“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

05 December 2011

Amerika sembunyi di belakang Soros membantu PR. 2013 - BN akan kecundang?

Tekateki - mampukah DS Anwar selaku peneraju PR menumbangkan kerajaan BN pada PRU13 ini dan menjadi PM Malaysia ke 7? Ia bakal terjawab sedikit waktu lagi. Jika BN memandang rendah kemampuannya, pasti mereka akan mengahadapi malapetaka yang memalukan. DS Najib akan menjadi satu-satunya PM tersingkat dalam sejarah negara. Bangsa Melayu dan agama Islam akan dihina serta hilang kredibiliti akibat dari longgokan wang Soros (Amerika?).  .

APAKAH KEISTIMEWAAN YANG DIMILIKI OLEH DS ANWAR IBRAHIM SEHINGGA DALAM DIAM TELAH MENJADI RAKAN RAPAT YAHUDI AMERIKA (trio Zionis AS – Al Gore, Wolfowitz dan Soros)? ATAU ADAKAH BELIAU SEMEMANGNYA SENGAJA DIPANCING OLEH YAHUDI UNTUK DIJADIKAN PROKSI?

Tidak dinafikan DS Anwar mempunyai kelebihan  dan keistimewaan yang diperlukan oleh Yahudi.

Telitilah bukti yang diketengahkan oleh beberapa penulis antarabangsa tentang peranan DS Anwar dalam jaringan perancang NWO sepanjang tempoh waktu kehadirannya dalam politik.



Senjata Terakhir Anwar


Empat bulan selepas Pilihan Raya Umum ke -12, Anton Chaitkin, Editor di Executive Intelligence Review (EIR), sebuah majalah mingguan berpengkalan di Amerika Syarikat (AS) mendedahkan satu maklumat berkenaan Datuk Seri Anwar Ibrahim.



“Mahathir bin Mohamad, Malaysia’s Prime Minister from 1981 to 2003, attacked Soros as a menace to humanity. In the brawl between Mahathir and the Soros faction, Malaysia jailed its finance minister, Anwar Ibrahim, an ally of the IMF and of the Mont Pelerin Society, on charges of corruption and sodomy”, dedahnya dalam rencana bertajuk “The Zimbabwe Trust Gang In Other Capers“.

Bagi sesetengah pihak, pendedahan wartawan AS berkenaan penglibatan Anwar Ibrahim dengan IMF (International Monetary Fund) merupakan sesuatu yang biasa, namun pengesahan wartawan Barat berkenaan bekas Timbalan Perdana Menteri itu menjadi ‘proksi’ kepada penyangak matawang Yahudi, George Soros adalah luar biasa.


Kerana sebelum ini, sangat jarang di kalangan wartawan sama ada tempatan atau luar negara, benar-benar yakin dan pasti untuk mengesahkan hubungan Anwar dengan Soros tersebut.

Sebaran maklumat pada tahun 1998 selepas Anwar dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan Malaysia hanya menyebut hubungan Anwar dengan Al Gore, William Cohen, Madeline Albright, James Wolfensohn dan Michel Camdessus dan nama Soros tidak disebut langsung.

Ketika itu tokoh-tokoh di atas adalah sangat penting kerana mereka adalah Naib Presiden AS, Setiausaha Pertahanan AS, Setiusaha Negara AS, Presiden Bank Dunia dan Pengarah Urusan IMF.

Berbeza dengan Chaitkin, wartawan EIR dalam rencananya Julai 2008 hanya memfokuskan kaitan Anwar dengan satu nama iaitu Soros.

Lebih luar biasa lagi, apabila wartawan itu menyebut satu maklumat yang asing kepada rakyat Malaysia iaitu penglibatan Anwar dalam satu badan bernama Mont Pelerin Society.

Apa itu Mont Pelerin Society dan kenapa wartawan AS itu begitu yakin Anwar termasuk dalam rangkaian organisasi tersebut ?

Sebenarnya pendedahan wartawan dari EIR, sebuah majalah berkaitan dengan gerakan politik Lyndon LaRouche di AS ini adalah di bawah kerangka besar bertajuk “The Dirty Operation Against Zimbabwe: Soros, Abramoff, and British Africa“.

Dalam rencana itu, Chaitkin yang bekas calon Mayor of New York City pada tahun 1973, mendedahkan bagaimana pakatan Soros, NED (National Endowment for Democracy), Abramoff dan tokoh British di Afrika beroperasi secara haram untuk menumbangkan sebuah kerajaan Zimbabwe.

Apakah Soros, NED, IMF, Mont Pelerin Society dan proksi tokoh tertentu berada dalam satu rangkaian dan merupakan resipi modus operandi untuk menumbangkan sesebuah kerajaan ?


Soros

Seorang lagi wartawan AS dari EIR yang mengesahkan hubungan Soros dengan Anwar adalah Mike Billington yang menulis secara lebih fokus dan menyeluruh berbeza dengan maklumat-maklumat wartawan lain sebelum ini.

Dalam rencananya, ‘Malaysia’s Anwar Ibrahim: Wolfowitz’s Knife in Asia’s Back‘ (29 April 2005), wartawan itu mengesahkan Anwar menjadi proksi kepada Soros sejak 1997, zaman berlaku kegawatan ekonomi Malaysia, ketika Anwar menjawat jawatan Menteri Kewangan Malaysia.

Menurut maklumat Billington, sebagai Menteri Kewangan, Anwar menyokong polisi IMF dan Soros dan berbeza dengan pendekatan Perdana Menteri ketika itu, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Rencana Billington bertajuk “Anwar Ibrahim Defends Asia’s Colonial Masters” (29 April 2005), beliau mendedahkan bahawa falsafah yang dianuti Anwar, ‘Asian Renaissance‘ merupakan kunci utama Soros dan Wolfowitz menyokong bekas Timbalan Perdana Menteri itu.

Dalam rencananya, “Gore’s Racist Assault Against Malaysia” (11 April 2008), wartawan itu mendedahkan ketika Anwar dipecat 1998, dipenjarakan dan dibebaskan pada tahun 2004, bekas Timbalan Perdana Menteri itu disokong dan dibantu oleh trio Zionis AS – Al Gore, Wolfowitz dan Soros.

“Dia (Dr Mahathir) perlu disingkirkan daripada kuasa,” kata Soros dalam satu ucapan di Universiti Johns Hopkins, yang menyalahkan Dr Mahathir, apabila proksinya dipenjarakan dan menggesa agar proksinya dibebaskan segera.

Dan rencana terakhir Billington, “British Empire Tool To Recolonize Malaysia” (12 September 2008), wartawan itu mendedahkan bagaimana pakatan trio Zionis membantu Anwar dari segi memberi jawatan-jawatan selepas Anwar menetap di AS sebagai punca pendapatan dan membina semula karier politiknya.


Demokrasi

Tanpa pendedahan wartawan AS, rakyat Malaysia tidak mengetahui secara jelas, bagaimanakah Soros membantu Anwar.

Lebih menarik lagi satu laman fordemocracy.net mendedahkan bagaimanakah Soros membantu Anwar dan partinya, ketika bekas Timbalan Perdana Menteri itu dipenjarakan di Sungai Buloh kerana kesalahan rasuah dan liwat.




Pada Jun 2000, wakil Soros di Malaysia, Elizabeth Wong (seperti yang disebut Senator Ezam Mohd Noor) mengiringi Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail menghadiri World Forum on Democracy (WFD) di Warsaw, Poland.

Selain Elizabeth yang ketika itu terlibat aktif dalam NGO hak asasi manusia, Adlin Zabri, felo di Institut Kajian Dasar (IKD) juga turut hadir.

Wan Azizah yang ketika itu Presiden Parti Keadilan Nasionaldijemput hadir sebagai salah seorang panel bertajuk “Culture and Democracy“.

Forum Wan Azizah bersama Kavi Chongkittavorn, Editor Eksekutif, The Nation (Thailand) dan Nasser Hadian, Pengarah Graduate Faculty of Law and Political Science, Universiti Tehran (Iran) dipengerusikan oleh Kenneth Adelman, Setiausaha Ahli Lembaga Pengarah, Freedom House, sebuah yayasan yang berpengkalan di AS.

Kenneth Adelman adalah juga salah seorang rakan Anwar dalam ICG (International Crisis Group), satu lagi badan yang ditaja Soros.


Program itu dirasmikan oleh Madeleine K. Albright yang ketika itu Setiausaha Negara AS adalah tajaan the Stefan Batory Foundation(badan tajaan Soros) dan Freedom House. Maka tidak hairan Soros dan rangkaiannya disenaraikan penceramah utama dalam program tersebut.

Turut menjadi ahli panel adalah Aryeh Neier, Presiden Open Society Institute (OSI), Bette Bao Lord, Pengerusi Freedom House, Carl Gershman, Presiden National Endowment for Democracy(NDI), Peter Eigen, Pengerusi Transparency International, Thomas Melia, Naib Presiden National Democratic Insititute (NDI), Aleksander Smolar, Presiden Stefan Batory Foundation dan lain-lain.

Soros yang menjadi mastermind projek demokrasi dalam ucap utamanya menyebut tentang agenda demokrasinya di seluruh dunia termasuk di Malaysia.

“Forum ini adalah bertujuan untuk meraikan demokrasi di seluruh dunia…Empayar Soviet telah runtuh; banyak rejim autoritarian telah dihanyutkan; dan kebencian mula meningkat terhadap orang-orang yang tinggal di negara-negara seperti Iran, Peru, Malaysia dan Zimbabwe berkembang. Tetapi ia masih terlalu awal untuk mengisytiharkan sebagai kemenangan”, kata Soros - sumber AIDC


PERJUANGAN RAKYAT?
Kita tiada masalah dengan PR dan ketuanya DS Anwar. Apa yang menjadi tanggung jawab kita ialah mempertahan Islam. Tidak lebih dari itu. Jika sebelum menjawat jawatan PM dia sudah berani meremehkan agama, bagaimana keadaannya sekiranya berjaya? 

Yahudi Amerika bergitu bersungguh-sungguh membantu PR dengan dana yang melimpah ruah (dari mana PKR mendapat dana untuk pilihanraya?). Apakah PAS juga turut mendapat sumbangan melalui PKR, masih disangsikan. Semua ini amat menguntungkan musuh Islam iaitu DAP. Mahukah Yahudi menerima Islam sebagai agama negara sebagaimana yang dihajati PAS? Semoga penyokong PAS akan sedar permainan ini sebelum terlambat.

Lihatlah semua bukti yang diangkat untuk kita analisa. Menolak PR bukan bermakna beralih menjadi ahli BN. Kita harus menjadi cerdik segera demi maruah bangsa dan agama. Matang sebagai pengundi bukan taksub membabi buta. Jika Melayu tidak lagi dominan dalam pemerintahan, Islam juga bakal hanyut. Liberalisasi mengambil tempat dan negara akan menjadi negara maksiat. Sanggupkah anda?


Sekarang terselahlah siapa sebenarnya SUPER PROKSI yang kita bincang sebelum ini. Sesiapa yang menyokongnya samalah dengan pengkhianat kepada bangsa dan agama. Tidak layak dihormati.



PAKAR demonstrasi dan arkitek rusuhan revolusi (spring) pendokong liberalisasi, pengatur permusuhan antara agama.. ... pemecah kesatuan bangsa sendiri bagi menyediakan laluan kepada zionis antarabangsa menjajah (menguasai) negara. Rela mengorbankan segalanya termasuk agama demi memenuhi (terpaksa?) perintah penajanya.

SUNGGUH ANEH!

seorang yang berwatak alim dan pintar serta mempunyai ahli keluarga yang bertudung litup, telah menghadapi tuduhan salah laku yang paling mengaibkan di mahkamah. Masih mampu berhelah dan memutar fakta.

LEBIH ANEH
Penyokongnya menyahut: KAMI PEDULI APA?


Fakta FREEMASON
Anwar Ibrahim is a Freemason.. Recently his name popped out in Ottawa Masonic Centre, Canada under Civil Service Masonic Lodge No. 148. Certainly you have heard that. But I agreed that Freemason is not the world biggest menace. As I've put it in my article, most members of the Masonry are harmless. In America most of them thought they were being patriotic. Some in the world even believe they're serving the Lord. But, lack of understanding on how the Devil's mind work does caused some organization to deviate from the path it originally intended.

Veered into that path and serve Luciferian purpose
So the Freemason, the Jesuits, The Bilderberg Group, Ordo Templi Orientis, The Black Hand, The Knights of the Golden Circle, The Rosicrucianism etc etc .. I'm sure none of them actually wanted to start out as servants of Satan but eventually they veered into that path anyway and serve Luciferian purpose. As avid reader and researcher of Freemason's history, I'm sure you would agreed that Anwar's choice of emblem for his political party ('an open eye which lighten up the path') is very very conspicuous indeed.. -  AfterDarkWrites

2 comments:

  1. Mahathir dan Anwar masing2 adalah konco2 freemason yang mana cara mereka bekerjasama secara tersembunyi dan memainkan peranan yang berbeza untuk menjayakan misi freemason.

    Anwar akan bekerja sebagai agen freemason di pihak PR manakala mahathir pula di pihak BN. mereka melakonkan seolah2 bermusuh, namun menjayakan misis besar yang sama.

    Berdasarkan teori thesis-antithesis, teori watak baik-watak jahat, hubungan mahathir dan anwar dalam freemason leh diterimapakai

    ReplyDelete
  2. Very, very nice...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive