“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

18 February 2012

Pintu Terdedah UMNO yang salah !!! E Wonge dan alIsraeli

Ezam: E Wonge wakil Soros di M'sia

Proksi
update.. hehe

Apa dah jadi dengan PKR ni, semua tuduhan di hala kepada UMNO walaupun pemimpinnya sendiri yang terlibat dengan kes bogel, liwat dan zina. Gila apa UMNO nak selak kain Eli Wonge sehingga terdedah pintu?

Pintu sendiri tak  panda nak jaga, nak jaga Malaysia? Kan dah susah, syok sekejap, susahnya tanggung sampai tua.

Kepada rakyat Malaysia, buatlah perubahan. Tukar kerajaan. Pilihlah PKR, sebuah Pertubuhan Seks Yahudi. Jangan takut, jangan risau. PKR akan menjaga negara dan akan dimakmurkan sebagai syurga seks bebas. Para pelancung akan berduyun ke sini untuk puaskan nafsu.



Soal arak tak perlu persoalkan, MP PAS (Lidgereja) pun sudi untuk membantu. Kerajaan sekarang amat jahat sebab tak bebaskan seks macam yang PKR nak buat. Tunggu apa lagi, sekarang masanya angkat PKR dan ranapkan hidup beragama bawaan UMNO, mulakan bina pusat pelacuran terbaik di Asia. Asalkan dilakukan dalam bilik, ok lah. Undang-undang membenarkannya walaupun belasah anak orang, bini orang, laki orang ... apa-apa sajalah.

ehemm pandai pula berlakon ye?

Kalau perempuan boleh simpan lelaki, apa lagi lelaki mesti mampu menyimpan seberapa ramai pompuan. Itulah hidup liberal. Hahaha. Hidup moden ciptaan USA (made in USA) diterajui oleh agennya NuarBrahi alIsraeli.


KEHEBATAN PKR 
Tuduh Anwar liwat pun salah UMNO?
Video Chinadoll juga salah UMNO?
Anwar sokong LBGT juga salah UMNO?
Siasat gereja DUMC juga salah UMNO?
Curi pasir juga salah UMNO?
Tak kutip sampah juga salah UMNO?
Anwar sokong Israel pun salah UMNO?
Kali ini, Bukit Lanjan telanjang pun salah UMNO juga?


KEPAKARAN PKR
Komplen
Demonstrasi
Fitnah berlapis lapis
Paku serpih (faham kah?)
Tuduhan palsu (bukannya fitnah!?)
Latih anak muda memberontak dan kurang ajar
Semarakkan maksiat
Belasah Pasir (rogol bumi Selangor)
Gangstarisme - pembunuhan misteri
Ugut Mahkamah - hakim dihina
Islam Liberal - Pluralisme
Sokong Israel
Dana Yahudi/Soros
ohhh banyak sangat lagi tak larat nak tulis beb!


Memang UMNO pun bukan semuanya baik, tapi taklah seteruk PKR. Akuilah UMNO tak buat kerja gila macam PKR buat. PAS masih lagi dapat dihormati. Tetapi PKR sememangnya telah melampaui batas. Beginikah kerajaan akan dipimpin oleh Nuar alIsraeli? Cuba jawab!

DAP jangan ceritalah. Rasisnya macam Komunis kalau tak lebih pun. Lupakah Lim Kit Siang pernah kata "Mampos Melayu", "Pergi matilah Melayu", "Pergi Masuk Hutanlah Melayu, negara orang Cina Punya"... Apa dah lupa? ... Melayu bodoh memang cepat lupa!

DAP akan buat tak ubah macam Singapura, diskriminasi bangsa peribumi. Macam tu pun Melayu nak sokong? Bodoh punya Melayu! Ingat DAP nak bantu syiar Islam? Jangan mimpilah.... Jangan mimpi. Masuk blog Cina, Facebook Cina, tengok apa dia orang kata? Adakah dia orang sayangkan PKR dan PAS (Melayu)? Hehh....  Niat diorang cuma nak kuasai Parlimen sahaja... PKR jadi kuda mereka. PAS jadi kuda PKR... hehe.

Tukar kerajaan? Memang mencari nahaslah namanya. Maapla terkasaq sikit... aku sebenarnya geram sungguh. Menyesal aku dulu dewa-dewakan NuarBrahi alIsraeli tu. Dulu aku sanggup berselisih faham dengan kawan baik semata-mata pertahankan manusia dewa seks ini. Nasib baik ada yang sedarkan aku sebelum terlambat. Dia berjaya sedarkan aku. Apa yang dia kata dahulu sekarang semuanya terjadi depan mata. Dia dah tahu apa yang akan terjadi. Terima kasih sahabat, akan aku kenang jasa anda hingga mati.

Dulu aku benci Che Det, aku hina dia. Aku kutuk dia bagai nak runtuh langit. Aku percaya pembohongan terhadapnya. Nasib baik dia masih hidup. Dapat aku bersihkan namanya sedaya upaya aku sebagai balasan. Maafkan aku Che Det. Aku tertipu. Aku percaya kepada lakonan manusia yang nampak sangat warak, anak bini dia pakai tudung labuh... hahaha... malunya... manusia macam tu pun ada ... heran.. heran..

Mentera Utama PKR
Fitnah UMNO/BN


Hampir kesemuanya "FITNAH" apa kejadahnya?
Hampir kesemua perkara yang mengaibkan PKR disalahkan UMNO. Habis apa pula salah PKR? PKR tak buat salah? semua baik-baik belaka? yang jahat semuanya UMNO? Hahh..

Menghairankan betul pemikiran pemimpin Persatuan Kera Rakus ini. Entah bila masanya nak jadi cerdik? Terutamanya si assmin.


Ratu PKR akan tercatat dalam sejarah

Malang sungguh pengundi PKR yang tersalah pangkah akhirnya dapat kerajaan dan pemimpin bebal yang bodoh sombong. Sampai begitu sekali kedunguannya akibat termakan nasi tangas dan terhirup air liur basi Nuar alIsraeli. Sudahlah, rakyat semakin jijik dengan keletah manusia tak sedar diri ni. Berhentilah menuduh orang lain cubalah sedar diri, siapa yang mengajar semua ini?

Kan bagus, baru betul idea Nuar alIsraeli nak jadikan Malaysia negara bebas, sampaikan ahli dewan negeri pun boleh telanjang di internet, salahkan Nuar lah bukannya BN. BN tak perjuangkan bebas seks macam PKR dan PAS juga tak pasal-pasal ikut tesepit. Nak tinggalkan Nuar, parasit tak bagi. Nak ikut macam bodoh pula. Nasib malang PAS bertimpa-timpa bila sekatil dengan Nuar. Aku cukup kesian kat PAS ni. Entah silap kat mana sehingga boleh terjerat dengan manusia (manusia ka?) hipokrit dan ketua penyamun pasir Selangor, pembela Israel ini.

opps terkena payu d... gesel sikit dengan eksko agama.. hehe


KUALA LUMPUR, 17 Feb – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan, Elizabeth Wong mengumumkan perletakan jawatan sebagai ADUN dan juga Exco Kerajaan Negeri Selangor berikutan pengakuan terhadap gambar bogelnya yang telah tersebar luas.

Dilaporkan bahawa kekecohan timbul dalam sidang media yang diadakan apabila para penyokong Elizabeth bertindak berang dengan menjerit dan marah sambil mempersoalkan kenapa ADUN pilihan mereka ini terpaksa meletak jawatan.

 

Sehubungan itu, Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor memberi amaran kepada pihak pembangkang agar jangan cuba menuduh BN terlibat dalam hal tersebut.

Katanya, insiden yang berlaku ke atas Elizabeth adalah masalah peribadi dan hal dalaman Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang dianggotainya dan tidak ada kena mengena dengan orang lain.

Dalam perkembangan tersebut, Naib Presiden PKR, Azmin Ali melontarkan tuduhan yang mendakwa isu gambar bogel tersebut adalah angkara UMNO dan BN.


Baca laporan penuh di sini



MISTERIA SELANGOR
hahaha org tua ni berduaan dengan siapa pula, E Wonge?


Majlis Pengkebumian Raja Aziz Addruse
SOALAN CEPUMAS..! Kenapa Khalid tidak membawa bersama isterinya Puan Sri Salbiah ke majlis begini..? Apakah istimewanya Eli Bogel Wong..? Kalau iya pun Khalid mahu ditemani exco exconya, tidakkah ada exco beragama islam seperti Yaakop Sapari, Iskandar PAS, Dr Halimah atau pun Rodziah Ismail….? Malah dalam upacara begini, Setpol MB iaitu Faekah Husin lebih sesuai untuk menemaninya! (MIK)

mesra intim di Jerman?

serasi

sekata

di mana sahaja

berpasangan

hmmm macam ...

ewah macam couple je

manja

isk isk ... ada hati kot

ooops .. fitnah!

18 Tahun Keatas Sahaja - Gambar Terbaru Elizebeth Wong PKR Dipertontonkan



 Lelaki Simpanan: PKR galakkan

Siapa punya angkara yang sebenar disebalik gambar gambar Bogel Adun PKR Bukit Lanjan yang juga Exco Kerajaan Pakatan Selangor ini? Siapa dalangnya? UMNO?

Semakin ramai menyedari bahawa Dalang penyebaran dan rakaman gambar Bogel Eli Wong dan juga video seksnya adalah Azmin yang membiayai Hilmi Malik lelaki yang ditangkap di Indonesia tempoh hari.

Gomo tidak mahu mengulas panjang namun kepada sesiapa yang ingin melihat Gambar Eli Wong Bogel boleh layari Blogger Sensasi Medan Info Kita KLIK DISINI

Hanya yang sudah Matang dan berumur 18 tahun sahaja Layak untuk melihat Gambar Gambar tersebut. Kalau merasa Jijik maka diharapkan usah melihat Gambar Eli Wong tersebut.

siapa ni?


Psssttt... Khalid Gagap semakin tidak keruan dengan pendedahan gambar bogel Eli Wong.....Video siapa Khalid yang ada pada Azmin? - PAPA GOMO


Tapi gambar yang ini sure korang belum pernah tengok, aku geli nak letak dalam blog aku, korang klik la sendiri kat sini... hahaha kata DET (bukan Che Det)

Teori Konspirasi


Jumpa? hmmm cuba rayau kat sini, mana tahu ada rejeki.. hehe


perjuangan E Wonge belum selesai
kristiankan selangor

I have broken no law.. E Wonge
tamat sudah episod terhangat Selangor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive