“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

30 March 2012

Ouuch.. bisanya! Syurga milik siapa?

Perdana Menteri Gay, Perdana Menteri Biseksual, Perdana menteri menyokong Israel (sejak 1996). Perdana menteri penganut Islan Liberal dan Plural agama.



Inikah Perdana Menteri yang dicari oleh Rakyat Malaysia? 

Nik Aziz rasuah pengundi (Undi UMNO masuk neraka) undi selain UMNO akan masuk syurga. Undi PKR masuk syurga? Syurga yang mana? Binaan Dajjal? 
Angkat pemimpin yang sokong Israel akan masuk syurga?
Ikut pimpinan manusia Gay pun akan masuk syurga?

Nik Aziz nak majukan Islam Liberal di Malaysia bila mengikut telunjuk Anwar. Kata Islam Liberal, semua agama akan masuk syurga bukan sahaja Islam. Jadi Nik Aziz setujulah agaknya. Macam mana pula UMNO (bukan agama) tak boleh masuk Syurga?

Orang Islam nampaknya masih mangkok berayon kalau percaya cakap ulama jumud macam ini. Syurga kononnya hanya milik PAS, nampak gayanya siapa sokong DAP (kafir harbi), sokong PKR (Islam Liberal) dan sokong PAS (Islam ?) akan masuk syurga. Ouuuch..!

MUSLIHAT DAP
Bermuslihat, nak tahu? DAP akan pastikan PR menang dan Anwar dilantik sebagai PM. LKS dari DAP akan jadi TPM. Lepas seketika Anwar akan dijumudkan (?). LKS akan memangku PM dan selanjutnya bakal jadi PM. Itulah apa yang ada dalam kepala DAP. Bila LKS jadi PM Singapura join Malaysia. Sempadan Pilihanraya pasti dipinda menguntungkan Cina. Dan... Melayu... terlondeh seluar sampai kiamat... 

ISRAEL
Kenapa Anwar sengaja menyokong Israel? Anwar menyokong Israel kerana dia mengharapkan bahawa semua pemimpin UMNO akan memarahinya. Dengan itu Anwar akan mendapat simpati sepenuhnya daripada pihak Yahudi dan sekiranya Anwar diapa-apakan oleh pemimpin Umno maka pemimpin yahudi di Amerika akan menyelamatkan Anwar.

Cerita Anwar menyokong Israel telah lama diluahkan oleh anwar kepada Datuk Eskay. Anwar merancang untuk menyokong Israel sejak tahun 1996 lagi ketika itu beliau adalam Timbalan Perdana Menteri Malaysia

Sedangkan maruah diri dia sendiri pun dia boleh tak tau, inikan pulak dengan maruah Negara dimasa akan datang. Macam mana pulak orang boleh kata dia layak jadi Perdana Menteri?



CHINADOLL
Kenapa Anwar tidak berani saman saya? soal Datuk Eskay. Anwar tidak berani saman saya sebab semua tahu termasuk Wan Azizah, Peguam Anwar sankara Nair, Karpal Singh, Nurul Izzah tahu bahawa pendedahan saya adalah benar", kata Datuk Eskay

Wan Azizah sendiri tahu penglibatan Anwar bersama saya di Thailand.

Saya tidak menipu seperti Anwar Ibrahim, kata Dato Eskay. Sekiranya Anwar menyaman saya sudah pasti banyak lagi video akan dikeluarkan dimahkamah.

Hah!!! Macam mana? Tak cukup lagi ke Si Klentong tu dimalukan oleh Datuk Eskay dengan pendedahan ni? Masih lagi ke dia tak nak ambil apa - apa tindakan?

sumber:SEMUTHITAM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...