“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi
There was an error in this gadget

29 February 2012

SAMAN jangan TAK SAMAN [cerita rekaan baru UstBad]

Nak saman akhbar, TV, bloggers....  hah kenapa tak saman 20 orang yang belasah dia? Tak buat pun report polis... hahaha...

calun bini nombor tiga UstBad

Wak Badrol nih kelakar lahh. Kejap itu, kejap ini.  Mana satu yang betul? Yang betulnya UstBad ada dalam bilik masa suami wanita ini buka pintu dengan kunci pedua, kan? Bilik gelap. kan? Buat apa dalam gelap bersama wanita yang lari dari rumah? Hahhh... sudahlah ostat. Lagi banyak bohong, lagi terkeluar rahsia.. baik lari masuk gua jerr... 

Tak nak ke ambil dia jadi no. tiga? Dia dah minta fasah pun.. mesti ada rancangan sulit, kan? Bocor lagi.. !!!

Tunggu lepas nie ada lagi pendedahan... apa yang pasti memang ada umh..

Badrolamin dakwa pembantunya disogok
WARTAWAN SINAR HARIAN
29 Februari 2012

SEREMBAN – Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Dr Badrolamin Bahron mendakwa pembantunya ditawarkan imbuhan lumayan oleh sekumpulan lelaki sebagai dorongan supaya menjadi saksi memburukkannya.

Menurut Badrolamin, pembantunya itu diugut supaya memberi kerjasama dan ditawarkan upah lumayan bagi membantu menjayakan satu rancangan pihak tersebut.

“Ketika saya berada di Kuantan, pembantu saya didatangi enam lelaki dengan nada memujuk dan mengugut meminta supaya memberikan kerjasama.

“Sekiranya dia (pembantu) sanggup berikan kerjasama dengan menceritakan kononnya saya begitu dan begini, dia akan diberikan imbuhan lumayan,” katanya semasa menyampaikan ceramah sulungnya di Ampangan, dekat sini, malam kelmarin.

Bagaimanapun, Badrolamin berkata, pembantunya itu kuat semangat tidak melayan tawaran berkenaan sebelum memaklumkan kepadanya mengenai perkara itu.

Menurutnya, berikutan kejadian itu, dia dan pembantunya bercadang membuat laporan polis dalam masa terdekat ini bagi membersihkan kembali namanya berikutan kejadian ditangkap khalwat lalu.

Sementara itu, Badrolamin juga berkata akan berbincang dengan peguamnya untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap sebuah akhbar tabloid berbahasa Melayu serta stesen televisyen tempatan kerana menyiarkan laporan khalwatnya.

Malah, beliau turut memaklumkan akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz kerana mengeluarkan kenyataan dalam kedua-dua media itu.

“Selepas keterangan saya dan wanita terbabit diambil, Jaip mendapati dakwaan saya berdua-duaan adalah tidak benar dan pihak jabatan agama juga menerima sendiri kenyataan itu.

“Dengan itu, kenyataan Mohd Ghazali bahawa saya ditangkap berdua-duaan adalah terbatal, begitu juga laporan media berkenaan bahawa kami ditangkap berkhalwat adalah tidak benar.

“Sehubungan itu, kami akan me ngambil tindakan undang-undang terhadap kedua-duanya,” katanya.

SINAR HARIAN

PAS lemas dalam dakapan Anwar walaupun PKR dilumuri lendir skandal seks

Setelah terdedah skandal seks Eli Wong dengan kekasih Melayunya dan telah hidup dalam zina selama ini, terpacul pula skandal baru. Seorang yang terkenal sebagai bekas pensyarah dan pendakwah hebat sebelum menyertai PKR telah ditangkap berkhalwat dengan isteri orang padahal sudah pun mempunyai dua isteri. 


Sebelum dari itu Anwar sendiri dikatakan terlibat skandal dengan pelacur dan sehingga kini dia masih diam membisu atas perkara ini. Atas harapan masyarakat Malaysia terutamanya orang Melayu dan Islam akan melupakannya. Kita nampak tanda bahawa Allah telah memberi keizinan terhadap keinginannya. Berlakulah kesah bersekedudukan dan khalwat tersebut lalu Allah buka aibnya sebagai peringatan kepada semua Muslimin untuk berfikir semula.

Dari tindak tanduknya mempertahankan diri, dia telah menzahirkan hasratnya untuk tetap akan meminpin negara ini kepada kehidupan yang bebas. Termasuk bebas dari moral baik dan menyetujui cara hidup bebas sepenuhnya. Terutamanya hal yang berkaitan seks. 

      


Lebih menghairankan para Ulama dalam PAS membiarkan sahaja apa yang berlaku dan tiada suara mengecam kejadian buruk berkenaan, malah ada diantaranya dipertahankan dengan berbagai alasan lemah dan melucukan.

Kemelut terhebat selain skandal seks ialah hasratnya untuk "mempertahankan keselamatan negara Israel" paling mengejutkan semua pihak. Nampak dalam hal ini Anwar kelihatan sedang bersaorangan. PAS pernah membuat desakan supaya Anwar menarik balik kenyataan atau menyaman WSJ. Namun seperti yang semua tahu dan telah pun dijangka, Anwar akan terus memperthankan kenyataannya walaupun apa yang terjadi. 

Siapa Anwar sebenarnya? Layakkah dia menjadi Perdana Menteri Malaysia? Layakkah dia menjadi ketua kepada rakyat yang beragama Islam? Layakkah dia menjadi ketua kepada Ulama (dalam PAS)? 

Semua ini akan membuka pekung dirinya yang cuba disembunyikan sekian lama.

Dalam pada itu, masihkah Anwar berfikir bahawa PAS akan terus akur dan patuh kepada arahannya? Dengan keangkuhannya mengangkat Israel sebagai sahabat, PAS kelihatan dalam resah gelisah. Tidak tahu apa yang patut dilakukan.   Perbezaan semakin ketara dan ternyata sukar untuk dikendurkan. Apa yang kita akan lihat ialah siapakah yang lebih berkuasa antara Nik Aziz dan Anwar. Pada ketika ini masih lagi kelihatan PAS terus didodoikan oleh Anwar atas hajat menawan Putrajaya. Dengan ini lidah ulama yang selama ini begitu lantang sudah diam kaku tak bermaya.


Menghairankan, kenapa PAS masih belum faham cara Anwar bekerja? Anwar telah membayangkan cara pemerintahan kuku besi,dengan memecat sesiapa sahaja yang tidak sealiran atau menentangnya, walaupun dalam PAS. Anehnya dia tidak mampu mengawal DAP yang semakin menimbulkan kebencian orang Melayu/Islam. Masihkah PAS hendak menyangkalnya?. 

Adakah PAS kini telah selamat dicengkam kemas melalui rangkaian parasit yang menjadi golongan anwarinas dalam PAS? Analisa kes "Pertahankan Keselamatan Israel" akan dapat menjawab siapa sebenarnya Anwar Bin Ibrahim.


Pendirian yang saling bercanggah

DALAM Facebook, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengenai hasil pertemuannya dengan Anwar Ibrahim berbangkit kenyataan Anwar mengenai Israel dalam The Wall Street Journal (WSJ) dan kata dua Majlis Syura Pas terhadap Anwar iaitu menarik balik kenyataan berkenaan atau menyaman WSJ, Nik Aziz menjawab terserahlah kepada Anwar untuk menerima pendirian Pas.

 

Kata Nik Aziz lagi, Pas sentiasa konsisten, parti itu tidak akan mengiktiraf negara haram Israel sebaliknya terus memberi sokongan kepada perjuangan rakyat Palestin. Kenyataan ini adalah kenyataan berani dan ia adalah isu prinsip. Kenyataan Anwar di media selepas bertemu dengan Nik Aziz tetap dengan pendiriannya dan tidak akan meminta maaf kepada WSJ.

Dua kenyataan yang mempunyai maksud yang berbeza ini amat menarik undianalisis. Nik Aziz tidak akan membuat kenyataan yang membelakangkan hasrat Majlis Syura kerana ia suatu amanah. Majlis Syura sudah tentu membincangkannya secara panjang lebar.

Menariknya dalam isu ini Anwar tidak dipanggil terlebih dahulu memperjelaskan keadaan tetapi Majlis Syura membuat keputusan sendiri dan selepas pertemuan Anwar dengan Nik Aziz, nampaknya Nik Aziz menyebutkan Pas tidak akan mengiktiraf negara haram Israel.

Analisis pertama ialah isu Israel dan Palestin adalah isu fundamental dan menjadi perkara dasar dalam perjuangan Pas. Apakah PKR dan DAP mempunyai pendirian yang sama atau berbeza dengan Pas. Kenyataan Nik Aziz mewakili Majlis Syura tegas dengan isu negara Israel dan kedudukan umat Palestin sedangkan Anwar sebaliknya.

Keinginan Anwar untuk mempertahankan kedaulatan negara Israel ternyata bercanggah dengan pendirian Nik Aziz walaupun Anwar cuba memberi justifikasi bahawa Israel perlu patuh kepada beberapa syarat. Ini bukan pendirian Anwar seorang tetapi sudah dibincang lama oleh pihak-pihak di Amerika Syarikat (AS) dan juga Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB). Isunya siapakah mereka di Amerika itu dan siapa pula di belakang PBB. Tidak mungkinkah mereka mempunyai muslihat tertentu kerana pendirian Anwar itu bukan pendirian terpencil.

Kedua, kenyataan Nik Aziz adalah pendirian Pas yang fundamental. Bagaimana dalam konteks pakatan pembangkang, pendirian Anwar dan pendirian Pas boleh diharmonikan sedangkan kedua-dua kenyataan itu adalah saling bercanggah dan tidak ada titik temu. Benarlah seperti kata dua Majlis Syura, tarik balik atau saman WSJ.

Tentunya Majlis Syura kena bersidang lagi supaya pendirian jelas Pas dapat dibuat. Kalau tidak ia mencabar kredibiliti Pas. Bayangkan takdir berlaku persidangan kedua membincangkan isu ini dijangka Majlis Syura tidak akan berganjak dengan pendirian seperti yang disebutkan oleh Nik Aziz.

Oleh itu, siapa harus tunduk kepada siapa. Penulis percaya bahawa Anwar tidak akan tunduk kepada pendirian Pas kerana mengenali Anwar memang wataknya sedemikian. Pas juga tidak akan tunduk dengan helah Anwar kerana ia adalah isu prinsip. Isu tolak ansur tidak berbangkit. Sekiranya Pas akur dengan Anwar bermakna satu lagi prinsip perjuangan Pas akan hilang. Seperti juga Negara Berkebajikan, adalah suatu cara melunakkan orientasi perjuangan supaya wujud persamaan antara Pas dan PKR dan Pas dengan DAP. Meski begitu Abdul Hadi Awang mengatakan Perlembagaan Pas tetap tidak mengubah arah tuju kepada binaan negara Islam.

DAP menerusi Karpal Singh tetap tidak menerima agenda negara Islam. Pas dengan maksud tersiratnya tetap mahukan negara Islam. Bila itu terjadi wujud isu fundamental antara perlembagaan Pas yang memperuntukkan negara Islam dan DAP dengan matlamat negara sosialis demokratiknya.

Oleh itu kesamaan dari segi prinsip yang fundamental antara pendirian Anwar dengan kenyataan di WSJnya dan pendirian Majlis Syura Pas yang tidak mahu berganjak tidak wujud. Jika ia tidak wujud bagaimana dasar negara dapat dibentuk sekiranya pakatan pembangkang diberi kuasa mentadbir negara?

Hal yang sama bagi Pas, perlembagaannya masih terdapat agenda membangun negara Islam sedangkan DAP amat menentang. Tidakkah itu menyukarkan pembentukan sebuah kerajaan kerana Pas mahu negara Islam kerana ia terdapat dalam perlembagaannya sedangkan DAP mahukan negara yang sebaliknya.

Kalau Pas ingin menegakkan negara Islam sudah tentu pelaksanaan syariah dalam sistem adalah sesuatu yang tidak dapat dielakkan. Karpal Singh pernah menyebut "langkah mayat saya dulu" sekiranya negara Islam hendak dijadikan landasan bernegara bagi Malaysia. Maksud negara Islam tidak sama dengan Negara Berkebajikan.

Dalam negara Islam memang terdapat faktor kebajikan tetapi dalam Negara Berkebajikan belum tentu ada asas syariah yang mendasari sistem. Sekiranya Pas menggugurkan perjuangan negara Islam dan pelaksanaan Syariah Islamiah dalam manifestonya orang ramai akan berpendapat Pas sudah lari dari garis besar haluan perjuangan. Sekiranya DAP tunduk dengan kemahuan Pas orang Cina akan meninggalkan DAP.

Sekiranya Pas Kelantan mempunyai manifesto lain iaitu menegakkan negara Islam, sekali gus melaksanakan hudud apakah DAP dan Anwar bersetuju? Kalau pelaksanaan negara Islam dan hudud hanya berlaku di Kelantan saja tetapi tidak di Persekutuan apa maknanya sebuah kerajaan yang mempunyai dasar berbeza-beza.

Justeru pendirian Anwar di WSJ tidak sekadar suatu lintasan kenyataan yang terputus langsung dengan pihak lain. Keputusan Majlis Syura' sudah tentu memahami hakikat ini. Sebab itu Nik Aziz bertegas dengan pendirian mengharamkan negara Israel.

Pada hemat penulis ketegasan Nik Aziz yang mewakili Majlis Syura tidak memberi makna sekiranya tiada tindakan susulan. Perbezaan yang ada adalah amat dasar. Ia tidak hanya suatu pendapat yang boleh dikompromi dengan mudah. Tetapi mempertahankan keselamatan Israel adalah isu pokok. Telah sekian lama rakyat Palestin menderita. Anwar tahu tidak mungkin Israel memulangkan semula Baitulmaqdis kepada Palestin. Lebih tidak mungkin kawasan yang ditawannya dan dijadikan penempatan mustahil untuk dikembalikan semula kepada orang Palestin.

Kewujudan Israel adalah sesuatu yang disengajakan. Amerika bimbang dengan kedudukan Iran dan senjata nuklearnya. Amerika juga bimbang dengan kebangkitan negara-negara Arab(Arab Spring) meski ada analisis ia adalah perancangan Amerika juga

Apa pun tafsiran, AS tetap menjaga keselamatan Israel kerana mengukuhkannya adalah mengukuhkan keselamatan AS. Oleh itu kenyataan Anwar untuk mengukuhkan keselamatan Israel amat melegakan AS dan kuasa Yahudi tetapi mengguris hati umat Islam dan yang menyokong perjuangan Palestin termasuk Pas. 

 

UOL

27 February 2012

TUALA LEMBAB ? ... kes ostat ..dot.. dot..


BINI TUA sebelah ni siapa? nak jadi no 3 kot? mana tak basah...




Sumber saksi

"" Saya pekerja hotel tersebut malah saya tahu cerita tersebut dari hari pertama sehingga hari ketiga (hari penangkapan tu)...tapi saya xnak bising2 kat sini...sehingga jika ada yang cuba memfitnah orang lain dengan mengatakan ini konspirasi. ""..
kami tahu juga dan lihat dengan mata kepala sendiri bagaimana hari ke dua suami wanita tersebut merayu isterinya supaya pulang ke rumah...apa2 pun kita tunggu lah...yang pasti 20 orang yg di dakwa tu TIADA.. yang ada hanya suami isteri tersebut..dan saya nampak dengan mata kepala saya sendiri Badrul Amin di tampar oleh suami perempuan itu...20 orang yg di dakwa adalah fitnah Badrul Amin""

 

 
hotel mewah (banyak duit PKR?)



hotel tempat Dr. Badrulamin ditangkap 
di Balok, Kuantan.



Petikan daripada kenyataan Jabatan Agama Pahang.

Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd Ghazali Abd Aziz berkata, tangkapan berkenaan dibuat berdasarkan aduan orang ramai. “Jaip mengikut prosedur yang ditetapkan dan tidak pernah berlaku perkara yang dirancang atau atau berkomplot,” katanya.

Menurutnya, tindakan itu dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguatkuasa Jaip supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama lelaki lain.

Ekoran penangkapan itu, Badrolamin dipanggil memberikan keterangan hari ini bersama wanita berkenaan bagi melengkapkan siasatan.

Mohd Ghazali berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Menurutnya, selepas siasatan selesai, kertas siasatan akan diserahkan kepada pihak pendakwaan untuk tindakan lanjut."Ia merupakan satu prosedur biasa dalam kes seperti itu," katanya.


Pisau Kedah :-

Hebat Ostaz khalwat bagi kaunseling kepada isteri orang dalam bilik hotel selama 3 hari,, di tangkap basah sedang pakai kain tuala lebab pulak tu... apa yang dia buat kat bini orang masa kaunseling berdua-dua dalam bilik hotel selama 3 hari tu tak tau la kaunseling macam mana.tapi nasib baik suami perempuan berkenaan hanya penampaq Ostaz Khalwat kalau Pisau Kedah jadi suami kepada perempuan yang di tangkap basah bersama Ostaz Khalwat berkenaan mesti Pisau Kedah belasah dulu Ostaz Khalwat tu tiga suku nyawa..

Tapi apa pun Ostaz khalwat akan dapat pengampunan dari Imam Mahadi PKR,kerana Ostaz Khalwat pandai bodek dengan memberi jawatan Imam Mahadi kepada bosnya sebelum ini.Tak kan Imam Mahadi PKR nak marahkan orang yang memberinya jawatan kepadanya pulak,lagi pun kalau Imam Mahadi PKR persoalkan Ostaz Khalwat di tangkap basah,Ostaz Khalwat boleh persoal balik Imam Mahadi PKR kaki china doll,,cuma yang bezanya,Imam Mahadi di tangkap dengan "video" bersama china doll,,Ostaz Khalwat di tangkap "JAIP" dalam keadaan tuala basah semasa memberi kaunseling pada bini orang dalam keadaan berdua-duaan selama tiga hari

Pasti sekarang ini pencacai Imam Mahadi tengah memerah otak mereka nak spin cerita ostaz khalwat,,,kesian puak pencacai Imam Mahadi PKR ye..Ostaz Khalwat sedap dok kaunseling bini orang selama 3 hari,puak pencaci PKR pulak yang nak kena spin.Puak pencacai PKR nak harapkan Ostaz Khalwat Spin sendiri sampaikan terkantoi diri sendiri,,mungkin Allah S.W.T nak tunjuk dan beri iktibar pada ostaz Khalwat yang sebelum ini banyak sanggat menghina Ulama-ulama..


Himpunan Hijau dikenali pula sebagai 'demo-tourism' - gamit kehadiran luar jangka

huh... ramainya lebai banjiri padang Demo Lynas...


Himpunan Hijau anjuran pakatan pembangkang di Kuantan pagi Ahad untuk membantah kilang Lynas nyata 'gempak lebih'.

Secara keseluruhan dari pemerhatian kehadiran di himpunan itu yang bermula 10 pagi hingga 11.45 pagi itu jauh kurang dari sasaran 20,000 orang yang digembar gembur oleh penganjur sebelum ini.

Ia juga dilihat lebih macam satu pesta 'syok sendiri'.

Malah gambar dari facebook Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang diambil dari udara di kawasan padang MPK4 jelas dapat menunjukan keadaan sebenar.

Anggaran polis sekitar 3,000 orang sahaja yang hadir.

Juga didapati sebahagian dari peserta adalah orang luar Kuantan,terdiri dari penyokong pembangkang yang dibawa atau datang sendiri.

Tiada langsung sekatan jalan polis dibuat sepanjang perhimpunan itu.

Polis cuma mengadakan kawalan biasa untuk memastikan kelancaran lalulintas dan sebagainya..

Tiada kejadian tidak diingini dilaporkan berlaku.


Cuma pihak polis kesal ada peserta yang langgar syarat seperti membuat perarakan dan menbawa kanak-kanak ke perhimpunan itu

Hadir sama di perhimpunan itu ialah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyampaikan ucapan, sebelum semuanya bersurai.

Beliau antara lain berjanji akan mengemukakan usul tergempar di Dewan Rakyat pada bulan depan untuk mendesak projek kilang Lynas di Gebeng dibatalkan.



Gelagat pembangkang yang cuba meraih markah politik membantah projek RM700 juta yang bakal mewujudkan banyak peluang pekerjaan pada orang sekitar Kuantan itu telah mencetuskan rasa marah ramai pihak.

Berbagai pihak berkuasa telah mengesahkan projek itu selamat namun pembangkang terus berdegil gembar gembur ia akan membahayakan penduduk sekitar Kuantan.

Malah Ahli Parlimen PAS kawasan Hulu Langat Dr Rosli Che Mat yang juga seorang saintis nuklear secara terbuka kata projek itu selamat.

Bantahan projek itu dipelopori oleh Ahli Parlimen PKR Kuantan, Fuziah Salleh.

Sementara itu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang bercakap kepada wartawan selepas satu majlis di Sekinchan,Selangor berkata projek Lynas adalah selamat.

Menurut beliau pembangkang cuma main isu itu untuk memancing undi.

Menterii Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob pula menilai Himpunan Hijau sebagai satu ' demo-tourism' yang jana ekonomi bagi pengusaha dan peniaga.

Dalam kenyataannya mengulas himpunan berkenaan beliau juga kata gerakan anti-Lynas yang berselindung disebalik Himpuan Hijau sudah tidak laku.

"Rakyat tidak percaya kepada pembangkang yang menabur cakap kosong pada setiap masa dan setiap tempat,"katanya.

Apapun baginya himpunan itu membuktikan demokrasi sihat dan sesiapapun boleh berhimpun dan bersuara asalkan tidak langgar undang-undang.

Beliau memuji pihak polis dan Majlis Perbandaran Kuantan yang bertindak adil dan profesional memastikan perhimpunan berjalan lancar.

-Agendadaily

26 February 2012

FITNAH KHALWAT - Dr Badrul Amin akan saman media, bloggers...

Seperti biasa, tuduhan ini semua berniat jahat didalangi fitnah (UMNO?) terhadap PKR. Memang dah agak pun!




Badrul Amin tidak salah kerana beliau mahu "menyelamatkan wanita itu dengan memberi tazkirah", kata Anwar Ibrahim sewaktu diakhir ceramahnya di Kuantan sebentar tadi.

Kata Anwar lagi, "Ini semua permainan kotor UMNO yang cuba memerangkap Badrul Amin dalam kes khalwat supaya menjadikan PKR tidak diterima oleh rakyat."

Apabila saya menerima SMS bahawa Badrul Amin ditangkap pukul 3 pagi dalam bilik hotel, saya sudah menjangka ini semua taktik kotor UMNO yang tidak senang dengan kejayaan parti PKR.

Walaupun kes ini sedikit sebanyak memberi kesan langsung kepada parti tetapi persahabatan antara kami semakin kukuh

Tak malunya dia, semua diletak atas bahu UMNO. Lagi pun suka sama suka itu tak salah kan nuar? 




 
Kalau betul seperti yang dikatakan oleh Badrul Amin.. 
"Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan" 
Kenapa Badrul Amim perlu berada didalam bilik tersebut?? Bukankan perbuatan itu boleh mendatangkan fitnah?? 
Kalau nak bincang pun..tak boleh ke tunggu esok pagi..atau berjumpa di lobby hotel atau di mana-mana tempat terbuka..sedangkan berdua-duaan dengan isteri orang di tempat terbuka pun boleh mendatangkan fitnah...inikan pula di dalam bilik yang tertutup... 

Penjelasan Tuduhan Berniat Jahat Terhadap Dr Badrulamin Baharon

Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian.

Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.

Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya. Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. Di dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin.

Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.

Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.




Pemimpin PKR ditangkap khalwat dengan isteri orang

INILAH lokasi hotel tempat Dr. Badrulamin ditangkap 
di Balok, Kuantan.

KUANTAN – Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditangkap atas dakwaan berkhalwat dengan seorang wanita berstatus isteri orang berusia 28 tahun di sebuah hotel di Balok di sini awal pagi semalam.

Pemimpin PKR itu, Dr. Badrulamin Bahron (gambar kecil), 51, yang merupakan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR ditangkap bersama wanita itu oleh sepasukan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) kira-kira pukul 3 pagi di bilik hotel berkenaan.

Timbalan Pengarah JAIP, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz ketika dihubungi mengesahkan kejadian tersebut.

Ujarnya, ahli politik itu dibebaskan dengan ikat jamin selepas kira-kira sembilan jam ditahan dan akan dipanggil semula untuk memberi keterangan.

Katanya, siasatan lanjut akan dijalankan mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Penangkapan Dr. Badrulamin dalam kes khalwat telah disiarkan oleh beberapa blog antaranya Papagomo dan Pisau.net sejak petang semalam.

Menurut blog itu, wanita yang ditangkap khalwat bersama pemimpin PKR dalam kejadian kira-kira pukul 3 pagi itu merupakan seorang kakitangan sebuah kolej komuniti di negeri ini.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

bukan Khalwat - Ust Badrul Amin selamatkan wanita 28 tahun

Berita telah di sahkan, Badrul Amin telah ditangkap basah dengan isteri orang.
PERSOALAN: ADAKAH IA SATU LAGI FITNAH DARI UMNO?
Di celah puak pembangkang berkampong di Kuantan untuk menyertai Himpunan Hijau membantah kilang Lynas pagi Ahad,rupanya ada juga yang sibuk dengan ‘urusan’ lain.

badrulaminxx513 

Suasana menjelang himpunan itu petang Sabtu dikejutkan dengan kisah orang kanan dalam kepimpinan PKR Selangor dan juga seorang penceramah,Dr Badrul Amin Baharom (gambar – kiri) kena cekup khalwat dengan isteri orang.

Beliau dikatakan dicekup oleh suami wanita itu sendiri ketika berdua-duan di sebuah hotel di Balok, tak jauh dari Kuantan pada jam 3 pagi Sabtu.

Suami wanita itu kemudiannya telah membuat aduan mengenai hal itu kepada Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP).

Timbalan Pengarah JAIP, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz telah mengesahkan mengenai kejadian tersebut dan siasatan lanjut sedang dibuat.

Dr Badrul yang berasal dari Sabah baru-baru ini mencetuskan kontroversi bila dalam ceramahnya mengambarkan Datuk Seri Anwar Ibrahim macam Imam Mahadi.

Beliau kini bekhidmat sebagai Pengarah Penerangan Khas di pejabat Menteri Besar Selangor.

Fungsinya antara lain mengatur ceramah,penerangan,kawal selia laman web dan sebagainya.


Beliau juga pernah bertanding kerusi Parlimen Sabak Bernam,Selangor atas tiket PKR namun tewas.

Dr Badrul yang merupakan bekas pensyarah Universiti Islam Antarabangsa ,sebelum ini dikenal sebagai seorang penceramah agama.Banyak VCD zikir munajadnya di jual serata tempat termasuk pasar malam.

Sementara itu wanita yang didakwa berkhalwat dengan Dr Badrul dikatakan adalah seorang kakitangan sebuah kolej komuniti di Pahang – agendadaily


TERKINI : KISAH SEBENAR KES TANGKAP KHALWAT USTAZ KESAYANGAN ANWAR...

Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"
Ulasan:

Status kononnya seorang "ustaz"..tapi boleh benarkan isteri orang masuk ke dalam bilik dan berdua-duaan bersamanya..lepas tu boleh bagi alasan kata perempuan tu ada problem...apa cerita ni ustaz..jumpa kat lobby hotel kan boleh...kenapa sampai perlu benarkan perempuan tu masuk bilik lu...

Yang peliknya perempuan tu tahu pula nak cari ustaz ni di hotel mana dan bilik mana..tak ke pelik namanya... ya konfius... pukul 3 pagi bagi konseling dan nasihat... hah..  Kalau ustaz sendiri yang tak beritahu kat perempuan tu bilik mana..masakan perempuan tu boleh sampai ke bilik... ye tak?...


Ikuti kisah sebenar kes tangkap khalwat ustaz PKR ni - pisau.net

Dakwah Badrul Amin hingga ke dalam kain isteri orang, begitulah hebatnya berdasarkan maklumat Badrul bersama pasangannya ditangkap jam 3 pagi di sebuah bilik di Swiss Garden,Balok Kuantan oleh suami kepada pasangan khalwat Badrul.

Badrul Amin hadir di Kuantan untuk menyertai Temurapat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR di Swiss Garden And Spa, Kuantan yg dijadualkan pada 24-25 Feb 2012. Badrul Amin kini menjawat jawatan sebagai Ketua Penerangan PR Selangor bertaraf Exco Kerajaan Negeri.

Menurut sumber, Pasangan Badrul bernama Zati Iwani 28 tahun isteri kepada Fazli Pungut, Zati bertugas sebagai juruteknik Kolej Komuniti Rompin.

Berdasarkan maklumat daripada saksi, Jabatan Agama Islam Pahang terpaksa menunggu hampir setengah jam sebelum pintu bilik dibuka. Apabila pintu dibuka Badul Amin hanya bertuala bersama pasangannya

Pihak Jabatan Agama Islam membuat pemeriksaan berdasarkan laporan oleh suami Zati Iwani, berlaku sedikit kekecohan apabila beberapa pemimpin PKR cuba merasuah pegawai penguatkuasa agar kes khalwat ini didiamkan agar kes ini disorokkan dari pengetahuan umum demi menyelamatkan maruah parti mereka.

Pegawai penguatkuasa tidak gelap mata dengan tawaran rasuah yang mahu diberikan oleh pemimpin PKR sebaliknya terus mengambil tindakan terhadap pasangan tersebut. Berita penangkapan Badrul Amin dan isteri orang turut disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.

Tindakan Badrul Amin tidak mengejutkan,kerana berdasarkan perjuangan PKR,berkhalwat adalah salah satu hak asasi manusia seperti mana yang diperjuangkan oleh Anwar dan seluruh penyokong pakatan.

Badrul Amin mendapat penghargaan daripada pemimpin tertinggi khawarij PAS apabila telah menyertai kelab tibai isteri orang ,Presiden Kelab Tibai Isteri Orang Mat Sabu mengalu alukan penyertaan pemimpin PKR itu kerana sedikit sebanyak akan menaikkan reputasi PAS dan PKR dimata rakyat. Pisau.Net

25 February 2012

Betul ke Ust Badrul Amin di Tangkap Basah?

Breaking News:Ustaz Badrul Amin Di Tangkap Khalwat
Filed Under ( berita pisau ) by pisau on 25.2.12



Terkini :
Ustaz Badrul Amin Bahrum ditangkap khalwat di Pahang oleh Jabatan Agama Islam Pahang .

Badrul Amin yang terkenal dengan ceramah mencarut,maki hamun dan fitnah ini di tangkap bersama pasangannya disebuah bilik di Swiss Garden Hotel semasa retreat parti PKR.

Berdasarkan maklumat,Pasangannya adalah isteri orang bernama zatiwani yang bekerja sebagai juruteknik di kolej komuniti rompin . Suami wanita tersebut bernama fazli pungut.


Sekarang ini dikatakan sedang kecoh dikalangan ahli PKR Pahang,mereka cuba menutup kes khalwat bersama isteri orang ini tetapi berjaya didedahkan.

Beliau terkenal apabila menggelar mantan mufti Perlis sebagai bapak setan dan Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi.



Berita selanjutnya akan menyusul.

Pisau kata "memang di berimamkan Anwar,ngentot sana sini"
Read more: http://www.pisau.net/2012/02/breaking-newsustaz-badrul-amin-di.html#ixzz1nOW35Czv

23 February 2012

BRAVO.... CUEPACS.

Tahniah Datuk Omar Osman.. ANDA SEORANG PEJUANG!



"Kalau tak mampu bayar, turunkan kenaikan gaji pegawai atasan salorkan kepada kakitangan bawahan!"  Untuk merapatkan jurang antara pegawai rendah dengan atasan, adalah dicadangkan... gaji kumpulan yang menikmati kenaikan tinggi dalam SBPA dikurangkan dan disalurkan kepada gred bawahan.

Haa niii barulah betul  slogan "Kerajaan Untuk Rakyat".  Mana-mana parasit yang pelahap dan asyik fikir nak buat untung diri sendiri, boleh isi borang bersaralah. Itulah parasit yang sedang merosakkan reputasi kerajaan DS Najib untuk membantu Anwar.

DS Najib kena juga siasat siapa yang buat tahi dalam SBPA asal dan terajang keluar biar dia kerja dengan Anuar Ibrahim. Tengok cukup makan ke tak. Kita tahu parasit Anwar banyak dalam SPA dan JPA, berpangkat besar dan berkedudukan tinggi, tetapi sengaja nak sabotaj kerajaan. Kalau dibiarkan BN boleh tumbang kerana membuat kakitangan awam kecewa dan marah.

Kita tengok sejauh mana kebijaksanaan DS Najib mengatasi para parasit dalam kerajaannya. Masa Anwar jadi TPM dahulu, banyak anasir ini diserap dalam seluruh Jabatan Kerajaan selain dalam UMNO.

Bravo Cuepacs!

Tuntutan Terkini Cuepacs Beri Harapan Gembira : Julat Kenaikan Gaji RM 700 - RM 2500!!!


Di sebalik rasa tidak puas hati berkenaan dengan pelaksanaan skim Saraan Baru Perkhidmatan Awam (SBPA), yang sepatutnya dikuatkuasakan sejak 1 Januari lalu, Cuepacs hari ini menuntut kerajaan memberi kenaikan gaji antara RM700 hingga RM2,500 untuk Gred 1 hingga Gred 54.

Pelaksanaan SBPA ditangguhkan sementara pasukan petugas khas selesai menjalankan semakan.
Presidennya, Datuk Omar Osman berkata, kenaikan itu perlu dilaksanakan terlebih dahulu menerusi skim sedia ada iaitu Skim Saraan Malaysia (SSM) sebelum sebarang pembaharuan dibuat menerusi SBPA.

Antara tuntutan tersebut adalah;

Gred 1 hingga 16 kenaikan sebanyak RM700
Gred 17 hingga Gred 26 kenaikan sebanyak RM1,000
Gred 27 hingga Gred 40 kenaikan sebanyak RM1,500
Gred 41 hingga Gred 48 kenaikan sebanyak RM1,800
Gred 52 hingga Gred 54 kenaikan sebanyak RM2,500Omar turut mencadangkan agar mereka yang berada di tangga gaji tahap maksimum atau pada tangga gaji mati perlu dibayar tunggakan kenaikan tahunan selama mana mereka tidak menikmati sebarang kenaikan selain perlu dinaikkan gred.

"Misalnya bagi mereka yang sudah terhenti kenaikan gaji sejak lima tahun lepas, sekiranya kenaikan setahun mereka ialah RM100 jadi perlu dibayar tunggakan sebanyak RM500," katanya.

Selain itu, Cuepacs turut menuntut mereka yang lulus Penilaian Tahap Kecekapan pada Aras 4 sebelum Disember 2011 perlu diberi kenaikan gaji.

"Banyak aduan yang diterima apabila SBPA diperkenalkan mereka yang sudah lulus Aras 4 tidak diberi kenaikan gaji. Ini tidak adil kerana bukan mudah untuk mendapat lulus Aras 4, terpaksa berkorban baca buku siang malam tapi bila dah lulus tidak dinaikkan gaji, sia-sia sahajalah usaha mereka," katanya.

Omar berkata, tuntutan Cuepacs itu dirasakan sesuai memandangkan mereka yang di kedudukan atas daripada Gred 54 telahpun menikmati kenaikan tinggi dalam SBPA.

"Kalau betul kerajaan berhasrat untuk merapatkan jurang antara pegawai rendah dengan atasan maka tuntutan itu adalah dirasakan wajar, apa yang Cuepacs lakukan ialah untuk menuntut kesaksamaan," katanya.

Beliau berkata terpulang kepada pasukan petugas SBPA untuk menilainya dan jika merasakan tuntutan itu melibatkan kos yang tinggi, Cuepacs mencadangkan gaji kumpulan yang menikmati kenaikan tinggi dalam SBPA dikurangkan dan disalurkan kepada gred bawahan.

"Jika tidak boleh juga... apa yang terkandung dalam SPBA sekarang perlu ditukar keseluruhannya dan digantikan dengan terma-terma yang baru," katanya.

20 February 2012

UMNO JAHAT

"UMNO Johor bimbang karisma DSAI" kata blogger PR.

Apa ni main tuduh tuduh Umno pulak dah...Ada bukti ke Umno yang buat ?? Setakat cakap jer mana boleh beb..



Juak-juak Anwar Ibrahim cuba mencetuskan kemarahan massa untuk menenangkan perasaan Ketua Umum PKR itu yang sekarang ini cukup gelisah melihat reaksi orang ramai yang ditunjukkan terhadap kehadirannya. Air muka Anwar Ibrahim ketika membonceng motosikal salah seorang yang bersimpati kepadanya setelah dihalau oleh orang ramai di Endau dua hari lepas sudah cukup mencerminkan betapa Anwar sebenarnya sedang keliru dengan perubahan yang tidak disangka-sangkanya.

Mereka cuba menggunakan faktor UMNO untuk memenangi emosi orang ramai namun nampaknya reaksi tidak seperti yang diharapkan. Dengan semakin dekatnya PRU13, reaksi negatif yang ditunjukkan benar-benar tidak memberikan indikasi yang bersifat positif atau setidak-tidaknya mampu menyekat penguasaan kembali dua pertiga oleh UMNO-BN.

Anwar cuba berceramah di Sembrong, kubu salah seorang Naib Presiden UMNO merangkap Menteri Dalam Negeri. Namun sambutan yang diberikan kepada Anwar menunjukkan dia adalah orang yang paling dibenci.

Maka melalaklah bebudak Anwar, UMNO telah menghantar samseng untuk menyekat Anwar daripada berceramah. Samseng-samseng itu pula telah merosakkan, memecahkan cermin kereta dan menendang pintu kereta Anwar sampai kemek.

Ini bukan kejadian pertama yang menimpa Anwar Ibrahim. Pada Pilihanraya Kecil Kerdau, dalam satu kejadian di Jengka 2, Anwar yang perasan anak muda di tepi jalan ingin menyambutnya, telah mengarahkan pemandunya memperlahankan kereta yang dinaikinya. Dia menurunkan cermin tingkap dan pada ketika keretanya berada di hadapan anak muda itu, TIGA KILO BUNTUT AYAM DICAMPAKKAN ke muka Anwar Ibrahim yang tersengih sebelum itu mengalahkan kambing jantan tengah berahi.

Justeru juak Anwar Ibrahim tak sepatutnya buat dan mereka cerita tentang samsengnya UMNO kepada ANWAR. Mereka perlu menerima kenyataan bahawa Anwar Ibrahim, kini adalah musuh rakyat Malaysia yang paling dibenci.

Laporan hangat pro Anwar:


JOHOR: Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Johor, Mohd Nazri Ismail cedera di tangan dan bajunya koyak ketika cuba menghalang samseng Umno dari menghampiri Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketua Cabang KEADILAN Batu Pahat, Syed Hamid Ali, berkata kejadian itu berlaku sebaik sahaja Ketua Pembangkang itu tiba di lokasi ceramah berhampiran pejabat KEADILAN Cabang Sembrong.

Beliau berkata, mangsa cedera ketika membuat perisai manusia berikutan kira-kira 100 samseng itu cuba menghampiri Anwar yang menuju ke pentas ceramah.

“Ketika itulah, Nazri dikeronyok kumpulan samseng sampai terjatuh. Mujur sempat diselamatkan beberapa ahli AMK lain.

“Seorang lelaki tua bertongkat juga rebah berikutan suasana kacau bilau itu. Seorang lain pula cedera di dahi akibat terkena mercun,” katanya kepada KeadilanDaily, hari ini.

Syed Hamid kesal kerana beberapa anggota polis bertugas hanya membiarkan kejadian itu berlaku tanpa sebarang tindakan tegas.

Berikutan itu, beliau berkata, laporan polis dibuat di Balai Polis Batu Pahat, sekitar jam 2 pagi semalam oleh Ketua Cabang KEADILAN Kluang.

“Samseng-samseng ini menggunakan kayu bendera dan membakar mercun, sehingga ada yang dilempar menghampiri khemah pimpinan”, ujarnya lagi.

Dalam kejadin itu, cermin kereta Datuk Seri Anwar Ibrahim retak dibaling batu manakala bahagian sisi kenderaan kemek akibat ditendang.

Kumpulan samseng itu juga melontar kayu, batu, bendera selain berteriak kata-kata kesat.

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=26853




Kereta Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dilaporkan kemek dan rosak akibat terkenan balingan batu dan didakwa ditendang sekumpulan lelaki yang didakwa sebagai penyokong Umno semasa ceramahnya di kawasan Parlimen Sembrong, Johor malam semalam.

Menurut Keadilan Daily Online, ceramah Anwar yang dijadualkan itu juga diganggu dengan penyokong Pakatan dilempar dengan mercun, telur, botol, Mereka juga dilontarkan dengan kata-kata kesat.

“Saya saksi di tempat kejadian,” kata seorang penyokong Pakatan, Julailey Jemadi melalui twitternya yang dipetik akhbar rasmi PKR itu.

Namun laporan itu tidak menyebut dengan jelas, jumlah mereka yang terbabit dan di mana Anwar berada semasa kejadian. Bagaimanapun ketua umum PKR itu dilaporkan tidak cedera.
Ia menyebut pimpinan PKR Johor akan membuat laporan polis dalam tempoh terdekat.


Parlimen Sembrong sebelum ini kenalpasti antara kubu kuat Umno dan ia diwakili oleh Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Hussein.

Sejak kebelakangan ini, ceramah-ceramah pembangkang dan juga pro-Pakatan seringkali diganggu dan ia dipercayai sebahagian daripada taktik menakut-nakutkan masyarakat terutama dalam usaha menguasai sokongan orang Melayu.

Pada 21 Januari lalu, perhimpunan NGO Asalkan Bukan Umno (ABU) di Jalan Kebun, Klang terpaksa dibatalkan apabila sekumpulan belia bermotosikal menyerbu majlis itu sehingga menyebabkan seorang peserta cedera.

Pada 11 Februari lalu pula, seramai 15 aktivis pelajar terpaksa diiringi polis bagi meninggalkan Kampung Idaman, juga di Klang apabila sekali lagi kumpulan remaja bermotosikal menggangu majlis mereka yang mahu menuntut kebebasan akademik.


Selain dewan tempat ceramah diselerakkan dan kerusi dipecahkan, kumpulan samseng itu juga membaling batu dan merosakkan sebuah kereta.

Ceramah Anwar di Felda Tun Ghafar di Alor Gajah, Melaka, pada petang 13 Februari lalu pula dicemari oleh kekecohan di antara penyokong PKR dan BN.

Pada kejadian itu, penyokong BN dikatakan tiba-tiba muncul dengan kira-kira 20 hingga 30 motosikal serta puluhan lagi kereta bagi mengganggu ceramah tersebut.

Malah, sejurus sebelum ceramah bermula, sekumpulan penyokong Umno didakwa tellah menampar seorang lelaki ahli PKR yang cuba meletakkan bendera parti sebagai persiapan ceramah.

Jumaat lalu, Anwar terpaksa membonceng motosikal berikutan banyak sekatan polis bagi menghalang rakyat mengikuti ceramahnya di Parlimen Pekan yang diwakili Najib.

5000 orang hadir? Biar btol...
"Akibat dari ceramah yang hebat di Semberong Johor. Seramai lebih dari 5000 warga Semberong telah datang mendengar ceramah anwar ibrahim. Pemimpin pakatan rakyat, syed hamid ali, hasan karim, yb mike dari Kapar juga telah berceramah sama. Semberong ialah tempat Hishamudin Husein, sokongan hebat dari warga semberong ini semakin ramai hasil dari peneroka felda di wilayah Semberong telah menakutkan Menteri Dalam Negeri ini yang kini dikatakan akan berpindah ke Pengerang. Sebenarnya, Anwar Ibrahim semakin bahaya atau UMNO/BN yang semakin takut ye?"

SAMSENG

Samseng UMNO? Sejak bila UMNO pelihara samseng? Masa dulu sebelum Anwar jadi sahabat Israel ada tak samseng ini? Fikirlah semula sebelum menuduh yang bukan-bukan. Rakyat dah jemu dengan alasan "kerja UMNO", "Fitnah UMNO" dan lain lain lagi slogan yang diulang-ulang. Muncul pula  "Samseng UMNO". Kalau UMNO ada samseng kat Johor, 2008 dulu PR takkan menang walau satu kerusi pun. 

Dah terdesak, nak salahkan siapa?

Masih tak mahu terima kenyataan bahawa rakyat dah mula bosan? Rakyat terasa malu dan meluat setelah mengetahui mereka ditipu berulang kali. Walaupun pandai memutar fakta, pembohongan akhirnya akan dapat dikesan juga. Ibu kepada pembohongan ialah merestui kerajaan haram Yahudi Israel serta menyokong amalan seks songsang. Hanya orang bodoh sahaja yang masih mempercayai dustanya.

APA KATA PISAU?
Saifudin Upah Samseng Pecahkan Kereta Anwar?
Filed Under ( berita pisau ) by pisau on 20.2.12


Saifudin yang terkenal dengan kerja putar belit dan membuat provokasi sudah kehabisan modal.Kita pernah dengar bagaimana para penyokong pakatan berlakon kononnya mereka dicederakan yang akhirnya berjaya dibuktikan hanya satu lakonan .

Apabila laporan polis dibuat,mangsa juga tiba tiba hilang dan gagal dikesan oleh pihak polis.Begitu juga dengan kes mengedarkan risalah dan beberapa bahan kempen semasa pilihanraya yang penuh dengan provokasi.

Ketika itu mereka mahu menunjukkan bahawa Umno sebuah parti yang samseng dan melakukan kerja jahat,malangnya rakyat tidak mudah percaya kerana Umno tidak akan sesekali melakukan perkara yang merugikan mereka sendiri.

Terkini apabila kereta Anwar dirosakkan,tidak menghairankan jika insiden tersebut juga sebagai satu skrip drama untuk meraih simpati rakyat. Pecahkan cermin kereta dan melontarkan mercun,satu tindakan yang merugikan Umno.

Tidak mungkin sama sekali tindakan sebegini diamalkan oleh Umno sedangkan sejak dari dulu lagi Umno dan BN tidak seekstrim didalam segala tindakan,malah jauh sekali untuk melakukan provokasi.Untuk rekod yang terkenal membuat provokasi adalah datangnya daripada PKR dan PAS sendiri.

Ds Najib dan Umno sendiri mendidik ahlinya mengamalkan kesederhanaan ,jika difikirkan yang terdesak untuk mendapatkan sokongan dan undi di Johor adalah PKR, Umno sudah pasti tidak akan melakukan perkara bodoh hingga sanggup merosakkan reputasi dan kehilangan sokongan hanya tindakan kurang matang ini.

Rakyat bukan bodoh,yang mendapat untung dengan melakukan perkara provokasi ini sudah tentu adalah PKR dan Pakatan.Jika ini caranya percayalah satu hari nanti akan berlaku sesuatu yang lebih besar semata mata mahu meraih simpati dan membangkitkan kemarahan orang ramai.

Pisau kata " Saifudin dah recycle skrip drama"

Read more: http://www.pisau.net/2012/02

19 February 2012

kesian rakyat PAHANG kena tipu hidup-hidup

Darah Rakyat Palestin tidak ada nilai bagi manusia anugerah malapetaka ini. Nyawa syahid rakyat Palestin telah dilelong dengan harga murah dan kini sedang dijual di Pahang pula oleh manusia yang giat melacurkan orang Melayu dan menghuruharakan Ulama negara. Sebahagiannya masih lagi sudi terus dikencingkannya berulang kali. Tak busuk ke bau kencing manusia hipokrit ni padahal kehancingan kencingnya telah menyebar ke seluruh Tanah Melayu.


Hipokrit


Adakah orang Pahang BODOH sesangat sehingga boleh ditipu dengan mudah? Di Selangor, ceramah Anwar sudah tidak "laku" setelah banyak kali dikesan menipu. Setelah gagal di Selangor dan KL, dia meroyan pula di Pahang khasnya FELDA yang telah pun dikeroyok dek PAS sebelum ini. Ramai dah mula sedar, rupanya selama ini memang dia kaki kelentong, tetapi kerana pandai dengan ilmu "loyar buruk" ramai yang percaya. Penulis sendiri dulu pun hancing dikencingnya. Malang betul dan malu rasanya bila dah sedar.

Percayalah. Allah tak benarkan lagi dia berbohong terus. Maka terjadilah beberapa peristiwa yang melondehkan payudurinya yang nyata sungguh busuuuk!.  Muncullah kes tersalah ucap, tersalah kata dam terlepas cakap. Kini isu Palestin dan Israel bakal mendemamkannya selain isu menyokong maksiat. Secara tidak langsung dia telah memperlihatkan bahawa "kealiman" dan "kewarakan" nya semata-mata lakonan untuk menagih pengaruh penyokong PAS.

Memandangkan dia kaki kelentong, penyokong2nya juga ikut terbawa-bawa budaya kelentong. Malang menimpa, para penyokong tefarnya akhirnya terhidap penyakit "BIUL' yang tidak dapat lagi diubati. Semakin parah merosakkan diri dan orang lain. 

Orang Melayu kena disedarkan dari mimpi. Raja pemusnah perpaduan orang Melayu ini wajib dihapuskan. Hukumnya WAJIB bukan lagi harus atau sunat. Islam tergugat teruk hasil kerja munafiknya yang terus menerus membohongi rakyat. 

Apa yang dia tahu ialah BOHONG, BOHONG, BOHONG, BOHONG, BOHONG, BOHONG !!!
Hancing bau KENCING !!! Melayu Cina India semuanya dia KENCING !! Hari ini sokong Israel kerana nak duit Yahudi... esok kata pertahankan Palestin kerana nakkan undi rakyat Islam, lusa kata enakmen Islam tak boleh dibenarkan kerana nak dapatkan sokongan bukan Islam khususnya DAP.... habis mana satu betul????

Anwar Ibrahim sekali lagi kantoi berbohong tentang isu sokongan beliau kepada negara Israel. Pembohongan beliau dilakukan di depan rakyat Pahang.

Baca dulu laporan di bawah :

Seakan tersepit dengan desakan pelbagai pihak berhubung kenyataan kontroversinya mengenai keselamatan Israel, Datuk Seri Anwar Ibrahim malam tadi mendakwa jawapannya kepada soalan Wall Street Journal (WSJ) mengenai isu itu adalah berbeza dengan apa yang disiarkan media tersebut.


"Saya ditanya (WSJ), Anwar kamu kenapa benci sangat, musuh sangat Israel, tiap-tiap kali keluar kenyataan kutuk keganasan Israel. Itu soalan daripada WSJ kepada saya.


"Saya kata, saya kecam sebab Israel ganas, zalim dan tidak mengiktiraf hak rakyat Palestin. Dan dicatat di situ (laporan WSJ) Anwar sedia terima Israel," katanya pada program ceramah di Markas Pas Cawangan Kampung Mengkasar di sini malam tadi - UM.Kenyataan Anwar Ibrahim kali ini ternyata bertentangan dengan kenyataan beliau sebelum ini. Dahulu beliau menyalahkan parti UMNO kerana menabur fitnah dan menyiarkan sekerat sahaja kenyataan beliau di dalam WSJ.


Tetapi kini, Anwar Ibrahim menyerang WSJ pula kerana didakwa memanipulasikan kenyataan beliau. Ternyata beliau telah mengencing rakyat yang mendengar ceramah beliau itu!


Jika benarlah seperti yang beliau nyatakan, Anwar Ibrahim dicabar menyaman Wall Street Journal kerana telah memutarbelitkan kenyataan beliau. Apakah Anwar berani?


Jika beliau tidak berani, maka jelas bahawa Anwar Ibrahim memang menyokong negara Israel tetapi tidak menyokong negara Palestin, hanya `aspirasi` Palestin sahaja! sumber asal MIM

Sesuailah parti yang ditubuhkannya itu dipanggil Parti Kencing Rakyat.

18 February 2012

Pintu Terdedah UMNO yang salah !!! E Wonge dan alIsraeli

Ezam: E Wonge wakil Soros di M'sia

Proksi
update.. hehe

Apa dah jadi dengan PKR ni, semua tuduhan di hala kepada UMNO walaupun pemimpinnya sendiri yang terlibat dengan kes bogel, liwat dan zina. Gila apa UMNO nak selak kain Eli Wonge sehingga terdedah pintu?

Pintu sendiri tak  panda nak jaga, nak jaga Malaysia? Kan dah susah, syok sekejap, susahnya tanggung sampai tua.

Kepada rakyat Malaysia, buatlah perubahan. Tukar kerajaan. Pilihlah PKR, sebuah Pertubuhan Seks Yahudi. Jangan takut, jangan risau. PKR akan menjaga negara dan akan dimakmurkan sebagai syurga seks bebas. Para pelancung akan berduyun ke sini untuk puaskan nafsu.



Soal arak tak perlu persoalkan, MP PAS (Lidgereja) pun sudi untuk membantu. Kerajaan sekarang amat jahat sebab tak bebaskan seks macam yang PKR nak buat. Tunggu apa lagi, sekarang masanya angkat PKR dan ranapkan hidup beragama bawaan UMNO, mulakan bina pusat pelacuran terbaik di Asia. Asalkan dilakukan dalam bilik, ok lah. Undang-undang membenarkannya walaupun belasah anak orang, bini orang, laki orang ... apa-apa sajalah.

ehemm pandai pula berlakon ye?

Kalau perempuan boleh simpan lelaki, apa lagi lelaki mesti mampu menyimpan seberapa ramai pompuan. Itulah hidup liberal. Hahaha. Hidup moden ciptaan USA (made in USA) diterajui oleh agennya NuarBrahi alIsraeli.


KEHEBATAN PKR 
Tuduh Anwar liwat pun salah UMNO?
Video Chinadoll juga salah UMNO?
Anwar sokong LBGT juga salah UMNO?
Siasat gereja DUMC juga salah UMNO?
Curi pasir juga salah UMNO?
Tak kutip sampah juga salah UMNO?
Anwar sokong Israel pun salah UMNO?
Kali ini, Bukit Lanjan telanjang pun salah UMNO juga?


KEPAKARAN PKR
Komplen
Demonstrasi
Fitnah berlapis lapis
Paku serpih (faham kah?)
Tuduhan palsu (bukannya fitnah!?)
Latih anak muda memberontak dan kurang ajar
Semarakkan maksiat
Belasah Pasir (rogol bumi Selangor)
Gangstarisme - pembunuhan misteri
Ugut Mahkamah - hakim dihina
Islam Liberal - Pluralisme
Sokong Israel
Dana Yahudi/Soros
ohhh banyak sangat lagi tak larat nak tulis beb!


Memang UMNO pun bukan semuanya baik, tapi taklah seteruk PKR. Akuilah UMNO tak buat kerja gila macam PKR buat. PAS masih lagi dapat dihormati. Tetapi PKR sememangnya telah melampaui batas. Beginikah kerajaan akan dipimpin oleh Nuar alIsraeli? Cuba jawab!

DAP jangan ceritalah. Rasisnya macam Komunis kalau tak lebih pun. Lupakah Lim Kit Siang pernah kata "Mampos Melayu", "Pergi matilah Melayu", "Pergi Masuk Hutanlah Melayu, negara orang Cina Punya"... Apa dah lupa? ... Melayu bodoh memang cepat lupa!

DAP akan buat tak ubah macam Singapura, diskriminasi bangsa peribumi. Macam tu pun Melayu nak sokong? Bodoh punya Melayu! Ingat DAP nak bantu syiar Islam? Jangan mimpilah.... Jangan mimpi. Masuk blog Cina, Facebook Cina, tengok apa dia orang kata? Adakah dia orang sayangkan PKR dan PAS (Melayu)? Hehh....  Niat diorang cuma nak kuasai Parlimen sahaja... PKR jadi kuda mereka. PAS jadi kuda PKR... hehe.

Tukar kerajaan? Memang mencari nahaslah namanya. Maapla terkasaq sikit... aku sebenarnya geram sungguh. Menyesal aku dulu dewa-dewakan NuarBrahi alIsraeli tu. Dulu aku sanggup berselisih faham dengan kawan baik semata-mata pertahankan manusia dewa seks ini. Nasib baik ada yang sedarkan aku sebelum terlambat. Dia berjaya sedarkan aku. Apa yang dia kata dahulu sekarang semuanya terjadi depan mata. Dia dah tahu apa yang akan terjadi. Terima kasih sahabat, akan aku kenang jasa anda hingga mati.

Dulu aku benci Che Det, aku hina dia. Aku kutuk dia bagai nak runtuh langit. Aku percaya pembohongan terhadapnya. Nasib baik dia masih hidup. Dapat aku bersihkan namanya sedaya upaya aku sebagai balasan. Maafkan aku Che Det. Aku tertipu. Aku percaya kepada lakonan manusia yang nampak sangat warak, anak bini dia pakai tudung labuh... hahaha... malunya... manusia macam tu pun ada ... heran.. heran..

Mentera Utama PKR
Fitnah UMNO/BN


Hampir kesemuanya "FITNAH" apa kejadahnya?
Hampir kesemua perkara yang mengaibkan PKR disalahkan UMNO. Habis apa pula salah PKR? PKR tak buat salah? semua baik-baik belaka? yang jahat semuanya UMNO? Hahh..

Menghairankan betul pemikiran pemimpin Persatuan Kera Rakus ini. Entah bila masanya nak jadi cerdik? Terutamanya si assmin.


Ratu PKR akan tercatat dalam sejarah

Malang sungguh pengundi PKR yang tersalah pangkah akhirnya dapat kerajaan dan pemimpin bebal yang bodoh sombong. Sampai begitu sekali kedunguannya akibat termakan nasi tangas dan terhirup air liur basi Nuar alIsraeli. Sudahlah, rakyat semakin jijik dengan keletah manusia tak sedar diri ni. Berhentilah menuduh orang lain cubalah sedar diri, siapa yang mengajar semua ini?

Kan bagus, baru betul idea Nuar alIsraeli nak jadikan Malaysia negara bebas, sampaikan ahli dewan negeri pun boleh telanjang di internet, salahkan Nuar lah bukannya BN. BN tak perjuangkan bebas seks macam PKR dan PAS juga tak pasal-pasal ikut tesepit. Nak tinggalkan Nuar, parasit tak bagi. Nak ikut macam bodoh pula. Nasib malang PAS bertimpa-timpa bila sekatil dengan Nuar. Aku cukup kesian kat PAS ni. Entah silap kat mana sehingga boleh terjerat dengan manusia (manusia ka?) hipokrit dan ketua penyamun pasir Selangor, pembela Israel ini.

opps terkena payu d... gesel sikit dengan eksko agama.. hehe


KUALA LUMPUR, 17 Feb – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan, Elizabeth Wong mengumumkan perletakan jawatan sebagai ADUN dan juga Exco Kerajaan Negeri Selangor berikutan pengakuan terhadap gambar bogelnya yang telah tersebar luas.

Dilaporkan bahawa kekecohan timbul dalam sidang media yang diadakan apabila para penyokong Elizabeth bertindak berang dengan menjerit dan marah sambil mempersoalkan kenapa ADUN pilihan mereka ini terpaksa meletak jawatan.

 

Sehubungan itu, Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor memberi amaran kepada pihak pembangkang agar jangan cuba menuduh BN terlibat dalam hal tersebut.

Katanya, insiden yang berlaku ke atas Elizabeth adalah masalah peribadi dan hal dalaman Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang dianggotainya dan tidak ada kena mengena dengan orang lain.

Dalam perkembangan tersebut, Naib Presiden PKR, Azmin Ali melontarkan tuduhan yang mendakwa isu gambar bogel tersebut adalah angkara UMNO dan BN.


Baca laporan penuh di sini



MISTERIA SELANGOR
hahaha org tua ni berduaan dengan siapa pula, E Wonge?


Majlis Pengkebumian Raja Aziz Addruse
SOALAN CEPUMAS..! Kenapa Khalid tidak membawa bersama isterinya Puan Sri Salbiah ke majlis begini..? Apakah istimewanya Eli Bogel Wong..? Kalau iya pun Khalid mahu ditemani exco exconya, tidakkah ada exco beragama islam seperti Yaakop Sapari, Iskandar PAS, Dr Halimah atau pun Rodziah Ismail….? Malah dalam upacara begini, Setpol MB iaitu Faekah Husin lebih sesuai untuk menemaninya! (MIK)

mesra intim di Jerman?

serasi

sekata

di mana sahaja

berpasangan

hmmm macam ...

ewah macam couple je

manja

isk isk ... ada hati kot

ooops .. fitnah!

18 Tahun Keatas Sahaja - Gambar Terbaru Elizebeth Wong PKR Dipertontonkan



 Lelaki Simpanan: PKR galakkan

Siapa punya angkara yang sebenar disebalik gambar gambar Bogel Adun PKR Bukit Lanjan yang juga Exco Kerajaan Pakatan Selangor ini? Siapa dalangnya? UMNO?

Semakin ramai menyedari bahawa Dalang penyebaran dan rakaman gambar Bogel Eli Wong dan juga video seksnya adalah Azmin yang membiayai Hilmi Malik lelaki yang ditangkap di Indonesia tempoh hari.

Gomo tidak mahu mengulas panjang namun kepada sesiapa yang ingin melihat Gambar Eli Wong Bogel boleh layari Blogger Sensasi Medan Info Kita KLIK DISINI

Hanya yang sudah Matang dan berumur 18 tahun sahaja Layak untuk melihat Gambar Gambar tersebut. Kalau merasa Jijik maka diharapkan usah melihat Gambar Eli Wong tersebut.

siapa ni?


Psssttt... Khalid Gagap semakin tidak keruan dengan pendedahan gambar bogel Eli Wong.....Video siapa Khalid yang ada pada Azmin? - PAPA GOMO


Tapi gambar yang ini sure korang belum pernah tengok, aku geli nak letak dalam blog aku, korang klik la sendiri kat sini... hahaha kata DET (bukan Che Det)

Teori Konspirasi


Jumpa? hmmm cuba rayau kat sini, mana tahu ada rejeki.. hehe


perjuangan E Wonge belum selesai
kristiankan selangor

I have broken no law.. E Wonge
tamat sudah episod terhangat Selangor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERKINI Posts

Blog Archive