“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi
There was an error in this gadget

30 April 2012

Pakej Istimewa untuk Nuar dan Tok Guru Tercinta

Masa depan cemerlang sedang di sediakan oleh Tok Guru... selamat semua rakyat Malaysia. Kalaulah Anwar bakal jadi PM... ???? Pencipta sejarah moden Malaysia merangkap PM pencipta huruhara.

VIDEO TERBARU DARI @PDRMsia MEMBUATKAN ANWAR KECUT SEGALANYA? KECUT??? aduss



Video terkini dari PDRM selama 7;17 minit yang menjawab kesemua persolalan yang timbul pada sidang media oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar. Kesemua persoalan yang timbul dari siapa yang menyuruh merempuh tembok penghalang yang telah dibuat oleh bagi menghalang perusuh bersih bersikap seperti monyet kena belacan dan apa yang telah dibicarakan oleh Chegu Bard hingga dalang yang memulakan provokasi terhadap kereta Polis. 
Tan Sri Ismail Omar mempertahankan tindakan polis menggunakan meriam air dan gas pemedih mata pada perhimpunan berhampiran Dataran Merdeka Sabtu lepas kerana peserta demonstrasi bertukar menjadi ganas dan merempuh sekatan polis.

Perhimpunan pada Sabtu lalu bukan lagi perhimpunan aman apabila ia bertukar menjadi rusuhan dan merosakkan banyak harta benda awam malah turut mencederakan pegawai-pegawai polis yang sedang bertugas," katanya pada sidang media, petang tadi. 
Katanya, penganjur perhimpunan tidak mengotakan janji mereka untuk berhimpun secara aman malah tidak mengawal penyokong-penyokong sehingga mereka bertindak ganas dan melanggar undang-undang termasuk Akta Perhimpunan Aman 2012. 
Pada perhimpunan itu, jelas kelihatan polis yang mula hanya berkawal terpaksa bertindak akibat provokasi perusuh yang bertindak liar dengan merempuh pengadang dan kawat berduri yang dipasang di sekitar Dataran Merdeka yang diisytiharkan sebagai kawasan larangan oleh Mahkamah Majistret. 
Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sebelum ini melarang penganjur mengadakan perhimpunan tersebut di Dataran Merdeka kerana tempat itu hanya dibenarkan untuk acara-acara rasmi bertaraf nasional. 
Ismail berkata, polis mempunyai banyak bukti seperti gambar dan rakaman videoyang menunjukkan polis menjalankan tugas dengan penuh sabar dan berhemah sehinggalah perusuh mula bertindak ganas. 
Sehubungan itu, katanya, polis akan menyiasat hasil perhimpunan ini secara menyeluruh bagi mencari motif dan mengesan mana-mana individu atau kumpulan yangbertanggungjawab terhadap keganasan yang berlaku pada perhimpunan tersebut. 
"Sesiapa saja yang ingin membuat laporan polis berkaitan keganasan yang berlaku dan menimpa mereka, boleh segera membuatnya dan saya menerima apa saja laporan termasuk laporan daripada polis sendiri bagi memudahkan kami menjalankan siasatan menyeluruh," katanya.



Ismail juga berkata, terdapat banyak gambar palsu yang telah diolah dan disebar menerusi internet yang mana boleh menjatuhkan imej negara. 
"Saya mendapat dua gambar, satu gambar menunjukkan Dataran Merdeka telah dipenuhi dengan perusuh berbaju kuning dan gambar sebenar menunjukkan padang Dataran Merdeka kosong, hanya perusuh di luar kawasan dataran. Ia telah disabotaj dan disebar menerusi Internet...ini memburukkan imej negara dan saya akan memantau keadaan ini juga," katanya.
Mat Sabu kena tengok video kat atas tue baru nak keluarkan kenyataan bodohnya dan kini ternyata kantoi .Selepas kepala-kepala pemberontak Pakatan buat statement tuduh Polis buat onar di Dataran Merdeka, kali ni giliran Mat Sabu, penjilat punggung komunis tegar pulak keluarkan kenyataan.. 
Mat Sabu dengan muka tak malu terus tuduh Polis/SB yang potong kawat duri di Dataran sehingga membolehkan puak-puak monyet Bersih menyerbu masuk..
Celaka sungguh Timbalan Presiden parti Nirrojim ni buat fitnah.. Suka hati mak bapak dia saja tuduh Polis buat kerja keji tu..
MKP Ayat Sempoi : Bodoh sungguh pemimpin pakatan rakyat nie kantoi menipu,aku kesian dekat penyokong depa nie kena kencing sambil berdiri kat kepala pecaya cakap anak haram nie.

http://matkilaupenang.blogspot.com/2012/04/video-terbaru-dari-pdrmsia-membuatkan.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter 

29 April 2012

Tahniah Anwar dan Tok Guru



Malaysia akan menjadi negara terbaik jika diperintahkan oleh Anwar Ibrahim dengan Tok Guru. DAP hanya menjadi penumpang yang tiada sebarang kuasa. Hudud akan dikuatkuasakan serta merta. Harga minyak akan turun sertamerta. PTPTM akan mansuh sesiapa yang masuk Universiti tidak akan dikenakan serang bayaran. Caj eletrik dan air akan diturunkan serta merta. Cukai pintu akan dihapuskan serta merta. Tol Lebuhraya akan dihapuskan serta merta. Kakitangan awam akan dikurangkan separuh dari yang ada. Felda akan dihapuskan tanah diserah kepada peneroka.

Pendek kata segala-galanya murah jika Anwar jadi PM. Mana dia nak ambil duit, tak perlu tanya kerana pegawai IMF terdiri dari rakan-rakannya. Hutang sebanyak mungkin tak akan dihalang. Yahudi yang kaya raya juga rakannya. Mereka akan menolongnya. Dengan syarat mudah, serahkan ekonomi Malaysia kepada Yahudi dan proksinya. 

kemalangan bukan perbuatan ganas

Kata Anwar:

Adalah dimaklumkan ada kemalangan membabitkan peserta perhimpunan aman petang tadi. Saya menggesa agar siasatan yang bebas dan menyeluruh diadakan bagi menyiasat punca serta pihak yang bertanggungjawab. Saya juga menyeru mereka yang menyertai perhimpunan aman ini agar segera bersurai kerana pimpinan BERSIH sudahpun mengeluarkan arahan untuk bersurai.
 
perhimpunan aman

Setinggi-timggi tahniah diucapkan kepada Anwar Ibrahim dan Tok Guru Murshid Nik Aziz

Ini contoh terbaik untuk buktikan kebijaksanaan Anwar dan Tok Guru



hipokrit

388 peserta himpunan Bersih ditahan


WARTAWAN SINAR HARIAN
28 April 2012


Antara peserta Bersih 3.0 yang ditahan di persimpang menuju ke Dataran Merdeka


Situasi jam 9.55 pagi - penyokong Bersih berkumpul di kawasan Jalan Petaling, 

Kuala Lumpur.

KUALA LUMPUR - Polis Bukit Aman mengesahkan seramai 388 orang yang berada di perhimpunan Bersih 3.0 telah ditahan setakat 8 malam tadi dan mereka telah dibawa ke Pusat Latihan Polis (Pulapol) di sini.

Setakat 7 petang tadi, seramai 222 peserta telah ditahan dan ia meningkat sejam kemudian.

Dalam pada itu, laporanBernama menyebut bahawa Hospital Kuala Lumpur (HKL) menerima 63 pesakit yang menjadi peserta perhimpunan hari ini.

Ketua Jabatan Kecemasan dan Trauma HKL, Prof Datuk Seri Abu Hassan Ashaari Abdullah berkata, pihaknya juga merawat dua anggota polis yang cedera ringan ketika bertugas pada perhimpunan itu setelah cedera di kepala dan patah gigi.

Daripada jumlah 65 orang itu, seramai 40 lelaki dan 25 wanita, kebanyakan menerima rawatan akibat kecederaan dan kepenatan ketika menghadiri perhimpunan berkenaan.

"Kesemua mereka berumur antara 15 tahun dan 74 tahun. Daripada 65 orang itu, tujuh dimasukkan ke dalam wad masalah pernafasan dan kepenatan. Selebihnya menerima rawatan pesakit luar," katanya kepada pemberita.

Beliau berkata, pihak hospital menyediakan 160 kakitangan dan pegawai serta pelbagai kemudahan termasuk makanan kepada pesakit berkenaan.

Di Melaka, beberapa anggota Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) mengalami kecederaan ringan ketika menjalankan tugas di Perhimpunan anjuran NGO yang sama di Dataran Pahlawan, Bandar Hilir.

Ketua Polis Melaka Datuk Chuah Ghee Lyle berkata,kejadian tersebut berlaku ketika petugas MBMB dan polis menghalang peserta perhimpunan itu yang dikhuatiri mengganggu pertandingan
pancaragam di dataran tersebut.

Bernama melaporkan bahawa polis berjaya menghalang percubaan peserta perhimpunan haram untuk menceroboh Dataran Merdeka hari ini dengan merempuh pengadang dan kawat berduri dipasang selepas Mahkamah Majistet mengisytiharkan dataran itu sebagai kawasan larangan.

Sebelum bertindak, polis yang berada di belakang pagar penghalang itu telah mengeluarkan amaran sebanyak tiga kali kepada peserta perhimpunan agar tidak memasuki kawasan larangan itu.

Namun peserta tetap berdegil lalu merempuh serta cuba melepasi pagar halangan tersebut menyebabkan polis terpaksa melepaskan gas pemedih mata dan air mengandungi bahan kimia untuk menyurai dan mententeramkan keadaan dalam insiden kira-kira jam 3 petang.

Tindakan polis itu mengakibatkan peserta perhimpunan melarikan diri ke arah kawasan Jalan Tuanku Abdul Rahman dan Jalan Raja Laut.

Peserta perhimpunan bertindak balas membaling botol air plastik, botol air kaca dan kayu ke arah polis.

Pengerusi Bernama Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Datuk Ambiga Sreenevasan dan pemimpin pembangkang lain turut beredar dari tempat perhimpunan tersebut setengah jam kemudian serta turut meminta peserta untuk beredar.
Peserta perhimpunan sehingga kini masih berada berhampiran kawasan dataran dan kompleks membeli belah Sogo.

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) sebelum ini melarang penganjur mengadakan perhimpunan tersebut di Dataran Merdeka kerana tempat itu hanya dibenarkan untuk acara-acara rasmi bertaraf nasional.

Polis semalam mendapat perintah daripada Mahkamah Majistret Kuala Lumpur yang melarang pihak berkenaan daripada berkumpul di Dataran Merdeka mulai tengah malam tadi hingga 1 Mei.

Tindakan boleh diambil terhadap mereka yang melanggar perintah itu, mengikut Seksyen 188 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara enam bulan atau denda RM2,000 atau kedua-duanya sekali.

Polis dijadual mengadakan sidang media dalam waktu terdekat.

Bersih membuat perancangan untuk mengadakan perhimpunan di Dataran Merdeka antara 2 dan 4 petang. Bagaimanapun usaha itu tidak diluluskan oleh polis dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).

Kelmarin, polis memperoleh perintah mahkamah mengisytiharkan Dataran Merdeka sebagai kawasan larangan kepada penganjur Bersih 3.0 dan publik.

Ekoran rempuhan dan kekecohan itu, Anwar dan pemimpin lain dipercayai dibawa ke lokasi selamat sebaik penyokong merempuh pagar.

26 April 2012

Ramai Yang Suka TIBAI. WOW... TIBAI mencanak, BERSIH kian lebik?


Perlancaran NGO TIBAI di Kelab Sultan Ibrahim Kampung Baru beberapa malam lepas ternyata mendapat sambutan hangat diluar dugaan dan lebih meriah dari sangkaan awal.

Kira-kira 3,000 orang hadirin tidak melepaskan peluang menyertai majlis tersebut yang perlancaran rasminya disempurnakan oleh Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas, Dato’ Ibrahim Ali yang juga Presiden PERKASA.

TIBAI (Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim) yang pendiriannya tegas menolak Anwar Ibrahim, digerakkan oleh ramai bekas pemimpin PKR yang rata-ratanya berpengalaman luas semasa PKR (dulu KeAdilan) ditubuhkan selain pernah mempunyai hubungan rapat dengan Anwar Ibrahim.

Sasaran awal hanyalah sekitar 1,000 orang sahaja, berikutan kehadiran luar jangkaan menyebabkan dewan yang hanya mampu menampung 1,500 orang saja pada satu-satu masa penuh sesak.

Sebahagian besar yang lain yang tidak berpeluang masuk ke dalam dewan terpaksa bersesak-sesak di luar dewan. Satu pemandangan yang cukup jelas menggambarkan semangat mereka semua.

Di tempat yang sama seminggu lalu, NGO Bersih 3.0 melancarkan majlis pra perlancaran kempen Bersih 3.0 namun sambutan jauh tersasar dari yang dikehendaki apabila hanya menarik kehadiran sekitar 700 orang sahaja berbanding sasaran asal 10,000 pengunjung.

Sekalipun ramai pimpinan besar pembangkang seperti Nurul Izzah, Tian Chua, Elizabeth Wong, dan lain-lain tapi tetap gagal menarik perhatian orang awam untuk menyertainya.

Demikian halnya dengan suasana suram majlis Pra Bersih 3.0 di tempat lain misalnya di Dataran Shah Alam yang hanya mengamit sekitar 200 hadirin dan Perlancaran Bersih 3.0 oleh Nizar Jamaluddin di Dun Trong, Perak yang dihadiri lebihkurang 100 orang sahaja.

Kesemuanya seakan memberi gambaran awal demonstrasi Bersih 3.0 Sabtu nanti bakal berdepan dengan masalah sambutan hangat-hangat tahi ayam.

Satu perkara lagi yang cukup menarik dengan TIBAI ialah penggunaan gelaran pemimpin utamanya sebagai Mursidul Am TIBAI yang sekarang ini disandang oleh cucu Tun Ghafar Baba, Zahip Mat Arip mirip seperti gelaran Mursyidul Am Pas.

Selain itu, satu lagi kebetulan yang menyamai struktur PAS ialah 28 orang ahli Majlis Syura TIBAI menyerupai keahlian 28 orang ahli jawatankuasa Dewan Ulama Pas Pusat.

Melihat kepada kebetulan yang serupa itu, mungkin secara tersiratnya TIBAI juga bermaksud menyindir kepimpinan PAS yang dilihat terlampau menurut segala kata Anwar Ibrahim hingga tergadai segala prinsip asas yang menjadi tonggak kekuatan PAS selama ini.

Apapun, walaupun usia masih muda belia, TIBAI telah membuktikan dirinya memiliki faktor wow yang pastinya mempunyai impaknya yang tersendiri terhadap prestasi pembangkang yang dijangkakan akan jatuh merudum dalam pilihanraya kelak.

MERIAH
Pelancaran TIBAI di Kelab Sulta Sulaiman, Kuala Lumpur


MURAM
Pra perhimpunan BERSIH 3.0 di Dataran Shah Alam


APA PETANDA INI SEMUA? MUNGKINKAH BERSIH 3 AKAN DIBATALKAN BAGI MENGELAK AIB PAKATAN? KEMURAMAN INI MEMAKSA NIK AJIZ (TERPAKSA atau  DIPAKSA?) KELUARKAN FATWA 'IANYA' WAJIB - TAK BUAT BERDOSA BUAT DAPAT PAHALA. petanda ULAMA SEMAKIN MERENG KERANA SASAU POLITIK.


DARI kamaluddin's blog

24 April 2012

Zahida naik rating hahaha!.... Xuraidah meroyan lagi


jangan cemburu ya?


Terima kasih PKR melalui insan pembawa fitnah terunggul Ibu Pelesit kerana menaikkan rating Zahida yang tidak berapa dikenali sebelum ini. Kalau PKR buat apapun kira "halal" bukannya 'fitnah', tak gitu?

Zuraida bekerja sebagai enjin "pitnah" PKR
mulut busuk yang menjijikkan

Makin hari semakin meroyan PKR mencari isu untuk memfitnah. Dahsyat betul manusia-manusia yang dilatih Yahudi ini. Tak reti nak 'malu'. Tebal muka macam pungkok kuali. Apa nak buat memang itulah kerjanya bagi memastikan terus dapat menjadi YB, jual fitnah.

Ganas sungguh kaum ini dalam melakukan "fasad'. Anwar yang mengaku alim dan warak oleh PAS pun hanya sengih dan Anwar girang bila anak buahnya buat fitnah. Bagi dia tak berdosa kerana direstui oleh Nik Aziz.

Wanita yang mendapat gelaran khas Mak Lampir ini mempunyai ciri-ciri khas sebagai pengumpul segala ulat fitnah akhir zaman. Banyak perkara menjijikkan jika kita tinjau cara kerja dia. Akhirnya semua orang tak ambil peduli lagi apa sahaja yang keluar dari mulut busuknya.

Apa yang pelik ialah, dia sangka semua yang dia lakukan adalah betul walaupun menyakiti banyak pihak. Tak pernah berhenti dengan gelagat manusia penuh dengki.

Lebih pelik lagi apa yang terbukti kesalahan boss dia yang rendah moral itu dianggap pula sebagai fitnah. Sudah-sudahlah... tak guna pakai tudung tunjuk alim kalau hati penuh najis.

SEMAKIN POPULAR

Akaun Twitter Zahida Rafik 'Panas' Dengan Sindiran

Zahida Rafik



PETALING JAYA: Aktres Zahida Rafik menjadi semakin popular selepas tersebar dakwaan dia menerima sejumlah wang daripada seorang menteri kanan sehingga mengundang pelbagai reaksi panas menerusi laman sembang Twitter milik pelakon itu.

Kebanyakan pengikut Twitternya iaitu di @zahida_rafik menghantar pesanan yang menyindir selain teguran pedas berhubung dakwaan kononnya dia menerima wang kira-kira RM1.5 juta daripada VIP berkenaan.

Salah seorang pengikut Twitter Zahida iaitu Fared Isa pada dua hari lalu menghantar mesej berbunyi: “Hi jutawan. Anda telah kantoi…Saya tidak pernah dengar nama anda sebelum ini hinggalah berita anda ini tersebar ke seluruh negara.”

Zahida pula membalas dengan berkata; “Sabar!!Teruskan usaha anda! Saya perlu tido sekarang, selamat malam! Esok jangan lupa tweet lagi tau…Sekurang-kurangnya saya seorang jutawan, anda pula?

Seorang lagi pengguna, Mohd Firdaus menghantar pesanan kepada Zahida lima hari lalu berbunyi: “Untung laaa @zahida_rafik hidup senang-senang sahaja hujung minggu dapat RM200,000. Nak duit beritahu sahaja dekat menteri. Saya harap berita ini satu kebenaran.”

Zahida pula membalasnya; “Maaf ye, saya bekerja keras untuk dapatkan duit. Jika kamu tak ada duit, saya boleh derma sedikit. Tidak apa, Allah akan tunjukkan kebenarannya.”

Bagaimanapun trend tersebut berubah apabila pengikut Twitter milik Zahida mula memberi komen yang positif terhadap pelakon itu apabila terdapat mereka yang menyokong dan memberi galakan kepadanya.

Seorang pengikut Twitter Zahida iaitu Tengku Iskandar menghantar mesej berbunyi; “Harap cepat selesai masalah ini sebelum makin melarat. Faham-faham sahaja la di Malaysia ini, semua hendak jadi hakim.”

Adlynn Jamlus pula menghantar mesej dengan meminta Zahida bersabar iaitu; “Bersabarlah dengan dugaan yang diberi... Insya-Allah ada hikmahnya.

Sehingga malam Isnin, akaun Twitter pelakon Anak Mami The Movie ini mempunyai 7,069 pengikut.

Rabu lalu, pemandu peribadi Zahida, Noor Azman Azemi membuat laporan polis mendakwa aktres berkenaan mendapat wang berjumlah RM1.5 juta daripada Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Shafie Apdal.

Bagaimanapun, Zahida dan menteri berkenaan telah menafikan tuduhan itu dan sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang cuba memfitnah mereka. mStar



Siapa Yang Jadi Hantu?
Pelakon Zahida Rafik telah mengalami kerugian RM200 000 apabila dikhianati pemandu sendiri. Zahida Rafik menyerahkan wang tunai berkenaan kepada lelaki berusia 37 tahun bergelar pemandu peribadi itu sekitar 11.00 pagi Rabu lalu dan sejak itu suspek gagal dihubungi serta dipercayai sudah melarikan diri.



“Saya percayakannya sebab dia sudah bekerja dengan saya hampir lima tahun & sebelum ini tidak pernah melakukan apa apa kesalahan,” kata Zahida Rafik kepada media hari ini.

Menurut Zahida Rafik lagi, ini pertama kali beliau percayakan pemandu’nya itu dengan jumlah wang yang besar — dan sebelum ini pun, jika memerlukan apa apa urusan memasukkan wang, Zahida Rafik akan turut serta.

Sumber: Zahida Rafik Rugi RM200 Ribu Dilarikan Pemandu Sendiri | melvister.com


Aktress popular, Zahida Rafik yang didakwa mempunyai hubungan dengan seorang menteri telah menafikan desas desus tersebut dan menyifatkan beliau sebenarnya difitnah.

Didalam satu kenyataan rasmi untuk sebaran media, beliau telah membuat penjelasan tentang isu yang dibangkitkan oleh Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin.

Zahida juga telah mengambil keputusan untuk mendakwa Ahli Parlimen PKR tersebut kerana dikatakan mendedahkan akaun peribadi miliknya.

"Saya juga akan mengambil tindakan mahkamah terhadap Zuraida diatas fitnah hubungan sulit bersama seorang Menteri.

"Ini demi menjaga nama baik saya serta keluarga saya.." katanya didalam kenyataan tersebut. - MPPkini


Kata Semut Hitam
Ini yang orang kata. Kerana Mulut, Badan Binasa. Sekarang, mana Si Mak Lampir tu nak lari? Jangan dia lari sambil kencing berdiri sudah la!!!

Patut la dia diam je sejak akhir - akhir ni. Dah kantoi rupanya!!! Pemimpin jenis apa kalau macam ni. Asyik buat fitnah je. Macam dah tak de kerja lain!!!

18 April 2012

Tibai pulak dah... Dolly mana pulak?



Dolly Eli? ehhh!

"Tibai" akan tibai Anwar? Mampukah mereka tibai dia? Masa dah tiba terpaksa menggunakan pendekatan brutal kerana cara halus nampaknya tak jalan. Istilah "tibai" menggambarkan brutalisma dan bakal membogelkan Anwar sebogel-bogelnya. Itulah yang mungkin mereka maksudkan.

kepala keretapi - masih atas landasan?

Walaupun Datuk Nalla membentangkan cabaran supaya dia disaman, namun Anwar tidak melakukannya sebagaimana yang diharapkan rakyat terbanyak. Sekaligus menunjukkan Anwar memang mengamalkan "biseksual". Apa yang pelik mereka nak sangat saman Utusan (seperti kes Datuk Dr Hassan Ali). Sumber maklumat tidak pula disaman? Kenapa ya?

Permainan apa pula yang mereka sedang mainkan kali ini? Kita nantikan apa yang "TIBAI" dapat lakukan dalam usaha menyekat Anwar dari menjadi "Sivaji". 

Secara kasarnya "TIBAI" akan membuka semua rahsia Anwar secara berfakta. Saya pasti mereka akan lakukannya. Jika tidak Anwar dan rakannya akan terus membuat spin berterusan sebagaimana yang dia lakukan sebelum ini. Tanpa maklumat sahih dan berfakta, sesua akan jadi sesia dan mungkin menjadikan penyokong tegar mereka terus menghina pemerintah. 

Para pemikir "tibai" harus professional, melakukan tindakan tersusun dan berkesan baharulah ia akan membuahkan hasil sebagaimana yang sepatutnya. Rakyat ingin sangat mengetahui "Siapa Anwar" selain dari manusia warak pada pandangan PAS.

Bukti harus dibentangkan dengan jelas dan tidak akan dapat dipertikaikan. 

China Doll


Kroni Yahudi USA


Mempertahankan Keselamatan Israel


Gerakan Islam Liberal


Lakonan Menagih Simpati

Membela Warga ArabSaudi: Penghina Nabi saw

Kekayaan Azmin

Isteri Azmin

Bebas seks sokong LBGT

Soros dan IMF

BERSHIT

skandal trivoli

skandal PKR

mahkamah - Kes Liwat: kenapa terlepas?

kesian saiful, siapa peduli?



Demonstrasi dan Reformasi

 dan.. Banyak lagi!

Mampukah "TIBAI" menibai dia? Kita tunggu ....


Bekas pemimpin PKR tubuh gerakan bantah Anwar
MOHAMMAD FAIRUZ JUMAIN DAN MOHD ZULFADLI SHARIFUDIN
18 April 2012

KUALA LUMPUR - Bekas-bekas pemimpin pengasas PKR menubuhkan kelab menentang Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim - dinamakan Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (Tibai).

Mursyidul Amnya, Muhammad Zahid Md Arip berkata, kelab ini ditubuhkan bagi memberi kesedaran kepada rakyat mengenai pembohongan yang dibuat Anwar.

Tibai akan dilancarkan secara rasmi pada 22 April ini di Kelab Sultan Sulaiman. Ia akan dirasmikan oleh Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali.

"Kita akan turun secara maksimum di kawasan-kawasan yang ditandingi PKR bagi mendedahkan siapa Anwar sebenarnya.

"Kita akan fokuskan empat negeri iaitu di Wilayah Persekutuan, Selangor, Pulau Pinang dan Kedah," katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Ditanya bagaimana untuk menjadi ahli kelab itu, Muhammad Zahid berkata, keahlian adalah terbuka dan percuma kepada seluruh rakyat Malaysia.

"Untuk jadi ahli, cukup hanya di dalam hati, sahaja aku sertai Tibai kerana ALLAH Taala," katanya.

Tibai turut ditubuhkan oleh 28 individu yang merupakan bekas pengasas PKR, antaranya Senator Mohd Ezam Mohd Noor; Ahli Parlimen Kulim-Bandar Bahru, Datuk Zulkifli Nordin; Senator Datuk S Nalakaruppan; Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Cho Keong; bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari; Ketua Penerangan Perkasa, Ruslan Kassim; bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah; Pengerusi Gagasan Anti Penyelewengan Selangor, Hamidzun Khairuddin; bekas pembantu Anwar, Rahimi Osman dan Ng Lum Yong.

Kata Muhammad Arip lagi, walaupun Tibai menyokong Umno, mereka bertindak menubuhkan kelab ini tanpa pengaruh sesiapa kecuali atas kesedaran menyelamatkan negara daripada Anwar.

"Kita akan guna apa jua cara untuk halang Anwar, jika beliau berceramah, kita akan berada dalam ceramahnya," katanya. SH

16 April 2012

Janji Yahudi boleh pakai ke?

Masa depan yang cemerlang dibawah jagaan Pakatan (Rencat ?)
RM300 BILION NILAI PENIPUAN 3 JANJI PALSU.
Negara boleh muflis dalam masa tak sampai 5 tahun. Bila sudah bankrup dan hutang bertimbun, serah kembali negara kepada BN.. senangkan? Jadi semula pembangkang untuk apikan masyarakat supaya memberontak sebagaimana Arab. Bila huruhara, USA akan datang tolong dan hapuskan perlembagaan dan lantik presiden. Nasib Najib opps mungkin bukan lagi Najib sebagai PM masa itu.. nasibnya pula tak dapat dipastikan.. Harap tak jadi macam Husni Mubarak.. dah lah. 

Melalui campurtangan USA, Perlembagaan yang ada tentu akan dimansuhkan, sudah pasti. Hapuskan sistem beraja dan juga raja-raja sebagaimana dilakukan oleh Singapura. Bagaimana pandangan anda dengan konspirasi ini ? Ada nampak? Kalau tak nampak maknanya "hmmm anak luar n...." hehehe.

janji... janji.... janji... Jangan suka berjanji kalau tak dapat ditepati. Itu kata pujangga lama. Tetapi manusia zaman konspirasi ini lain pula ceritanya. Janji walaupun palsu adalah amat perlu untuk mencapai impian. Setelah dapat nanti tahulah macam mana nak spin. Dari maklumat yang ada, kita tahu mereka berbohong, berdusta dan berpaksikan angan-angan. Main congak-congak, boleh pasang perangkap menipu rakyat. 

"hari ini kita dapat Putrajaya, esok minyak akan turun harga" "PTPTN dan tol Lebuhraya akan dihapuskan sertamerta" itu janji kami! PR - Nuar al Yahuda wal Sorosi. Kes janji Kampung Buah Pala pun belum tertunai, nak kelentong lagi. 

Memang negara akan bankrup, tapi apa aku peduli? Janji dapat kuasa. Kalau Malaysia semakin miskin, IMF akan segera menghantar borang pinjaman "special". Malaysia kembali segera sebagai siberhutang IMF. Tergadailah negara, Mudah kan? Memang itulah yang sedang dirancang Yahudi USA menjahanamkan Malaysia melalui tangan talibarut dia di sini. Kegagalam rancangan Soros tahun 1997 untuk meranapkan ekonomi Malaysia mesti diulang melalui proksi ini.

Konspirasi terancang, beb!




Kata Jus Salleh: JANJI MANISMU dendangan Aisah - penyanyi yang kini 'menjumpai hidayah' dalam PAS. Kat tempat lain beliau tak menjumpainya. 

Antara bakat terpendam dan semulajadi yang amat menyerlah pada pemimpin PR Drakula ialah sifat LELAKI BUAYA. Kemahiran dan kepakaran mereka ialah membuat jani-janji manis yang mempesonakan. Di antara janji-janji manis mempersonakan ialah: 

(1) Penghapusan PTPTN & Pendidikan Percuma; 
(2) Penghapusan Tol; 
(3) Penambahan subsidi minyak & royalti minyak kepada Kelantan, Sabah & Sarawak dari 5% ke 20%. 

Adakah ianya mampu dilaksanakan dalam hakikat sekarang atau di masa depan?

Menurut rakan bloger Badut Rakyat yang membuat analisa melalui ucapan YB PM di Batu Pahat tempoh hari, hakikat yang ada pada hari ini tidak memungkinkan 3 janji palsu itu mampu tertunai oleh siapa sahaja termasuk Pakatan Keentong ini. 

Pertama, bilangan IPTA dan IPTS berjumlah 500 buah memerlukan perbelanjaan sebanyak RM100 bilion. Hanya dengan mengambil alih semua IPTA dan IPTS yang ada sahaja maka skim pendidikan percuma mampu dilaksanakan. Bilangan mahasiswa pula mengikut statistik 2011 berjumlah 90,000 orang (jumlah ini berada di tangga ke 11 tertinggi di dunia). Negara akan kehilangan punca pendapatan sejumlah RM43 billion hasil kitaran ekonomi. PR Drakula tidak pernah menyentuh mengenai penggantian kepada kehilangan punca pendapatan tersebut. Di mana hendak di galang ganti kehilangan RM43 biliion tersebut? Pada masakini kerajaan menampung 90% kos IPTA dan 10% kos pengajian IPTS.

Kedua, berkenaan dengan penghapusan tol. Perjanjian konsesi perkhidmatan lebuhraya dengan syarikat pemegang konsesi, memerlukan kerajaan mengambil alih sepenuhnya syarikat konsesi yang ada. Ini menelan perbelanjaan hampir RM20 billion bagi mengambil alih PLUS yang juga melibatkan kepada UEM dan KWSP. Itu baru satu syarikat konsesi, bagaimana pula dengan syarikat-syarikat lain? Sedangkan di dalam Buku Jinggay, PR Drakula hanya mahu mengambilalih syarikat konsesi yang membuat keuntungan sahaja.

Ketiga, berkenaan dengan subsidi minyak dan penambahan pembayaran royalti minyak kepada Kelantan, Sabah & Sarawak. PR Drakula dan Anwar Ibrahim sendiri tidak pernah menyatakan secara terperinci berapakah harga minyak yang hendak diturunkan oleh beliau dan untuk jangkamasa berapa lama. Pada masakini kerajaan menampung subsidi sejumlah RM18 billion untuk subsidi minyak. Manakala bagi pembayaran royalti minyak kepada Kelantan, Terengganu Sabah & Sarawak sudah mencecah RM10 billion. Ini di tambah lagi dengan pembayaran wajib bantuan kepada negeri-negeri tersebut di bawah Jadual Kesembilan Perlembagaan Malaysia. Bagi menampung pengurangan harga minyak dalam julat RM0.10 - RM0.30 se-liter, jumlah subsidi yang terpaksa di tanggung mencecah RM22 billion setahun dan peningkatan pembayaran sejumlah RM20 billion setahun jika royalti minyak dinaikkan dari 5% ke 20% tanpa negeri-negeri berkenaan turut menyumbang kepada kos pengeluaran dan pengurusan.

Sekrang kita jumlah kesemuanya sekali. Pendidikan percuma dan penghapusan hutang PTPTN dianggar akan menelan hasil negara sebanyak RM 143 billion (minimum), subsidi minyak dan peningkatan bayaran royalti, RM 42 billion dan tol percuma RM 20 billion. Semua sekali menjadikan kos untuk menampung 3 janji Pakatan Haram ini sahaja sebanyak RM 205 billion !!! Ini belum lagi bercakap tentang subsidi lain dan segala perbelanjaan pembangunan dan pengurusan negara yang dianggarkan antara RM 80 – RM 100 billion setahun.

Anihnya, PR Drakula yang mempunyai akses maklumat mengenai keadaan kewangan negara membutakan sebelah mata mereka mengenai hakikat ini. Jadi kita fikirlah sendiri. Apakah kita mahu mempercayai janji-janji manis PR DRakula yang ternyata mempunyai rekod terburuk di Selangor selepas PRU 12 atau kita belajar menerima hakikat yang sebenarnya? Dimanakah kemampuan PR Drakula untuk melaksanakannya jika mereka pun tak mampu melaksanakannya di negeri-negeri di bawah pentadbiran mereka sendiri.


TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS DI BULI SEKUTU

Kalau nak bermain politik pun biarlah berpada, jangan sampai terguris hati rakyat bilamana gagal menunaikankannya nanti. Amat jelas semua ini retorik politik dan pendustaan yang nyata. Dajjal pun tawarkan (janji) syurga buatannya kepada pengikut dia. Sama kan?

Saya percaya, jika Najib mampu lakukan perkara ini, sudah lama dia lakukannya.


kayanya depa, mana mai duit tu?

Kayanya depa. Mana mai duit berlambak-lambak tu? Kerja S/U Politik boleh beli saham juta-juta? Bini pun ikut kaya sama. Ohhh... Integriti Azmin... Integriti Anwar.. Azmin pernah diura-urakan menjadi Menteri Kewangan Kerajaan Anwar nanti. Berapa banyak lagi wang negara akan masuk kocek mereka lepas ini?

hipokrit

Masa depan negara akan menjadi muram durja bila PR memenangi PRU nanti. Melayu yang paling teruk terjejas kerana selain kelebihan Bangsa Melayu sebagai pribumi terhapus, agama Islam juga ikut dipermainkan. Paling ditakuti Institusi Raja-raja akan menjadi korban mereka. Apa lagi yang tinggal kepada Melayu?

Nah kita lihat bagaimana mereka memanipulasi peluang. Kenapa pula diam bila diminta perjelaskan? Ahli PKR yang buka mulut mempertanyakan soalan ini, akan dipecat serta merta. Integriti jenis apakah mereka ini?

Kerajaan PR yang telus bakal terbina? Hanya mimpi di siang hari.

PAS semakin berani menjilat ludah sendiri... opps bukannya ludah tetapi kahak hijau. Apa tidaknya, dulu Harakah pernah menulis: "Undi Anwar Ibarat Tempah pintu Neraka" Maka akan ramailah orang PAS akan ke neraka jika ikutkan "fatwa" PAS tersebut.

Ini lagi satu kes hebat. Manusia yang tidak pernah serik menipu. Akhirnya rahsianya sendiri terburai lepas satu, satu. Kenapa diam?

 

Pemilik Ferrari F430 Scuderia yang bernilai RM1.3 juta yang juga wakil rakyat Gombak dan Adun Bukit Antarabangsa mendedahkan bagaimana Dr. Hasan Ali melakukan pengagihan KONTRAK JKR jutaan ringgit kepada KRONI-KRONI. 

Dimaklumkan katilnya sahaja bernilai... hmmm malu nak sebutkan. Kayanya dia!

Pemilikan Saham : Mengapa Azmin Tutup Mulut ?

Published by AIDC on April 14, 2012


AIDCNews – 14/04/12 – Isu kekayaan Azmin Ali yang luar biasa mula dibangkitkan pada tahun 13 November 2009, apabila Pengerusi Yayasan Pembangunan Belia India Malaysia, S.A. Vickneswaran mengadakan sidang mendia mendakwa memiliki dokumen berkaitan pembelian saham melibatkan bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim itu yang mencecah RM8.5 juta pada awal 1990-an.

S. A Vickneswaran berkata selain Azmin sebagai penama pemilikan saham-saham itu, dua lagi penama turut disebut, iaitu isteri Azmin, Shamshida Tahrin dan iparnya, Jamal Tahrin.

Jamal adalah adik Shamsida yang berasal dari Perak.

Lima hari selepas pendedahan S. A Vickneswaran, tampil seorang lagi individu membuat laporan polis berkenaan pemilikan saham Azmin.

Pada 17 November 2009, Anuar Shaari, bekas Setiausaha Sulit Anwar membuat laporan polis berhubung isu pemilikan saham bernilai RM2 juta.

Anuar mendesak Azmin menjelaskan dari mana beliau mendapat wang untuk membeli saham-saham pada waktu itu.

Anuar pada 2004 pernah menjadi Ketua Bahagian PKR Permatang Pauh juga pernah bertugas sebagai Setiausaha politik kepada Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebelum mengumumkan keluar parti PKR pada Mei 2007.

Difahamkan dokumen pemilikan saham yang didedahkan Anuar adalah susulan daripada pendedahan S. A Vickneswaran yang jika dicampur kesemuanya berjumlah RM10.5 juta.

Dokumen pembelian saham itu bertarikh di antara tahun 1992-1994, iaitu ketika Azmin menjadi Setiausaha Sulit kepada Menteri Kewangan, Anwar Ibrahim yang ketika itu gaji Azmin sekitar RM3,000 sebulan.

Isu pemilikan saham Azmin kembali disebut-sebut, apabila pada 26 Mac 2012, bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali mencabar Azmin memberi penjelasan berkenaan isu pemilikan saham tersebut.

Cabaran Hassan disambut oleh Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi dan Naib Ketua PKR Ampang, H.M Tan serta 10 ahli jawatankuasa cabang tersebut.

Mohd Isa yang menjadi jurucakap dalam sidang media pada 4 April 2012 berkata Azmin tidak sepatutnya membisu dan berdiam diri jika beliau tidak bersalah.

Katanya, Azmin perlu tampil menjawab segala tuduhan tersebut dan sekaligus mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang membuat tuduhan tersebut sekiranya tuduhan itu tidak benar.

Katanya lagi, jika Azmin terus berdiam diri, perbuatan itu akan mengesahkan bahawa dakwaan-dakwaa itu benar dan dibimbangi akan menjejaskan imej parti.

“Kami juga amat khuatir, jika tidak ada penjelasan yang konkrit daripada YB Azmin terhadap isu-isu ini, isu yang boleh menjejaskan kewibawaan yang berat kepada PKR.

“Kami bimbang pada pilihanraya yang akan datang, rakyat tidak akan menyokong PKR lagi”, katanya.

Namun, selepas sidang media itu, Mohd Isa dipecat jawatan Ketua Penerangan PKR dengan notis serta merta.

“Saya berasa sangat kesal dengan jawapan Azmin sedangkan ahli-ahli akar umbi dan rakyat keseluruhannya ingin tahu dan mahukan penjelasan. Kalau kita di pihak benar, apa masalahnya buat penjelasan berulang kali ?

“Kalau Azmin kata dia sudah jelaskan, kami mahu dia tampil jelaskan lagi, sebab kami tidak pernah tahu ada penjelasan terhadap segala dakwaan yang dibangkit, ini soal kepercayaan rakyat dan soal intergriti”, katanya.

Setakat hari ini, Azmin masih berdiam diri, tidak memberi sebarang penjelasan atau menyaman pihak-pihak yang mendakwanya itu.


Rakyat Mahu Tahu Hasil Siasatan Pemilikan Saham Luar Biasa Azmin-Shamsidar

Anuar Shaari : Bukan Hanya 3 Dokumen, Banyak Lagi Yang Lain..
Berapa Harga Katil, Mattress, Sofa Rumah Shamsidar ?

Makin banyak pembohongan yang terdedah. Siapakah penyokong para munafik ini? arr... PAS?

Apa yang PAS dapat dari siri demi siri penipuan PKR dari Anwar hinggalah kepada Azmin, diselimuti pendustaan tak habis-habis. Bersubahat mempertahankan "Perkara Mungkar" menjadi dasar baru Parti PAS?

Layakkah mereka menjadi Menteri dalam kerajaan akan datang? Tepuklah dahi sendiri.

Bravo Azmin..

15 April 2012

Biar Betul Beb! Jangan fitnah!

Alahai kecohlah PKR ni!


PKR semakin mengarut. 

Sokong Israel
Hina DMMYP Agong dan persenda Sultan
Seks dengan Isteri pembantu
Khalwat dengan isteri orang
Sokong pinda Akta Liwat
Maafkan Chin Peng
Tidak peduli Agama Islam
Dokong Pluralisma agama
Galakkan hidup bebas termasuk Seks
Serasi Yahudi

Cadangan Gila:
  • Hapuskan TOL
  • Hapuskan PTPTN
  • Gaji Minina tak munasabah
  • Perkosa Petronas

Apa lagi yang nak kita harapkan dari PKR yang rata-rata memusuhi bangsanya sendiri (Melayu) dengan menghapuskan "ketuanan" Melayu yang sekian lama bertapak melalui kewujudan Raja-Raja Melayu?

mereka sanggup hina Sultan


PKR sedang rosakkan kehidupan Melayu dengan membawa Melayu mengangkat Yahudi sebagai 'tuan". Bersetuju dengan perancangan Yahudi USA menghancurkan semua negara Islam. Bersetuju dengan gerakan membunuh pemimpin Islam melalui Arab Spring. Baru-baru ini sudah ada gambaran menghina PM, DSNR dengan memaparkan gambar "kematian" DSNR ala agama hindu.

konon demo PTPTN, apasal bawa gambar ini?
Budaya siapa ni Pak Cik?

Apa lagi yang mereka akan buat? Perbodohkan Melayu dengan memberi kelegaan maksima kepada DAP. Kita dapat lihat sama ada mereka membenarkan DAP mengatasi Melayu atau tidak, lihatlah tindakan mereka yang meremehkan Islam dan Melayu.

Apa yang mereka perjuangkan sebenarnya? Memperjuangkan ketelusan dan Anti Rasuah? Menjijikkan. Lihat sahaja Azmin dan Shamsidar, dari mana mereka mempunyai punca kewangan jutaan ringgit? Mereka kaya semasa DSAI menjadi TPM/Menteri Kewangan UMNO. Mertuanya juga kaya raya dan jadi CEO kepada sebuah syarikat besar. Angkara siapa? Salah guna perolehan pasir Selangor perbuatan siapa? Nasihat dari Penasihat Ekonomi Selangor, DSAI barangkali. Susah nak dinafikan lagi.

Apabila tuntutan mereka tak berjaya, walaupun hanya satu dari bertimbun-timbun tuntutan gila mereka, mereka anjur DEMO. Tak ada kerja lainkah, asyik berdemo sahaja? Rakyat negara ini tiada kerja lain kah?

Biar betul beb!

Anwar ke Trengganu untuk apa? Terdesak? Ralyat Trengganu bodoh-bodoh belaka nak ikut demo bodoh Bersih 3.0 yang semakin hambar? PKR hanya harapkan PAS dan penyokongnya sahaja nak dijadikan "kuda" atau lebih sesuai dikatakan sebagai "baghal" untuk berdemo. 

Kata unspinners... Nuar nak bawa Shamsidar ke Trengganu? Ehh biar betul beb! Kalau dia bawa pun apasal kau kisah? Laki dia tak marah pun!


Terengganu akan sambut "Anwar dan Shamsidar" esok

Posted by The Unspinners at 4/14/2012


Apa agi bahagan badan Anwar yang tidak terdedah lagi. Maka semulajadi bagi Anwar untuk tidak tahu malu.

Esok Anwar akan ke Seberang Takir, Kuala Terengganu dan Dungun besuk untuk kononnya melancarkan jentera PRU dan Bersih 3.0.

Bersih di Terengganu?

Ya Anwar dah terlalu desak hingga orang Terengganu pun diharap untuk penuhkan Stadium Shah Alam. Setakat mahasiswa, tak boleh harapkan lebih 300. Kalau semua Unversiti adakan periksa hari Isnin, lagi ramai mahasiswa tidak akan muncul.

PAS Terengganu baru saja beritahu parti Anwar dan Ketua Perhubungan barunya dari Pahang, Azan Islmail supaya ukur baru ke badan sendiri. Dia masih nak lancarkan jentera kempen.


PRU13: Pas Terengganu minta PKR 'ukur baju' badan sendiri'

Sinar Harian
10 Mac 2012


KUALA TERENGGANU - Hasrat PKR untuk bertanding di 11 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan tiga Parlimen dikecam pimpinan Pas termasuk Timbalan Ketua Penerangan Pas Terengganu, Azman Shapawi yang meminta parti itu "mengukur baju di badan sendiri."

Menurutnya, parti itu perlu sedar dengan suasana dan perkembangan politik semasa yang dikuatiri boleh menjejaskan usaha pembangkang menawan Terengganu.

“Kita minta dia (PKR) ukur baju di badan sendiri. Dengan suasana yang ada hari ini, mereka tidak patut bercakap sebebasnya, lebih-lebih lagi perlu mengambil kira pandangan Pas yang menjadi tunggak parti pembangkang di negeri ini,” katanya kepada Sinar Harian, di sini.

Azman Shapawi dalam nada sinis berkata, jika parti itu mengikut apa yang diidamkan, sudah tentu mereka mahu ‘makan banyak walaupun benda yang diidamkan itu tidak boleh dimakan’.

Baca seterusnya di Snar Harian sini.

Lantaklah Anwar ... pasal rakyat negeri Terengganu tak sabar-sabar nak sambut Anwar (dan Shamsidar) dengan sambutan yg "cukup meriah" dan takkan dilupakan nuar. SH.. amsidar?

Betul ke dia akan bersama Anwar besok?

........ biar betul beb! Jangan fitnah manusia bertaraf Imam Mahadi ini.. nanti kena tulah..
kan dia manusia pilihan, anugerah - kata bini dia.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts