“Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami”. - ayat 10 alKahfi

22 January 2012

New malaysian Order

SUPER PUPPETS

New Malaysian Order?



Padan muka... Siapa suruh engkau lawan?


Manusia terhebat zaman ini, kebal undang-undang dan tak makan saman, menyaman lagi ada. Masa depan yang cemerlang bagi negara bila dia memerintah kelak. Segalanya akan dibebaskankan. Segala-galanya.


Ulama baru Ciptaan DSAI

 
Penjaga Agama Islam selangor
PAS telah hilang kelayakan kerana
menentang gereja dan peminum arak


Maka bersukacitalah bergumbiralah segala suku sakat sekutu separasit sekutubabi dan kaum kerabat  PerarakanRiohrendah yakni DapurApiPelesit apabila bukan PengikutAkutSasau pegang portfolio agama. Amatlah suka akan hatinya..terkinja2 gumbira yang tiada taranya lagi.. adanya.

Maka alkisah, bolehlah akan mulanya hancur segala ceruk rantau negeri Melayu bertuah itu. Akan malulah seluruh rakyat jelata yang bernama Melayu di negeri sendiri. Akan jadi bercambah banyaklah manusia kafirun wal munafikun meninggalkan segala aturan agama dan suka pula akan meminum akan khamar dan melakukan akan segala jenis zina dan segala macam melanggar hukum agama. 

Akan hilanglah lingkuplah segala suatu apa yang telah dibina sejak dahulu kala sekian sekian oleh alSultan alSelangore ditangan sejenis makhluk perosak sakan diberi nama kan dia DSAI & sekutunya LIM bersaudara dan KARPAL anak beranak..  sekian adanya.


Pahlawan
Perwira yang baru dinobatkan sebagai Datuk orang besar Selangor oleh Sutan dipecat oleh ketuanya yang alim lagi mulia setaraf Maha Guru, Hj Hadi Awang. Demi menyayangi Anwar, apa sahaja sanggup dilakukan walaupun terpaksa bercerai berai dengan kekasih hati. Apa lagi seorang pejuang agama.

Walau kesaorangan dia akan terus berjuang mempertahankan maruah agama dan maruah bangsa menentang segala macam parasit dan ibu koloni parasit yang semakin kuat dan gelojoh merosakkan tubuh badan perumahnya, PAS organisasi jesayangannya yang memecatnya hanya menentang penasihat PKR yang jelas merugikan agama dan bangsa.
  
Bertekad melepaskan boss dia yang sedang diikat kaki dan tangannya oleh para parasit.

Teruskan Datuk kerana Esok Masih Ada.

Pasangan Terbaik Seia Sekata



 

Buang yang cantik ambil yang hodoh. Buang yang wangi ambil yang busuk. 

Bukan bodoh tapi kurang cerdik kata Mursyid PAS, Nik Aziz Nik Mat. Okeylah tu... Mursyid mesti tahu perkara ghaib, ye tak?

PAS kena kencing la pulak!


erks malunya aku!

Bila Pas dikecam hebat kerana portfolio agama Islam telah dirampas oleh MB Khalid, PAS mula meracau-racau membuat kenyataan itu ini begitu begini bagi menutup kemaluan mereka yang semakin terdedah.

Pas berusaha keras melindungi maruah mereka yang tercalar, dengan mengatakan perpindahan portfolio itu adalah bersifat sementara dan ianya akan dikembalikan pada waktu yang sesuai oleh MB Khalid.

Ye lah tu…pengikut-pengikut Pas pun dengor la dengan penuh kusyuk pembohongan Pas.

Tup..tup..MB Khalid buat kenyataan melalui Setiausaha Politik beliau yang berbunyi tiada perpindahan sementara seperti mana yang Pas war-warkan di media. Portfolio itu memang akan menjadi milik beliau dan tak ada janji-janji tertentu dengan pihak Pas yang beliau akan kembalikannya pada Pas.

Sekali lagi Pas kena kencing dan dimalukan oleh rakan Pakatannya sendiri. Hahahahaha….MB Khalid langsung tak cover line, kot kot nak sejukkan keadaan, tetapi tidak, dia terus malukan Pas yang terkial-kial nak betulkan maruah mereka yang terseret di Selangor… Grrrrr

Bakal Mr President Republic of Malaysia

Ehh Sultan2 tu kau nak buat apa ya? Buat sup  bagi DAP makan kot. Memang betullah kau nie tak berguna! Auwww sokonglah lagi supaya Melayu Hilang Di Dunia...  Jual bangsa jual agama. Kesalahan yang tak akan diampun anak cucu.

Nak panggil apa manusia ini ya? .. Pencacai Yahudi Terkutuk. ... Celiklah luas-luas...

Malaysia kan masih pakai hukum kolot, ada sentuhan Islam, kena ubahlah... DSAI

 Tak benci PAS cuma tak suka Anwar....... BRAVO!


sumber asal dari Fb

1 comment:

  1. setuju sangat... no PKR no PAS.. semua dalam UMNO lepas tu berjuanglah nak apa ka islam ka, berniaga ka ... ketua satu.. kan bagus. UMNO tu nama saja tetapi Melayu. Nak ubah nama pun boleh tak dak hal...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive