“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

21 December 2013

Betui ke ni? ah biarkan biarkan....


ah jib gor

TANAH KTM DAN TG PAGAR DIA SERAH PADA CINA, LA NI CINA JUGA BAKAL MENGUASAI TANAH SEPANJANG "HIGH SPEED ROUTE". ITU LAH HASIL KELEMBIKKAN AH GO JIB GO GO. YANG SEPATUT NYA DAH GO AWAY FROM LEADING THE GOVERNMENT

Huh.. betulkah Najib lembik? Tambah bila kena bodek ngan cina.. (?)  Bunyi cam cerita nuar jer. Nuar tak tahan lihat nenen cina, bahkan siap balun lagi. Takkan Ah Jib pun sama?


Apa lagi ah jib gor mau kasi sama cina!

"Semalam Unspinners membaca ABITW di SINI dan begitu terkejut dengan pendedahan monopoli seorang cina luar di Johor Baru dan kegilaan pengurusan GLC serta puak neoliberal untuk jual Johor kepada Cina-Cina SIngapura, CHina dan Taiwan."

Apakah akan jadi kepada Melayu nanti?

Mana keris kau His  Hamuddin? Huh belum pun cina perintah negara, dah jadi huruhara cam gini. Adoii!

Ingatlah Singapura itu sebenarnya YAHUDI... masih tak faham ???

Ada ada pada lirik??  huhu tanah milik bangsa sedang tergadai..


Lirik Warisan (Anak Kecil Main Api)

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang

Nenek moyang kaya-raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa di antara kita
Cinta lenyap di arus zaman

Indahnya bumi kita
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ke tangan yang lain
Kita kan merintih sendiri

Jangan buang waktu lagi
Majulah raih sebuah mimpi
Hapuskan sengketa
Teruskan usaha
Kita kan gagah di nusantara

Kita kan gagah di nusantara
Kita kan gagah di nusantara
Kita kan gagah di pentas dunia

MELAYU.. MUNGKIN AKAN JADI LEBAI MALANG, MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI..

Mereka MEREKA INI sedang (telah?) merancang dengan teliti bagaimana caranya menakluk Malaysia jika tidak dapat lakukan melalui pilihanraya.. Rasuah dan duit akan dipergunakan. Kepakaran Yahudi antarabangsa akan membantu mereka. Anwar akan jadi keyman merosakkan apa sahaja yang ada. Mungkin Anwar hanyalah boneka sahaja. Bukan mungkin tetapi memang boneka pun..


Unspinners akan bongkar kebejatan puak tamak dalam umno? Harap harap

15 December 2013

fitnah (?)


Pasti menggemparkan jika Abang Mat menjadi mangsa fitnah (?). Oleh itu Abang Mat mestilah berani ke depan. Kalau dulu bagai nak gila mempertahankan komunis, kini Abg Mat pasti akan lebih berani menjawab sebarang soalan demi mempertahankan aqidah dia. Apakah sebenarnya "aqidah" Abang Mat"? Hmmm kalau tak berani jawab, jelaslah dia seorang syiah sebagaimana tuduhan KDN (fitnah?).




KUALA LUMPUR - Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu hari ini diminta tampil mengemukakan bukti jika dirinya tidak terlibat dengan fahaman Syiah.

Pegawai Agama Kementerian Dalam Negeri (KDN), Dr Zamihan Mat Zain Al Ghari berkata, Mohamad yang juga dikenali sebagai Mat Sabu juga perlu berhujah secara ilmiah bagi menafikan 10 bukti yang dikeluarkan KDN semalam yang mengaitkannya dengan fahaman syiah.

"Kalau kata bukti-bukti ini tidak cukup kuat, (Mohamad) sila jawab secara ilmiah untuk menafikan 10 bukti berkenaan. Tidak kiralah sama ada secara bersemuka dengan KDN, jawab dalam YouTube atau dalam surat khabar," katanya kepada Bernama selepas ditemu bual dalam program Ruang Bicara terbitan BernamaTV di Wisma Bernama di sini, malam ini.

Zamihan berkata, KDN sentiasa bersedia untuk bermuzakarah dengan Mat Sabu bagi mencari kebenaran berdasarkan pegangan Ahli Sunnah Wal Jamaah yang diamalkan di negara ini.

"Nak cari kebenaran mesti berdasarkan Sunnah Wal Jamaah, kalau Syiah tidak akan ada titik pertemuan. Untuk menganalisis bukti pun boleh kerana kami ada saksi dan rekod.

"Pihak kami dengan jelas mempunyai bukti Mat Sabu hadir kelas Syiah, bersama ustaz Syiah, jumpa dengan tokoh Syiah, melawat negara Syiah, memuji tokoh Syiah dan negara Syiah," katanya.

Selain itu, Zamihan berkata, 10 bukti mengenai pembabitan Mat Sabu dengan Syiah yang dikemukakan Ketua Setiausaha KDN Datuk Seri Abdul Rahim Mohamad Radzi semalam, dikategorikan sebagai Gred B.

"KDN ada lagi bukti eksklusif Gred A yang akan dikeluarkan kepada umum sekiranya keadaan memerlukan," katanya.

Terdahulu semasa ditemu bual dalam program itu, Zamihan berkata, KDN tidak pernah menyasarkan individu atau parti tertentu, sebaliknya bertindak untuk kepentingan umat Islam di negara ini.

"Ini soal akidah, kita tidak lihat individu, kedudukan atau pengaruh sebaliknya kita kena lihat kebenaran. Apabila dah kata doktrin atau kefahaman ini (syiah) sebagai sesat, maka tak kira siapa atau parti apa, kena patuh," katanya.

Ditanya tindakan susulan yang boleh diambil terhadap Mat Sabu, Zamihan berkata, isu berkaitan agama adalah di bawah tanggungjawab jabatan agama seperti Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) atau jabatan agama negeri untuk bertindak.

"Pendedahan telah dibuat. Pihak berkuasa agama boleh ambil tindakan melakukan siasatan dan bawa ke muka pengadilan. Kita boleh lihat bukti kedua-dua pihak dan jika bersalah, parti kena merelakan pemimpin politik dikenakan tindakan," katanya.

Zamihan seterusnya menasihatkan parti politik untuk memastikan akidah seseorang individu sebelum dilantik menjadi pemimpin supaya 'akidah pemimpin itu tidak dilihat cantik di luar, tetapi seperti biskut kering yang lembik apabila dicicah air panas'.

Beliau juga menasihatkan mana-mana individu yang terbabit dengan doktrin Syiah supaya membuat 'pusingan u' dan kembali semula kepada ajaran Ahli Sunnah Wal Jamaah yang merupakan pegangan majoriti umat Islam negara ini.

Beliau juga tidak menafikan adanya pensyarah universiti tempatan yang terlibat dengan penyebaran ajaran Syiah kepada pelajar, dan menyifatkan ia perkara serius yang perlu dibanteras segera kerana ia mengancam perpaduan ummah. - Bernama

04 December 2013

Sudahkah tiba penghujungnya?




Baru dia sedar bahawa peguamnya, Karpal Singh, kini bertemu buku dengan ruas, iaitu wakil pendakwaraya TS Dr Md Shafee. Al-Munafik seakan2 sedar bahawa hayat politiknya kian sampai ke penghujungnya dan kepercayaan penaja2nya dari kelompok Illuminati-CIA-Zionis-LGBT-neocon semakin menipis kerana dia kehabisan sumber utk menidakkan perilaku hodohnya. Umpama cacing kepanasan, al-Munafik tidak senang duduk, baring atau berdiri.




Warisatuliman2010 BERKATA: Al-Munafik sedar bahawa nasibnya kini bukan sahaja umpama sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh juga ke tanah, tetapi lebih bagai telur di hujung tanduk.

Semakin ramai tokoh2 yg dulu begitu mempercayainya semakin menjauhkan diri mereka. Kroni2nya juga mula mempersoalkan ‘kebenaran’nya. Yg kini masih bersama2nya ialah mereka yg bukan saja taksub kpdnya, malah terlalu bergantung sumber dana daripadanya dan menaruh sisa2 harapan kalau2 dia terlepas dan masih ada hampas yg boleh dikongsi. Tetapi, manusia hanya boleh merancang, Allah jua yg menentukan segala2nya. 

Jika al-Munafik benar, tiada apa yg perlu dikhuatirkan. Lainlah kalau dia tahu selama ini dia berlindung di sebalik kepura2an, pembohongan dan kepalsuan. Nantikanlah ketibaan hari penentuan dan hari pembalasan, yg cukup pahit bagi mereka yg berlaku tidak adil ke atas kebenaran. Berat sangat seksaannya di akhirat kelak. Malah, seksaan di dunia sahaja sudah begitu membebankan. Fikir2kanlah. Wassallam.


Ada yg berpendapat pendakwa dahulu telah berjaya membuktikan ada sodomi berlaku,tapi hanya sedikit keraguan timbul dari segi teknikal pengendalian ujian DNA.Yang ‘peliknya’ dalam kedua-dua kes tersebut faktor DNA inilah yg menjadi masalahnya,sepatutnya pisang tak berbuah dua kali.Siapa puncanya?.Teka teki ini boleh di jawab sekiranya kita berusaha menyelidikinya.

Pendakwaan dlm kes-kes terdahulu adalah cukup kuat tetapi pendakwaan yg dijalankan tidak menepati syarat utk menang kes. Soalan yg ditanya adalah seperti telah diduga dan pantas dijawab oleh saksi pembela. Jika diperhatikan, jika ada yg betul2 tahu siapa anwar, maka pendakwa perlu memanggil saksi kuat dari sisi anwar iaitu isteri dan anaknya. Dan soalan sepatutnya ditanya kpd mereka ialah dengan membuktikan anwar adalah serial liar atau penipu tegar terlebih dahulu.

Adakah berlaku sesuatu yg menakutkan? Adakah sesiapa yang menguasai mahkamah? Kita bakal ketahui nanti. 








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts