalasan. Kenalah bagi sedikit kepada mereka sekurang-kurangnya serahkan negara kepada mereka.

Melayu mudah lupa. Nampaknya ramai juga puluh-pulu ribu yang lupa. Tak ingat dari mana asal mereka, apa yang mereka telah dapat.

Tuntut bebas dan liberal. Kita lebih baik dari mereka (negara yang kata kita tak bebas). Bila mereka perintah kelak, semua itu akan hilang. Contoh Guantanamo Bay sangat jelas. Kenapa mereka tuduh kita tidak bebas?

Sekarang ini kita lebih bebas dar USA sebenarnya, Di sini internet tak di sekat. Kita bebas mengakses segala pembohongan dalam internet.

BEBAS = belasah orang pun tak salah.

Bila negara diperintah mereka , hari-hari akan ada riot, macam contoh yang mereka buat baru-baru ini. Hari-hari ada orang kena bunuh, amankah lagi negara? Contoh negara Arab yang kuasa asing masuk campur.

Bila ISA dihapuskan, nanti akan ada usaha tubuhkan Parti Komunis dan buat kerja ganas, Tak boleh larang mereka sebab itu adalah hak Kebebasan Manusia.

Lantiklah Ambiga jadi PM, hari-hari boleh demo kat Dataran Merdeka.

Keldai..... kerana nakkan mudah, nak cepat kaya.. ikut saja apa yang orang suruh..

Banyak lagi. Vid menarik penuh sensasi...



"Tun made what's Malaysia today. the peace and harmony within Malaysia made Malaysia's mark on the world.
Kenyataan Tun tak berubah dari dulu sampai sekarang. Beliau mahukan negara yang maju, aman, damai, semasa dalam pemerintahan beliau, mahupun selepas beliau bersara. He's a true LEADER!"





2 comments:

  1. hari pertama dilantik,ditembak mati sama dengan anwar pukimak tu

    ReplyDelete
  2. Tun Dr M ~ my 4ever idol...

    u r so brilliant....
    lv ur smiles....

    hanya jauhari mengenal maknikam....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...